11. Bölüm

357 22 9
                                    

Selaammm.

Öncelikle okunmasına göre yorum ve oy sayısı fazlasıyla az lütfen hayalet okuyucu olmayın.

Yıldızları parlatmayı unutmayınn.

Hadi bismillah.

^^^^^^

Gözlerimi aralığımda yataktan kalkmaya halim yoktu. Telefonumu elime aldığımda buradaki süremizin sonuna geldiğimizi fark etmiştim. Bugün akşam İstanbul'a dönüyorduk.

Telefona bildirim düşmesiyle üstüne tıklayarak mesaja girdim.

Selin: güzelim kafedeyiz dareni al ve gel mayonuda giy üstüne son kez yüzelim.

Mesajı okuduktan sonra onaylayan bir mesaj atarak içeriye geçtim. Dareni balkonda kahve içerken bulduğumda kısaca selinin dediğini ileterek odaya geçtim.

Mayom hala ıslak olduğu için bikinimi giyinerek üzerime plajlık bir elbise geçirdim.

Odadan çıktığımda darenle asansöre yürüdük bizim katta durduğunda bindik ve zemin katın tuşuna bastım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Odadan çıktığımda darenle asansöre yürüdük bizim katta durduğunda bindik ve zemin katın tuşuna bastım.

Asansör bir kat aşağıya indiğinde durdu ve içeriye benden bikaç yaş büyük bir çocuk girdi. Kapıya yakın durduğumdan dolayı çocukla yan yana durmuştuk ve kollarımız birbirine değiyordu. Kolumu kendime doğru biraz çektiğimda çocuk bana doğru ufak bir adım yaklaştı.

Kaşlarım çatılırken darenin eli belime dolandı ve beni kendine çekerek bedenimi bedenine yasladı. Çocuğa attığı o bakışın ardından asansör durdu ve dışarıya çıktık.

Kafede kahvaltımızı yaptıktan sonra havuza gittik ye şezlonglara yerleştik. Söylediğimiz limonatayı yudumlarken "Hadiii koşş" diye bağırarak havuza atlayan seline gülüp üstümdeki elbiseyi bir çırpıda çıkardım. Bir anda öksürmeye başlayan merte döndüğümde boğazını temizleyip "sen bizim yüreğimize mi indirmek istiyorsun" dediğini duydum. "Harbiden bu kadar açık giyilir mi be kızım" diyerek ona katılan kereme gözlerimi devirip dil çıkardım. Tam o sırada gözlerim darene kaydı çenesini sıktığını görünce neye bu kadar sinirlendiğini anlamaya çalıştım.

Fazla takmayarak bende havuza atladığımda bir süre yüzdükten sonra çıkarak eski yerimi aldım. "Kayra!" Diyerek seslenen kişiye döndüm. Görkemin bana doğru geldiğini görünce yerimden kalkarak "Efendiim" diye seslendim.

"Haftaya bir yakınımızın düğünü var partnerim olur musun diye soracaktım" dediğinde kısa bir süre düşünerek "aslında güzel olur" diye cevap verdim.
"Tamamdır haberleşiriz bebek" diyerek gittiğinde eskinyerimi aldım bizimkilere baktığımda hepsi sinirle bana bakıyordu.

"Ne var niye öyle bakıyorsunuz" diye sorduğumda "o çocukla gidecekmisin" diyerek soran kereme başımı salladım ve "tabiki de görkem arkadaşım ve benim içinde eğlenceli olabilir" diyerek cevap verdim. Hepsinin homurdanıp ayaklanmasına göz devirerek bende kalktım. Yavaş yavaş valizlerimizi toplamamız gerekiyordu.

Yeni Okulum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin