Adam bir plan yapmaya başlamıştı, orada yasaklı bir elma ağacı vardı ve Adamla birlikteyken Lilith her zaman o ağaçtan bir elma isterdi, Adam tabii ki almadı ama onu Luciferın almasını sağlayabilirdi, Lucifer Lilith için herşeyi yapardı.
✧༺♥༻✧
Lilith ile Luciferın ilişkisi iyice ileriye gitmeye başlamıştı, Lilith buna seviniyordu çünkü işler tam istediği gibi ilerliyordu, Lucifer ona ölesiye güveniyordu, ondan hayatta vazgeçmezdi, gerçekten aşıktı, Lilith ise onu kandırmayı çok iyi başarmıştı, kendiyle gurur duyuyordu, her öğleden sonra buluşuyorlardı ve birbirlerine aşık gibi davranıyorlardı, yani en azından Lilith öyle davranıyordu, Luciferı çok iyi kullanıyordu ve yakında yeni planlarda yapacaktı tabii ki, onu nasık bırakacağı hakkında, ama ondan önce Luciferın buradan atılmasını -aslında ikisinin birlikte atılmasını- bekleyecekti.
✧༺♥༻✧
Lucifer bir öğleden sonra daha evine yorgun bir şekilde geldi, yatağına uzandı ve düşünmeye başladı, Lilithi düşündü, onu seviyordu, Lilithde kendisini seviyordu yani aralarında engel kalmamıştı, öyle düşünüyordu en azından, ne Adam engel olabilirdi ne de başka biri.
Bunları düşünürken kapı çaldı "Ah bu saatte kim olabilir" diye mırıldandı ve çokta önemsemeden uzanmaya devam etti, ama kapı çalmaya devam etti "Ah! Kahretsin!" kapıyı açtı, önğnde Adam vardı, şaşırmıştı."Ne oldu? Ne istiyorsun?"
"Merak etme Luci, kötü birşey değil, Lilithle nasıl anlaştığınızı görüyorum, ona bir hediye vermek istersin değil mi?"
Lucifera ne kadar şüpheli gelse de onu dinlemeye karar verdi, böylece Lilithi kendine daha çok bağlayabilirdi, bir hediyeyi herkes isterdi
"İsterim tabii, ne demeye çalışıyorsun sen?"
"Buralardaki elma ağacını biliyorsun değil mi?"
"Hm evet?"
"Benimle birlikteyken Lilith her zaman ondan bir tane isterdi, ben asla o cesareti gösteremedim ama senin göstereceğinden eminim, böylece Lilith ne kadar mutlu olur düşünebiliyor musun? Hem onu, hem kendini sevindirirsin"
Bu fikir Lucifera iyi gelmişti, Adam sonunda kabul etmişti ve yardım bile ediyordu, gözleri ışıldadı
"Saol Adam, bunu yapacağım"
"Ne demek Luci, o zaman ben kaçar"
Adam dışarı çıkar çıkmaz yüzündeki masum ifade yerini sinsi bir ifadeyle değişti, Lucifer tam istediği gibi inanmıştı ona, tabii ki bu onun için mükemmeldi, Lilith o elmayı ağzına alır almaz herşey alt üst olacaktı, onlar atılacaktı ve Adam daha mutlu yaşayacaktı, üstelik intikamını da almış olacaktı
Kısa bir bölüm oldu, ayrıca uzun zamandır yoktum çünkü sınav hazırlıklarım var, yine de sık sık yeni bölüm yazmaya çalışacağım, keyif almanız umuduylaa:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙱𝚎𝚛𝚋𝚊𝚝 𝚋𝚒𝚛 𝚑𝚊𝚢𝚊𝚝 [𝙻𝚞𝚌𝚒𝚏𝚎𝚛]
FanficKitapta içeren bilgiler onaylanmamıştır, sadece benim uydurmam:)