ikincisi

22 1 81
                                    

Elimde hiçlikten başka hiçbir şey yok.

Uzun süredir yoktum, hala yokum, yapamıyordum. Devam edecek motivasyonum yoktu, kendimi kaybetmiştim. Sadece ağlıyor ve uyuyordum.

Amerika'ya dönemiyorum.

Biri size gelip kardeşinizi öldürdüğünüzü ve Sırbistan'da yaşayacak olduğunuzu varsaymanızı söylediğinde nasıl tepki vermelisiniz ki?

Ben iyi biri değilim.

Amerika'dan ayrılırken böyle düşünmüştüm. Tüm hayatım, sevdiğim herkesi bırakıp giderken, nasıl yeniden başlarım? Tüm gerçeklerim ölmüştü.

Keşke benim de insan olduğumu görseler,

Ama bitmiyormuş işte, buradayım. Barda herkes sarhoşken insanların arasında şarkı söylüyorum, Cwio kafasını tezgaha gömmüş beni dinliyor gibi yapıyor.

Babama eve döneceğimi söylediğim saatin üzerinden ne kadar geçmiş tanrı bilir.

"Daha 18'sin Viola, yeterince olgun değilsin Viola, içki tehlikelidir Viola"

Cart curttt

Dostum 3 sene öncesine kadar hayatımda bile değildin, çok konuşuyorsun.

Mikrofonu midem bulanmaya başlayınca hiç düşünmeden yere attım, ani sesle herkes kulaklarını tıkadı, hayal meyal birkaç küfür işittim ama kafamda da kuruyor olabilirim.

Kusacak gibi yüzümü ekşitince Enzo omzumdan tutup beni sürüklemeye başladı.

"Cwio kalk, biri Relja'yı da alsın. Tanrım, kusmayı kes Vi."

"Öğğ her taraf ter kokuyor."

Cwio kafasını bile kaldırmadan orta parmak çekince Enzo çok komik bir şekilde -o pek eğlenmiyor- cinnet geçirmeye başladı.

Bense bir kolum Enzoda kafam çöpe gömülü sıfır kafa kusuyorum sadece.

"O kadar bira içersen yarrak gibi hissedersin demiştim ben sana."

"Ya sg."

Cwio huflana puflana geldi.

"Berbat kokuyorsunuz."

"Relja nerde?"

"Gördüğü ilk kişinin üstüne atmıştır kendini."

"Cv bu hakkında şaka yapabileceğiniz bir durum değil, ya kaçırıldıysa? Ya birileri onu zorla eve götürüyorsa şuan?"

"Erkek adam yahu nolcak."

"Erkeklerin canı önemli değil mi?"
(Pov değişiyor)

Cwio kusmayı kesmesine rağmen çöpün yanında çöküp kalmış Viola'yı neresinden çıkardığı belli olmayan peçeteyle temizlemeye çalışıyordu, Viola dokunma bana, taciz gibi şeyler mırıldandıp itip duruyordu.

"Yok."

"Hani feministtin?"

"Bir yere kadar."

"Relja'yı bulmalıyız."

Viola konuşabildiğini hatırladı.
"Başıbbb patliyoo..."

"Anladık kuzum hadi yeter kalk yerden."

"Olmuyoo....."

Cwio kıyafetleri %30 kusmuk olan Viola'yı kucağına aldı.

"Peki, Relja'yı arayalım sonra da eve dönelim artık, olur mu?"

Enzo onaylayarak başını salladı. Ucube gençler çöpün ucundan barın biraz daha derinliklerine gittiler,
Viola'nın midesi çok bulanınca Cv kısaca Enzo'ya senin problemin diyerek Viola'yla dışarı çıktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeniden Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin