aşk mı? o ne yeniyor mu?

320 15 10
                                    

Charles anlatımı:
Her sabah çalan sıkıcı alarm sesi ile sabah saat 6 da kalktım ve telefona bakamaya başladım. Haberlerden biri gözüme çarptı."Ünlü formula1 pilotu Max Verstappen şahsi arabası ile direklere çarparak çok büyük bir kaza geçirdi." Max verstappenını sevmesemde onu ziyarete gitmem gerekiyordu. Hemen kahvaltımı yaparak çıktım hangi hastanede olduğunu bilmesemde sürüyordum arabayı aklıma Pérez i aramak geldi ancak numarası yoktu bu yüzden Yuki yi aradım.
Charles_"Yuki Max hangi hastanede?"
Yuki_" xxxxxxxxxx hastanesinde şuan Pierre ile oraya gidiyoruz senide alalım." istersen.
Charles_"Gerek yok ben gidiyorum siz takılın biraz."
Yuki ile olan telefonu kapattım ve hızla sürmeye devam ettim. Hastaneye vardığımda hızla odaya çıktım. İçeride kimse yoktu Max beni gördüğünde de şaşkındı ya da ben öyle sanmıştım.
Max_"Charlie sen misin?"
Charles _"Evet Max iyimisin?"
Max_"Sen yoksun Charlie nasıl iyi olabilirim."
Charles _"Max iyi değilsin b-ben gidiyim."
Hemen odadan çıktım. Kalbim ilk defa yerinden çıkacak gibi atıyordu. Ne olduğunu anlayamamıştım. Max nasıl kalbimi böyle hızlandırmıştı? Anlayamamıştım bu yüzden Lando ya yazdım.
Charles' Phone
Me: Lando acil buluşmamız lazım.
İt's near of fish: Neden Carlos ile birlikteyim:(
Me: Ben mi Carlos mu?
İt's near of fish: Nerde buluşuyoruz?
Me: xxxxxx kafeye gel.
İt's near of fish: hemen geçiyorum.
Me: Tamam bekliyorum seni Landooo.

Telefonu kapatıp menüye baktım Lando beni sinir ederse diye bir ton balıklı salata siparişi verdim ve beklemeye başladım arkada çalan şarkı ile birlikte düşüncelerimi dinlerken Lando nun dürtmesi ile düşüncelerden sıyrıldım.
Lando_"Ne oldu ateşli bir seks içine giriyordum. Umarım seksimden önemli bir şeydir."
Charles_"Iyyy. Banane ya senin... Neyse şimdi ben telefona bakarken baktım Max kaza yapmış. Sonra hemen hazırlanıp çıktım. Odasına girdim çıkarken kalbim çok hızlıydı. Ne yapıcam?"
Lando_" Charles altta olursan varya."
Charles_" Ne, Ne alaka!"
Lando_" Charles aşık olmuşsun."
Charles_" Aşk mı o ne yeniyor mu?"

Ay bölüm çok kısa oldu umarım beğenirsinizz

alziamo un bicchiere Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin