yedi🤛🏻

51 5 3
                                    


Merhabalar iyi okumalar🍀
.
.
.



______________________________________

Hakemin işaretiyle 3 raundluk  maçın ilk raundu bitmişti. Antrenörü, Namjoon'u kenardaki tabureye otutturdu.

Namjoon, sağ elindeki kırmızı boks eldivenini çıkardıktan sonra eliyle ağızlığını çıkardı.

Antrenörünün uzattığı sudan bir yudum aldı. Arka tarafta tezahürat sesleri duyuluyordu.

"Namjoon kazanacaksın şu an önde olduğumuzu varsayıyorum"

Namjoon kafasını salladı. Hakemin işaretiyle ağızlığını taktı, eldivenini giydi.

Ayağa kalktı ve rakibi ile karşılıklı olan yerine geçti.

Hakemin"Boks! " demesiyle  maçın ikindi raundu başladı. Namjoon; rakibin çevresinde dönüyor, ona vurması için fırsat vermiyordu.

Üzerindeki siyah şortu haricindeki yerleri açıkta bırakıyor. Seyircilere güzel bir manzara sergiliyordu.

Rakibin karın bölgesine attığı yumruk sonrası rakibin yüzüne attığı yumruk onu afallamıştı.

Ne oluyordu? Oysa bu darbelerden milyonlarca kez almıştı. Bu darbe dişliğinin bir kenarının yerinden çıkmasına neden olmuştu.

Seyirciler artık karşı tarafa tezahürat yapıyordu. Raundun bitmesine 30 saniye kalmıştı.

Antrenörünün hadi Namjoon kendine gel diye bağırdığını duyuyordu.

Rakibe yapılan tezahüratların arasında o sesi duydu :

"NAMJOON HADİ, BASTIR, FIGHTING!"

Bu sesi nerede duysa tanırdı. Sevgilisinin sesiydi. İyi de o burada mıydı?, Burada ne işi vardı!? Yoksa hayal miydi aldığı darbe yüzünden?

Namjoon'un seyirciler arasına bakmaya vakti yoktu. Eğer o sevgilisi ise sevgilisi öyle diyorsa yapmak zorundaydı.

"NAMJOON YALVARIYORUM HADİ BİTİR İŞİNİ ONUN!!"

Namjoon karşı tarafa hızla saldırıya başladı. Pes edemezdi.

Sağ eli çenesinde sabit, sol eli dirsekten kırık bir biçimde yaklaşık 120 derecelik bir açıyla sol kroşe vuruşunu yapıyordu.

Art arda attığı vuruşlar rakibi sersemletmeye yetmişti.

Sol dirseğini vücudu boyunca kaldırdı ve  kıvırarak ileri doğru itti Namjoon.

Nefes kontrollerini doğru oranda yapıyordu.

Vuruşlarına devam etmişti.

Hakemin "break" komutuyla 12 saniyelik bir süre kala ayrılmışlardı.

Vuruşlarına devam eden Namjoon Hakemin "Nakavt!" demesiyle rakibe olan vuruşlarına son verdi.

Artık seyirciler tezahüratı "Kim Namjoon!" şeklindeydi.

Sevgilisinin sesini duyuyordu. O kadar kişiye rağmen.

Kafasını kaldırdı. Sesin tam olarak ne taraftan geldiğini anlayamasa da... Görmüştü. Oradaydı.

Taehyung, Jimin ve Jin oradaydılar.

Namjoon korttan çıktığı gibi Jin'in  olduğu tarafa hızla adımlamaya başladı.

Namjoon'un kendine doğru geldiğini gören Jin tribün kısmındaki merdivenden aşağı inmeye başladı.

4 gündür sarılmadığı bedenler kavuşmuştu. O kadar sesin içinde ikilinin sessizliğini Jin bozmuştu :

moonchild | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin