• 5.2 частина •

10 0 0
                                    

Прогулянка пройшла чудово. Йдучи до готелю їх навіть впізнала невеличка группа людей - двоє дівчат і один хлопець. Вони мило поспілкувались та зробили сумісне фото, і Мія вкотре не пожалкувала що пішла по шляху співачки - це відчуття коли до тебе підходять на вулиці неможливо описати словами. Підійнявшись на свій поверх вони ще здалеку побачили Чарлі, який мило про щось спілкувався з Вікою. Нічого дивного, якби не той факт, що це мав бути "сюрприз", про який Мія здогадувалась, і вона була права.
- *Дідько.. Ян ж не дурний, так? Я розповіла йому, а це мала вийти несподіванка?*
Мія зробила вигляд ніби здивована появою дівчини, те ж саме зробив Ян - вийшло досить правдоподібно! Нерозуміле відчуття накопичувалось всередині дівчини - все ж нормально? Чи ні?
- Віка? Ти наче мала залишитись у Варшаві?
Хлопець підійшов до неї і міцно обійняв. Та обійняла його у відповідь, широко і щиро посміхаючись.
- Плани змінились.. І Чарлі погодився мене підвезти - дуже мило з його сторони!
Ян ледве помітно кивнув барабанщику. Він зробив те саме у відповідь, проте щось на його обличчі виражало незадоволеність тим, що відбувається.
- Яка ж нестабільна в тебе робота..
- *Він казав що поїде сам на машині тому що в нього залишились справи у Варшаві.. Підвіз її? Дивно.*
Дівчина відійшла у сторону, спостерігаючи за цим усім. Щось напружувало її, але вона відкидала ці думки у сторону.
- Я просто дуже хотіла бути поруч з тобою! Я знаю як тобі зараз складно.. - вона швидко перевела погляд на Мію, який не здавався таким доброзичливим, потім назад на Яна - особливо зараз. Ти був лише у турі з Ківі, так?
Хлопець кивнув головою, відводячи погляд у бік. Ніби вона заділа якусь важку для нього тему?
-- Вірно..
Його голос змінився - став більше невпевненим, ніби він відповідав їй через силу. Через приблизно п'ять хвилин пустих розмов, барабанщик здався перший.
- Я вже забронював собі номер, тому я піду - стільки часу за кермом, самі розумієте.
Незадоволено пробурмотів Чарльз і розвернувшись, пішов у сторону свого номеру. Мія почувала себе.. ніяково зайвою, тому теж ретирувалася у їх номер. Та і підслуховувати їх якось не кортілось - особисте не публічне як ні як. Там її чекала Каріна, яка давно не спала. У номері стояв приємний аромат кави, який надходив з двух чашок на невеличкому столику біля телевізору. Побачивши що дівчина прийшла, та ледве помітно посміхнулась, схиляючи голову набік.
- О, ти прийшла. Куди ходила?
Запитала вона, беручи до рук чашку і сідаючи на ліжко. Мія кивнула головою у бік своєї сумки.
- Була в магазині і просто прогулювалась містом.
- Одна?
Трохи подумавши, вона мотнула головою.
- Ян вирішив скласти мені компанію.
Посмішка Каріни стала ширшою, а Мія потроху починала жалкувати про те, що розповіла.
- Так це ж класно! Нам всім ще стільки всього разом треба бути обійти.. В наступний раз покличте мене!
Співачка здивувалась - а де всі ці питання, типу "ви вже друзі?" і "про що спілкувались?" Хоча це її скоріше тішило - зараз їй найменше хотілось відповідати на них.
- Доречі, Чарлі приїхав. І не один..
Мія сіла на стілець біля столику і взяла чашку до рук. Теплий напій приємно грів руки, не дивлячись на те, що на вулиці було спекотно.
- Не один? Невже у нього з'явилась дівчина? Якщо так то я їй співчуваю..
Вона не стримала смішку від слів Каріни.
- Поки що ні, він приїхав з Вікою, і як вона сказала.. "Чарлі погодився мене підвезти - дуже мило з його сторони!"
Фразу дівчини Мія сказала смішним голосом, ніби пародуючи її голос. Каріна здивувалась, хоча по її обличчю було видно що вона скоріше незадоволена такою новиною. Цокнувши, вона відповіла.
- Вона без Яна жити не може чи що? Куди він туди й вона, їй богу.. Впевнена що навпаки це не діє - як вона разом з ним то все добре, а як він з нею то все, "поважай мої особисті кордони!!". Аж нудить від неї.
Мія стиснула плечима, проте стримати посмішку від того, як Каріна "процитувала" фразу дівчини писклявим голосом. Розповідати про той діалог між ними вночі їй не хотілось - він відчувався занадто особистим.
- Я впевнена що все не так як ти думаєш. Це взагалі не наша справа, я ж не питаю в тебе - що в тебе з Нікою?
Мія зловісно посміхнулась, у той час як Каріна ледве не вдавилась кавою.
- Ти-!..
Не витримавши, співачка розсміялась і гітаристка слідом за нею. Все-ж таки вона все їй розповість - просто трохи пізніше. Їй не хотілось тримати якісь секрети від Каріни, вони дружать дуже довго і дівчина повністю їй довіряє. Не все звісно - у неї теж є особисте житя, але більшу частину так.

- Шлях до щастя -Where stories live. Discover now