Selamün aleyküm canlarr
İlk kurguma hoşgeldinizz
Başlama tarihiniz:
🤍
1 YIL ÖNCE;
Alarmımın sesiyle gözlerimi açtım.uyanmaktan nefret ediyordun ne olurdu full uyusam.
Yataktan kalkıp günlük işlerimi hallettim bugün bir dava vardı ona yetişmem lazımdı.
Üstüme beyaz bir bluz altıma siyah kumaş pantolon giydim ve elime cübbemi alıp çıktım.
Deri siyah botlarımıda giydim mi tamamdır.
Siyah omzumun biraz aşağısında biten düz saçlarımı elimle düzelttim ve çantamı alıp evden çıktım.
Ehliyetim olduğu için siyah Peugeot arabama bindim ve adliyeye doğru yola çıktım ta ki bir araba önümü kesene kadar...
Elim hemen belimdeki silaha gitti ve arabadan çıktım karşımda gördüklerimle dumura uğradım.
Yağız ateş; ünlü iş adamı ama aynı zamanda bir mafya. ve bundan kimsenin haberi yok
Beni süzüp sırıttı "ooo savcı hanım nereye böyle"
Gözlerimi devirdim"hayırdır yağız ateş ne bu rahatlık, karşında bir savcı duruyor"omuzlarım her zamanki gibi dikti.
"Ona ne şüphe davalarıyla ün salmış meşhur savcı mira güneş."
"Arabanı çek önümden ve yoluna dön"diye bağırdım.
Yüzünü ekşitti."çekileceğim tabi ama bir şartla"
Tek kaşım yukarıya doğru kalktı "neymiş o şart?"
"Benim davama gireceksin ve beni aklayacaksın"
Gür bir kahkaha attım "benim işim insanları aklamak değil yediği bokları ortaya dökmek sana yaptığım gibi."
Evet şuanda benim yüzümden yargılanıyordu.ve bu davadan vazgeçmeye hiç niyetim yoktu.
O da gülümsedi "öyle mi o zaman arkadaşlarına veda etmelisin savcı?"
Arkadaşlarım? Ne yapmıştı kardeşlerime!
"Eğer sevdiklerimle uğraşırsan seninle uğraşırım yağız ateş.öyle bir şey yaparım ki pişmanlıktan kapımda yatarsın."
Alayla güldü."ne kadar komik bi kadınsın bak şuan kapında yatıyorum"
Bana doğru bir adım atıp kolumu sertçe tuttu.
"Beni duydun mira güneş. arkadaşlarını bir süre yanımda misafir etmemi istemiyorsan-
Kolumu sertçe çektim ve işaret parmağımı ona doğru uzattım."sakın benimle oynama yoksa-
"Yoksa ne? Hapise mi attırırsın beni. sonunda yolda arkadaşlarının cesetlerini toplarsın"
"Peki kabul ediyorum.benim bundan çıkarım ne?"
"Şimdi aynı dilden konuşmaya başladık savcı."he hee
"Davayı kazan karşılığında istediğin kadar alırsın"
Göz kırptı"davada görüşürüz savcı."
Gözlerimi devirdim "geber"diyip saçlarımı savurarak arabama bindim.
En büyük zaafım Aden ve kübra .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙆𝘼𝙕𝘼𝙍𝘼 𝘿𝘼𝙑𝘼
Teen FictionAcı bir geçmiş,zorlu bir hayat,çabalarıyla bu zamana gelen bir kız.Motorcu kız aynı zamanda bir savcı... . Sevgisizlik;babasından nefret eden bir adam.ünlü bir iş adamı aynı zamanda yer altı mafyası... Bir dava. Bir...