Sogno😴

129 10 0
                                    

Max saniyeler içinde yere yığıldı. Peki Maxi kaçıran kimdi? Lando,Yuki,Ferlando? Tabii ki Carlostu. Carlos Charlesa takıntılı bir manyaktı. Bu takıntı her geçen gün daha da artıyor sonunu bulmuyordu. Carlos Charlesa ulaşmak için Max'i öldürücek kapasiteye sahipti. Max uyandıktan sonra elleri iple bağlıydı ve karanlıktan gelen adamın fiziğini incelemeye koyuldu belki kim olduğunu anlar diye ve çokta kısa sürmemiş. Bu fizik kesinlikle Carlosdu. Yavaş şekilde hafif hareketler ile Maxe yaklaşan Carlos fazla çekici gözüküyordu. Sesi kalın olsada olduğundan kalın bir tonla konuşmaya başladı." Charles benim Max hep benim olucak benim onlardan uzak dur!" Max Carlosa bir sır verir gibi kısık bir ses ile" O hiçbir zaman senin olmadı pislik herif." Carlos kendinden emin bir ses ile "Şimdi sana bir şey olursa Charles kimin omzunda ağlıcak? Benim. Kime gelicek bana. O yüzden hayatımızdan çık Verstappen." Max Carlosa alaycı bir şekilde baktı ve gülmeye başladı." Bana hiçbir şey yapamazsın Sainz çünkü Charles çok üzülür insan sevdiğinin üzülmesini ister mi?" Carlos Maxin haklı olduğunun farkındaydı ama altta kalmam istemiyordu. Sadece tehdit amaçlı eline bir bıçak alarak Maxe döndü." Emin olma Max."Tam Maxe bıçak saplayacağı anda Max eli ile durdurdu ekindeki ipleri sürterek esnetmiş ve koparmıştı. Carlosun elindeki bıçağı eline aldı ve Carlosa sapladı. Carlosu diri diri gömmek için bayılan Carlos un bedeni ile çıktı. Fakat hesaplamayı gerek duymadığı çok önemli bir şey vardı. Birinin görmesi? Evet Max bunu hiç düşünmemişti ancak saat 3 te kim Carlosun evinde olurdu ki? Bahçeye çıktığı an Charles ı görmek Max'in en son isticeği şey bile değildi. Charles büyümüş gözler ile Max'e bakıp bir açıklama bekliyordu.
Chl: Açıklama yapmak zorundasın. Takım arkadaşımı bırak ve açıklama yap senden korkuyorum Max sen böyle değildin. Bunun sen olduğunu düşünemiyorum bile. Gerçekten bir insanı diri bir şekilde mi gömücektin. Hadi onu geçtim niye o benim takım arkadaşım Carlos?
Max: Sevgiline karşı o herifi mi savunuyorsun Charles? O kim ki avukatı mısın?
Chl: O benim arkadaşım ama gerekirse avukatı ve sevgilisi olurum şimdi git burdan. Gözüm görmesin seni pislik herif.
Bunu duyan Max hızla arabasına ilerler
Gözleri dolan Max göz yaşlarını teker teker bırakır. İşte gerçek budur. Belki Charles Maxi hiç sevmemiştir. Aradan bir zaman dilimi geçer ve Max, Charles'ın kaza yaptığını duyar...
HEHE ÇOK PİÇİM BURDA KESİYORUM MUHAHAHAHA*KÖTÜCÜL GÜLÜŞ.

Şaka yaptım.

Max kalkmaya çalışır ama kalkamaz. Ardından terler içinde uyan Max hızla Charles'ın evine sürer. Yıllardır tanıdığı ve nefret ettiği çocuğa beslediği duyguları ilk defa kabul eder.

Bu sefer cidden bitti;)
Bu arada Carlosa aşığım ama Max beyin rüyasında kötü karakter. Belki gerçekte de kötü karakter olur ileri bölümlerde, belki de sadece Lando ile ilgilenir. Bu bölümden sonra Carlando bölümü yazıcam çünkü Landom 1. Oldu sonunda. Bir tık geç bir kutlama ama olsunn.
Aslan Lando ile kendinize iyi bakın<3

alziamo un bicchiere Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin