Beynimin içine hoş geldiniz. İçeride dilediğiniz kadar kalabilir ve gönlünüzce etrafı dağıtabilirsiniz.
Keyifli okumalar,
🐉
"Hey, Ehli! Hazırlanmayı unutma. Gün ağarmadan kapının önünde buluşuruz."
Hazırlanmak mı? diye düşündü Genç Kadın. Kendine seslendiğini anladığı yabancı adama bakarken.
"Oy oyy hemen de unutmuşsun be! Sakın ha cayayım deme, bana eşlik ediyorsun bu gece" dedi ve bir kapı ağzı kadar olan cüssesini bir bilye gibi masanın üzerinde yuvarladı ve gözden kayboldu.
Kapısı genişçe bir alan, içinde hiç duvar olmayan bir kafe. Genç Kadın, baştan sona açık olan girişe bakarken bizdeki kafeler gibi değil dedi ve ekledi insanları da öyle havası da aynı şekilde çok farklı. Bir binanın içinde değilsin sanki. Sağ tarafına baktığında duvar olması gerektiğini düşündüğü uzunluk camdı. Boylu boyunca uzanan camdan dışarıdaki sisli boğucu havaya baktı. Anlık oluşan bu sisin yavaşça dağılacağını ve berrak gökyüzünün kendine sırıtacağını biliyordu. Hatta bu sise kimin neden olduğunu da biliyordu. Bu bir çağrıydı.
Gözleri sise dalmak üzereyken odağı camdaki yansımasına döndü.
Hinata!
Şaşkınlıkla camdaki silüetine bakarken 'bu Hinata' diyebildi içinden.
Hayran olduğum anime karakteri miyim, şimdi ben?!
"Hadi daha ne duruyorsun burada? Git de hazırlan."
Yanı başındaki kadının sesi kulağından geçerken donuk kalan bedenini bir süre hareket ettiremedi.
Bu nasıl bir rüya!
Sol omzunun üzerinden yaşlı kadına baktı. Sormak istediği epeyce bir soru vardı ama kendini nedensizce itaat ederken buldu. Yolu bilen ayaklarını takip etti ve sadece yetkili kişilerin gireceğini bildiği odaya girdi.
Rüyaya bak bee
İlk defa kendimi bir rüyada net bir şekilde görüyorum.
Şu bedene bak şu gözlere şu saça. Işığın açısına göre maviye veya mora bürünen şeffaf gözler, lacivert saç... Hayran olduğu bedene bakarken. "Tam da istediğim bedendeyim. Karakterim tam da istediğim şekilde. "diyerek mırıldandı.
Yerinde zıpladı, birkaç sıçrayıştan sonra sevinçle yanaklarını sıktı.
"Çok güzelsin be!"
Yansımaya öpücük yolladı ve göz kırptı "Fıstık!"
Üzerinde adının yazdığı dolaptan kıyafetlerini çıkardı ve giyinmeye başladı. Kırık aynadan mora çalan şeffaf gözlerini incelerken "Hayallerimdeki anime karakterinden daha güzel!" dedi ve hayranlıkla seyretti kendini. Bu ten için biçilmiş, bedenine cuk oturan ama kendine yabancı gelen kıyafetlere bakarken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVCİLİK SERİSİ 1
FantasyKendini başka bir dünyada olduğuna inandıran bir kadın, Sevdiği kadının hatıralarına kavuşması için her yola başvuran bir adam, Ve her şeyin farkında olan bir ejderha...