Eski Hayaller

51 2 0
                                    

Lucifer bir melekti, Cennet'i korumak için görevlendirilmişti, neredeyse meleklerin en hayalperestiydi ama herşeyi çok sorguluyordu, bir sürü hayali vardı ve bunları paylaşmaktan utanmıyordu, bu kadar rahat olması ise Cennettekileri tedirgin ediyor, sinirlendiriyordu.

Lucifer'ın küçüklüğünden beri birsürü hayali vardı ama çoğunun zamanı gelmemişti. Birgün cennette bir toplantı yapıldı ve oraya onlardan, meleklerden başka insanların da geleceğini söylediler, Lucifer'ın aklına bir fikir gelmişti hemen, madem insanlar buraya gelecekti, madem onlardan üstün olacaklardı, o zaman onlara da sınav gerekliydi, cennetten başka bir yerde yaşanalıydılar, bu aklına gelir gelmez elini konuşmak için kaldırdı.

"Lucifer? Ne söyleyeceksin" Bunu soran Sera'ydı, oranın en saygı gören meleklerinden biriydi Sera, sesi tedirgin çıkmıştı, Lucifer'ın söyleyecekleri onu tedirgin etmişti.

"Neden insanlar için bir sınav yapmayalım ki? Bizden fazla olacaklar ve bazılarının kötü olmayacağını nerden biliyoruz?"

Sera'nın yüzü iyice düşmüştü.

"Maalesef bu kuralları senin dediklerine göre koymuyoruz Lucifer. Bir karar verilmişken senin yüzünden bunu değiştiremeyiz ya? Her toplantıda farklı bir fikir çıkarmak zorunda değilsin, tamam de ve boyun ey!"

Lucifer'ın gülen yüzünü şaşkınlık kaplamıştı, böyle bir tepki beklemediği anlaşılıyordu, ama susamazdı, o da bir melekti ve böyle bir fikirin onları daha rahatlatacağına inanıyordu, o boyun eğemezdi.

"Bunu demen saçma Sera, benimde fikirlerim var ve bunları düşünmeden, doğru düzgün dinlemeden reddetmen, bana boynumu eğip buradaki karışıklığa izin vermemi istemen... Bunların hepsi saçma."

"Eğer bunları istemiyorsan o zaman burdan gidebilirsin Lucifer, burda senin fikirlerine yer yok! Boyun eğemiyorsan çık!"

"Tamam Sera, sus ve olacakları seyret."

Lucifer'ın emin olduğu tek şey bir karışıklık olacağıydı, ilk 2 insan geleceğini söylemişlerdi, peki uyumları ne olacaktı? Ne olursa olsun artık sesini çıkarmayacaktı, olacakları sabırla bekleyecekti

Kısa ve saçma bir bölüm oldu ama olsunn🌟

𝙱𝚎𝚛𝚋𝚊𝚝 𝚋𝚒𝚛 𝚑𝚊𝚢𝚊𝚝 [𝙻𝚞𝚌𝚒𝚏𝚎𝚛]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin