Yapma böyle

72 5 6
                                    

Max
Yuki'nin atmış olduğu mesaj ile ayaklandım. Charles evinde parti veriyormuş. Gitmek ile gitmemek arasında kalmıştım. Acaba Kelly izin verirmiydi?
Max- Kelly aşkım parti varmış gidebilir miyim?
Kelly- Yuki ve Carlos varsa gidebilirsin.
Max- Tamamm ben hazırlıyorum.
Kelly- Çocuk gibisin Maxxx.
Hızlı bir şekilde hazırlandım ve evden çıktım.
Carlos düğünüme gelmişti fakat bana Lando kadar oda sinirliydi. Sonuçta sevgilisinin en yakın arkadaşını aşrı fazla üzmüştüm. Hiçbir gün aklımdan çıkmıyordu  düğüne Gasly  ile gelmesi. Karşınızda aşık olduğunuz kişiyi ve kardeşiz olarak gördüğünüz kişiyi yan yana düğününüzde görmek koyuyordu işte.(nasıl cümle kurdum lan ben) Charles evini değiştirmemişti yine aynıydı sadece o gün mektubu koyduğum yer yoktu Şarapların bulunduğu dolapta aynı şekilde. Düşüncelerime göre yatak odasıda farklıydı. Ev çok tanıdık ancak bir o kadar da yabancıydı. Hayır bu evde ikimizi ona hatırlayabilecek şey yoktu. Benim anılarım olduğu şeyler artık yoktu. Charles'ın kendine özel o aşık olduğum havası yoktu. O artık eski Charles değildi. Her şeyi o redbulla geçtiğinde kabul etmeliydim sanırım. Aşık olduğum adamdan eser yoktu ama o aslında oydu...
Yuki'nin sesi ile kendime geldim ancak kendime geldiğim gibi o maviye karışık yeşil gözleri görmem bir oldu. 2 ay önceki o gece aklıma geldi Kelly nin beni Charles ile tehdit ettiği geceyi yaşadım.
2 ay önce
Charles'ın uyanık olduğunu çok iyi biliyordum beni izliyordu hissediyordum. Ancak ona onu koruyamayacak kadar güçsüz olduğumu anlatamadım işte o kadar sefil bir insandım.
Charles güçlü gözüksede bir o kadar duygusal biriydi. Beraber büyüdük onu herkesten iyi tanıyordum. Bir şeyleri kendi içinde yaşamaya alışkındı bir şarap içer ardından ağlardı kimsenin olmadığı sahilde bazen bağırarak ağlar bazen sessiz sessiz ağlardı. Bazen denize gidip bağırırdı bütün sorunlarını sonra hiçbir şey olmamış gibi gününe devam ederdi. Çok kez izlemiştim onu. Kelly Charles'ın kardeşi Arturu kaçırmıştı. Bana takıntılıydı. Eğer o akşam Charles'ın yanında kalsam Arturu öldürürdü. Charles Her ne kadar güçlü olsada bunu kaldıramazdı. Mecburen gittim. Arkamda ağlayan Charles'ı dinleye dinleye gittim.
Günümüz
Max- Charlie?
Charles- Uzak dur benden Verstappen.
Max- Ama böyle yapma Charles beni dinle bir lütfen.
Charles- Ne zırvalıyorsun Max! Gerçekten her şeyin içine sıçıyorsun. Senden nefret ediyordum!
Dedi ağlamaklı ses tonuyla
Mutlu olmaya çalışıyorum yeni başlangıç yapmaya çalışıyorum her yerde sen varsın bıktım gerçekten
Diyerek sözüne devam etti ve ağlamaya başladı.
Max- Ağlama Charlie. Bana o günü hatırlatma. İzin ver kendimi sana anlatayım.
Charles- Max sen evlisin...
Diyecek söz yoktu haklıydı evliydim. Sadece dilimden dökülen laflar vardı.
Max- Kalbim halen seni seviyorken Kelly ile nasıl evliyim diyebilirim hm Charles?
Charles- Max yine olmaz. Olamaz. Üzgünüm.
Max- Bari eskisi gibi arkadaş olalım Charles takım için.
Charles- Düşüncem Max şimdi git eğlen.
Yinede iyi ilerledim demi. Üf instagram kullanmayı azaltmalıyım.
Gasly ile Yuki arasında ne mi oldu?
3 ay önce
Gasly- Yuki iyi misin Max haksız ve sen onu mu savunuyorsun gerçekten
Yuki- evet Gasly Max'i savunuyorum.
Gasly- iyi değilsin Yuki.
Yuki- Hayır ben iyiyim Gasly sadece sen değiştin
Gasly- Nasıl yani?
Yuki- Max bizim en yakın arkadaşımız değil mi? Sen onu savunmuyorsun.
Gasly- Yuki sen iyi değilsin bebeğim git uyu biraz sonra konuşalım.
Yuki- Gasly ayrılalım
Gasly- Ne? Neden?
Yuki- istemiyorum artık seni.
Günümüzz
Gasly şu an Charles'a nasıl bakıyordu. Onun o gözlerini yerinden çıkarmak istedim.
Yuki ile onları izliyorduk Carlos ise Lando ile dur. Carlando ikilisi nerde lan-
Hemen Carlosu aradım.
Carlos- Ne oldu Max?
Max- Nerdesiniz Lando da yok sende yoksun.
Carlos-Lando'nun uykusu geldi bende onu eve bıraktım?
Max- Anladım sikiş sokuş yani.
Carlos- O dediğinden bizi idare et. Sakın Lando'nun uykusu geldiğini söyleme yemezler. Ne oldu Carloss?
Max- Görüşürüz aslan parçası seni.
Charles-Max Carlos nerde Lando ve onu bulamıyorum.
Max-Immm şey Oscar ve Ollie varya senin çocukların. Onlar Fransa'ya gidicekmiş. Landoya söylemişler Lando ben sizi bırakırım demiş Carlos ile beraber gittiler o yüzden. Onları bırakıp gelemiyecekler çünkü çok geç oluyormuş.
Charles- Anladım da sen benim çocuklarımı nerden biliyorsun?
Max- Oscar'ı tanıyorum ben ondan biliyorum.
Aslında Oscar ile Charles onu soyuna aldıktan sonra tanıştık ama bunu bilmesine gerek yoktu. Parti'nin sonu hiç beklendik değildi çünkü Gasly ve Yuki öpüşüyordu.
Selamm umarım beğenmişsinizdirr. Bu bölüm diğerlerine göre uzun oldu ama yinede kısa bir bölüm daha uzunları iyileşince gelicekk seviliyorsunuz❤️‍🩹💕

alziamo un bicchiere Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin