Adam uzun zaman Lucifer ve Lilith'i izledi, onların konuşmalarını dinledi, şüphelendiği şeyin gerçek olduğunu anladı ve karısını çalan bu adama gününü göstermek istedi, ne yapacağını düşünüyordu, evine gitti ve olanları düşündü, o ikisi gerçekten de bir ilişki içindeydi, Adam Lilith'e kötü birşey yaptığını düşünmüyordu çünkü kendisinin mükemmel biri olduğunu düşünüyordu.
✧༺♥༻✧
O gün Lucifer Lilith ile tekrar buluşmuştu, onunla eğlense bile kafası çok yoğundu, ona gerçekten değer veriyordu ama Adam'ın karısıydı ve eğer bir kişi bile bunu ögrenirse atılırlardı, ikisi birden atılırdı, zaten artık toplantılara çağırılmıyordu, onun fikirlerini sevmiyorlardı, ne olup ne bittiğinden haberi yoktu, evet, tahmin ettiği gibi Adam ve Lilith uyumsuz çiftler olmuştu ama kendisinin Lilith'e bu kadar önem vereceğini tahmin edememişti, hala fikirlerinin arkasındaydı, insanlar bir testten geçmeliydi ama öyle birşey olmamıştı ve olmayacaktı. Eve vardığında yatağına girdi, herşeyi tekrar tekrar düşünüyordu, bu onu sıkıyordu ama kafası çok karışıktı, bir süre sonra kafasındaki düşüncelerle uykuya daldı.
Sabah kalktığında erkendi, kalktı ve yemeğini yedi, koltuğa oturup televizyon izlerken biri kapısını çaldı, gelen Adam'dı...
✧༺♥༻✧
Lilith kendi evine geldiğinde vakit geçti, Lucifer'la eğleniyordu ama Adam'ında ondan bir açıklama beklediğinden emindi, Lilith'in korktuğu şey Adam'ın Lucifer'a birşey söylemesiydi, zavallı adam ondan belli bir şekilde hoşlanıyordu, Adam'ın onları gördüğünde ne tepki vereceğini bilemezdi, Adam egolu biriydi, kendinden başka hiç kimseyi düşünmezdi ve intikamını çok kötü şekilde alırdı, eğer olanları öğrenirse ikisinide ölmekten beter ederdi ama Lilith Lucifer için endişelenmiyordu. Lucifer Lilith'den hoşlanıyordu ama Lilith için aynı şey geçerli değildi, tabii ki Lucifer'ın onun için herşeyi göze alması hoşuna gitmişti ama onu sadece kullanmak için seviyomuş gibi yapıyordu, Adam onları görürse bunu anlardı, zaten o yüzden o ikisinin konuşmasından korkuyordu, Adam Lucifer'a kullanıldığını söylerse Lucifer buna inanabilirdi ama Lilith'in istediği Adam'ın ikisinden de intikam almasıydı, böylece Lucifer'la aynı yere atılırdılar ve Lilith Lucifer'ın hayallerinden faydalanabilirdi, bu planı yapmasının sebebi ise başka bir evrenin patronu olmak istemesiydi, Lucifer'dan yeterince faydalandıktan sonra onu yanlız başına bırakacak ve kendi yaşamını sürdürecekti.
Kitap az da olsa okunmaya başlamış, teşekkürler hepinize, umarım bölüm çok karışık olmamıştırr.
Bu arada iyi bayramlarrrr 🌼☄️🍄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙱𝚎𝚛𝚋𝚊𝚝 𝚋𝚒𝚛 𝚑𝚊𝚢𝚊𝚝 [𝙻𝚞𝚌𝚒𝚏𝚎𝚛]
Hayran KurguKitapta içeren bilgiler onaylanmamıştır, sadece benim uydurmam:)