Selaaamm.
Yıldızları parlatmayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar bebeklerimm.
^^^^^^
Alarmın sesiyle uyandım. Tam erteleyip geri yapacaktım ki okul olduğunu hatırlayarak zorla yataktan kalktım.
Banyoya girerek işlerimi hallettim tam çıkacakken zil çaldı.Seline sabah gelmesini söylemiştim büyük ihtimalle oydu.
Kapıyı açtığımda bir adet uykulu selinle karşılaştım. Odama çıktığımızda selin kendini yatağıma attı bense okul formamı giyip hazırlanmaya başladım.
"Annemler temelli gitti artık tekim" dediğimde selin "keşke benimkilerde gitse" diye mırıldandı. Söylediği şeye gülerken "benimle kalabilirsin" dediğimde mantıklı gelmiş olacak ki "olur rahat ederiz faturaları falan da yarı yarıya öderiz" dedi.
Onu onaylayınca konuşmaya devam ettik. Bugün beden vardı diye çantama sivil kıyafet koyarak aşağıya indim. Söylene söylene peşimden gelen Seline aldırmadan mavi adidas ayakkabılarımı giyerek çıktım.
Okula vardığımızda sınıfa girdik selin on sıralardaki yerini kaparken ben arkaya doğru gittim. Sırada oturmuş sohbet eden kerem mert ve darene "günaydınn" diyerek yerime oturdum.
Daren'in üzerimdeki bakışlarını hissederek ona döndüğümde beni süzüp "şu formalar niye bu kadar kısa" diye söylendiğini duydum.
İçeri hoca girdiğinde dersi dinlemeye başladım. Sıkıldığımda lavabo izni için sıradan kalkmak istediğimde darenin kafasını sıraya koyarak uyuduğunu gördüm.
Elimle bacağını düştüğümde kafasını yan çevirerek bana baktı ona doğru eğilip "geçebilirmiyim" diye sorduğumda ayağa kalkarak bana yol verdi.
Lavabodan çıkarak sınıfa doğru yol aldığım sırada yarenin cırtlak sesi kulaklarımı doldurdu. "Nereye gidiyorsun seninle işimiz var" dediğinde göz devirerek "olay çıkarma" dedim.
Yaren üstüme gelerek kolumu kavradı ve tırnaklarını etime geçirmeye başladı. "O gruptan uzaklaş bence tatlım sen asla bizden olamazsın" dediğinde tam ağzımı açacakken "uzaklaş" diye bir ses geldi.
Sesin geldiği yöne baktığımda arkamızda durmuş bize bakan egeyi görmeyi beklemiyordum.
Yaren bana bakarak tiksinirmiş gibi kolumu itti ve sınıfa doğru yürümeye başladı.
Ege yanıma gelerek "iyimisin" diye sorduğunda "evet sağol" diyerek kısa kestim.
"Sizin grupla ataşmam seninle bir sorunum olduğu anlamına gelmiyor kavgalı olduğum kişi sen değilsin sonuçta istediğin zaman yanıma gelebilirsin" dediğinde bir anlık şaşkınlık dalgası yaşadım.
Kendimi toparlayarak "teşekkür ederim benimde seninle bir sorunum yok tabi ki" dediğimde çoktan zil çalmıştı. "Peki öyleyse görüşürüz" diyerek yanından ayrıldım.
Dersler birbir geçmişti ve son iki dersteydik. Beden olduğu için giyinme odasına giderek yanımda getirdiğim siyah eşofman ve siyah tişörtü giyindim.
Dışarı çıktığımda darenlerin banklarda oturduklarını gördüm. Yanlarında Burakta vardı sanırım o grupta en iyi anlaştıkları kişi oydu.
Onlarla sohbet etmeye dalmışken kafamdan aşşağıya dökülen şey ile donup kaldım.
Selinin kalkıp "naptığını sanıyorsun sen! Gebertirim kızım seni" diye bağırmasıyla onu sakinleştirdiler. Hiç kavga edecek durumda olmadığım için hiçbir şey demedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okulum
De TodoTaşınmasıyla hayatı değişen Kayra yeni arkadaşları ve aşkının peşinden gider