Hyunjin ile direkt olarak odaya gidip uyuduk....
-5 saat sonra-
Sabahın erken saatlerinde (saat 4) uyandım.
Hemen merdivenden inip su içmek için amerikan mutfağa yöneldiğim sırada ikisi de şort ve atletle ve ellerinde birer enerji içeceğiyle ağızları tıkabasa dolu bir şekilde Chan ve Minhonun Uno oynadığını gördüm.
Şuanda ne kadar sempatik göründüklerini açıklayamamakla birlikte bana dönüp far görmüş tavşana dönmeleri beni kendimden geçirdi ve kahkaha atarak yere yığılmamı sağladı.
Villa biraz fazla büyük olduğundan buradaki anırmam Hyunjinin odasına gitmiyordu.
Daha sonra ben de bir tane enerji içeceği kapıp yanlarına oturdum ve üç kişi oynamaya başladık.
Aradan on beş dakika geçmişti ki Hyunjin kollarında olmayışımı fsrk etmiş olacak, ben yenilmek üzereyken bie anda aşağıya güzel pijaması fakat onun üstünde absürtçe toplanmış olan saçlarıyla gelince biz de hem o anın absürtlüğü, hem de Hyunjin gibi birini bu şekilde görmenin getirdiği komik havayı bastıdamadık ve hepimiz gülmekten ağlamaya yakın bir duruma gelene kadar yerlerde debelenerek güldük.
Hyunjin ayılınca konuştu.
"Biraz hızlı adapte olmuşsunuz bskıyoeum bu enişte olayına."
(Hyunjin saç)
(Hyunjin Pijama)
Hyunjin bana bakıp mırıldandı.
"Sana göstercem ben kahkahayı."
Bir anda beni kucaklayıp koltuğa çıkarınca ve üzerime konumlanıp dudaklarımdan tüm hıncını çıkarmaya başlayınca Minho ve Chanın "OWOWOWOWOWO" sesini duymamla beraber arkalarını döndüklerini gördüm gözlerimi kapatmadan önce.
Hyunjin alt dudağımı ısırınca hafif bir inleme çıkardım ve yaklaşık bir dakika sonra Öpüşmemiz durdu ve Hyunjinin yere inme sesi duyulunca Chan ile Minho dünyada olabilecek en yavaş dönüşü yaptılar bize doğru.
Daha sonra gözleri ikimizin arasında gidip gelmeye başladı
"Hala alışamadım bunların sevgili olduğuna amk""Harbi amk bende alışamadım."
O sırada kapı zili birkaç kez art arda çaldı.
Kapıya koşan tabii ki de Minhoydu.
Kapıyı açtığı andan hiç önüne bakmadan içeri dalan Jisungdan dolayı yere kapaklandılar.
Minho yerde uzanıyor, Jisung ise onun üstünde duruyordu.
Minhonun kulaklarına kadar kızsrdığı belli oluyordu.
O sırada ben bağırdım.
"Aferin amk yiyin birbirinizi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Despite Everything / Hyunlix
FanfictionHyunjin ve Felix iki eski dosttu.... Yolları garip bir şekilde ayrılmıştı.... Buluşmaları da pek normal olmayacaktı...