Selammmm ikinci bölümle geldimm biliyorum bölümler kısa ama ilk başta böyle sonradan uzatmayı düşünüyorum ilk kitabım olacak sorunlar olabilir oylaya bilirmisiniz umarım beğenirsinizzz 🫶🏻❤️🩹
Yine sıkıcı bir gün ve ben nedense bugün hiç enerjik değilim.Her şeye sinir oluyorum bugün.Yatakta oyalanmaya devam ediyordum telefonuma mesaj geldi.Mesajlar Laldendi gözlerimi ovaladım ve mesaja baktım.
Lal:Geceeee okula gelmeyecek misin saat kaç oldu beş dakika sonra ders başlıyor
Hemen telefonumdan saatte baktım bakmaz olaydım saat 08:05 di ders 08:10 da başlıyordu ve ben daha ne evden çıkmıştım nede hazırlanmıştım.Hemen ayağa kalkıp banyoya yöneldim elimi yüzümü yıkayıp hızlı adımlarla odama geri döndüm.Dolabımı açıp üstüme rahat bişeyler giydim,saçımı tarayıp evden çıktım.Neredeyse koşarak gidiyordum otobüs gittiği için yürüyerek gidiyordum bu yüzden daha geç kalacaktım.
Sonunda okula vardım sınıfıma doğru yürüyordum kapının önünde durup hocanın kızmamasını umarak kapıyı çaldım ve içeri girdim.
"Geç kaldığım için özür dilerim hocam" dedim Ali hoca böyle şeylere çok kızmıyordu ama belli olmaz."Bir daha olmasın Gece oturtabilirsin." dedi ve hemen yerime oturdum."Neden geç kaldın?" dedi Demir kulağıma fısıldayarak nefesi tenime değiyordu heyecanlanmıştım ne heyecanlanması ya ben ne diyorum, yanıma doğru döndüm Demir'e baktım "Uyanamadım." dedim kafasını olumlu şekilde salladı.
Ders bitmişti Lal yanıma geldi gözleri ile bana gel işareti yaptı kalkıp yanına gittim."Niye geç kaldın?" diye sordu merakla "Uyanamadım yaa." dedim.Koridora gitmeye karar verdik her zamanki gibi. Sohbet ede ede gidiyorduk.''Ayy şu kızın giydiğine bak şortunu Allah katına çekmiş gerizekalı.'' dedi Lal kıkırdadım. ''Hele şu giyinmiş siyah siyah boğuldum yani.'' dedi tam bir şey söyliyecektim ki bir çocuk yanımıza doğru geliyordu o tarafa döndüm Lal'e yaklaştı ''Bir şey konuşabilir miyiz?'' dedi adını bilmediğim meymenetsiz çocuk ''Ne diyceksen de şimdi yoksa uğraşamam senle.'' dedi Lal bende onlara bön bön bakıyordum. ''Tamam, bir kere dinlesen ben bir şey yapmadım lütfe-'' derken Lal sözünü böldü ''Benim seninle konuşacak hiç bir şeyim yok ben herşeyi gözlerimle gördüm şimdi defol.'' dedi sinirle
Lal'in böyle sinirli olmasına şaşırmıştım çünkü o gerçekten sinirlenirse insanların sözünü bölerdi. Çocuk yavaşça uzaklaştı hemen Lal'e döndüm merakla ''Bu çocuk kim ve niye düşman gibisin ne oldu çabuk anlat.'' tek solukta söylediğim için bir nefes aldım ''O şerefsiz eski sevgilim Efe.'' Lal'in gözleri ne kadar saklamaya çalışsa da dolmuştu ama ben anlamıştım galiba lise 1. sınıftan sevgilisiydi biz o zaman yakın arkadaş değildik ama bana anlatmamasının bir sebebi vardır illaki ''Neyse sonra anlatırsın sınıfa gidelim.'' kafasını olumlu anlamda salladı.
Giderken biri buraya doğru seslendi ''Ştt esmer kız!'' Lal sarışın olduğu için ben arkamı dönüp o çocuğa baktım biraz uzun boylu sarışın çirkin bir tipti. Bana doğru yürümeye başladı ben ise ona bön bön bakıyordum. Bu çocuğun bana karışacağını bildiğim için önüme dönüp yürümeye devam ettim. Sonra çocuk kolumdan tutup beni çekti "Gider misin konuşmak istemiyorum!" diye bağırdım çocuğun sinirlendiği yüzünden gayet anlaşılıyordu tam beni ittirecekti ki bir el çocuğun kolunu tuttu bu kişi Demir'di. Çocuk "Napıyosun lan se-" derken Demir sözünü böldü çocuğun kulağına yaklaşarak "Bir daha bu kıza dokunmaya kalkarsan o elini kırarım,anladın mı beni." dedi ve kolunu savurarak gitti.Çocukta uzaklaşmıştı ben ise şaşkınla öyle kalmıştım birden Lal koşarak yanıma geldi "Ohaaaa enişteme bak beee." dedi Lal ben Lal'e döndüm ve koluna bir tane vurdum o anlamıştı zaten ne demek istediğimi.
✭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Çocuk
Teen FictionLise hayatı yaşayan bir kız ve karma karışık olan bir çocuğun hikayesi.. Umarım beğenirsiniz beğenmezseniz eksiklerimi hatalarımı belirtirseniz çok sevinirim.