3 temel kuralı

80 10 6
                                    

2 ay sonra Charles anlatımı
Bir ses neleri değiştirir diye çok kez düşünmüştüm. Her şeyi değiştirebilirdi.
2 ay 3 gün 1 saat o beni terk edeli, 2 ay 3 gün 1 saat olmuştu. Onun hayatı o ses ile düzenlenirken benimkinin mahvolmuş olması haksızlıktı. Maxe o gece mesaj atan kişi Kelly. Evlendiler. Bense evden haberleri izledim sadece. Çünkü bunu yapabilirdim. 2 aydır hiç bir insan yüzümü görmüyor, sesimi duymuyordu. Diğer insanlar gram umurumda değildi. Tek umurumda olan beni Maxin görmesi be onun sesimi duymasıydı. Kimi insan arkamdan öldüğümü, kaçırıldığımı düşünsede gerçek buydu. Tanrının bana sunmuş olduğu umutsuz sik bir hayat. Bu düşünceler ile düğünün videolarını izlerken çalan kapı ile durakladım. Televizyonda damatlıkla olsada kapımda olma ihtimalini düşünen beynime küfür ettim en çok. Karşımdaki kişi Gasly di. Yıllardır en yakın arkadaşım olmuştu Landodan sonra. Lando ise beni sürekli arayıp sorardı ama konuşmak istemediğim için sadece yaşadığımı anlasın diye telefonu açardım. Gasly son gördüğüm gözler onun gözleri olmuştu. Uyandığımda bir hastanede olmak en son isteğim şeydi. Gözlerimi açtığımda olmadığını bildiğim halde tek bir kişiyi aradı, Max Verstappen.
Gasly:" Charles iyi misin?"
Charles:" iyiyim Pierre ama bana ne oldu?"
Gasly:" Charles 2 ay boyunca toplam 24 saat nasıl uyursun?"
Charles:"Onu..Onu unutmak istemiyorum uyuduğum son an onunla olsun istiyorum."
Gasly:" Peki.. Neden yemek yemiyorsun?"
Charles:" Belki..Belki beni bırakıp gitmesinin sebebi kilomdu?"
Gasly:"Charles 60 kilosun kasların 58 kilo.:
Charles:" Anlamıyorum Pierre. Benim neyim eksikti. Neden beni bırakıp o kadına gitti?"
Gasly:" Charles izin ver seni iyileştiriyim. İyileş ki Maxe hesap sor ya da ona cevabını pistte ver. İzin ver içindeki küçük Charlesa ulaşıyım."
Charles:" İzin senin gasly iyileştir beni."
Gasly:" Şimdi kural 1 ona ihtiyacın olmadığını Onu unuttuğunu düşünmesini sağlıcaz Charles. Üstüne en iyi takımlarını giy. Gidicek bir düğün var."
Gasly bana gerçekten değer veriyordu onu dinleyip Ferrari takım elbisemi giydim. Bebeklerimi görmeyeli uzun zaman olmuştu. En yeni aldığım Ferrari ile Gaslyi aldım. Lando bize konum atmıştı. Konum sayesinde hızlı bir şekilde yolumuzu bulduk.
Gasly:" Kural 2 Charles tacını düşürme asla."
Ne dediğini anlamam uzun sürmedi. Haberciler bizi çekiyordu. Girişte fotoğraf çekinme yerinde fotoğraf çekinip hızla düğün salonuna girdim. Beni gören yanındakine söylüyordu bu devam etti ta ki Max ve Kelly bizi görene kadar. Çiftin oraya doğru yürümeye başladım Gasly kulağıma "Maxe artık benden korkman gerek verstappen de selamlaşırken."
Gaslyi duymazdan geliyormuş gibi yaparak ilerledim. İlk önce Kelly ile selamlaştıktan sonra maxe dönüp sesiz bir şekilde" Korkuyor musun Verstappen?" Dedim.
Max:"Korkmam mı gerekiyor?"
Charles:"Evet Verstappen benden korkman gerekiyor. Ya da sen utanmaz bir adam olduğundan korkusuzsundurda. Hatta biliyor musun Maxie sende duygu yok. Sana düğün hediyesi olarak bunu aldım. Duygularımızı nasıl ifade etmemmiz gerektiğini öğretiyor."
Max:" Kim ile geldin kimin orospusu olarak Gasly hm?"
Charles:"kes sesini Max. "
Geri dönerek gittim.
Max dönemi bitmişti. Çünkü Charles Leclerc sahnelere geri dönüyor.

Haşim Charles en sevdiğim jxkdkdkdkdj. Charles ve Gasly arkadaşlığı>>
Charles mal değil tabii intikam alıcak ama başka türlü Sonuçta Charles'ın kişiliğini öldürdü Max.
MUHAHAHAHAHAHAHAHA

alziamo un bicchiere Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin