on💎

42 4 2
                                    

Merhabalar, onuncu bölüme gelmişiz.
İyi okumalar ⭐😻

.
.
.

Maç sonrası dinlenmek için otele geçen Jungkook ve ekibinin Busan'da son günüydü. Ertesi gün Seul'e doğru yola çıkacaklardı.

Maç sonrası Taehyung ile gezme teklif eden Jungkook geri çevrilmişti. Taehyung dinlenmesi gerektiğini söylemişti.

Hem de kırgındı. Her ne kadar çaktırmasa da mesajının üstünden 2 gün geçmişti.

Jungkook ona bir cevap vermemişti.

Bunun sebebi Jungkook'un özel bir şey planlamasıydı.

Özel olmasını istemesiydi. Özel olacaktı çünkü karşısındaki özeldi.

Onun özeli...

.
.
.

Ertesi gün buluşmak için Jungkook, Taehyung'a mesaj yazmıştı. Taehyung da geri çevirmemişti.

.
.
.

Mavi saçları üzerine mor tokasını geçiren Taehyung, lacivert şortunun üzerine beyaz t shirt ve kapüşonlu hırkasını giymişti.

Aynanın önünde son kez kendine bakmıştı. Jungkook onu alacağını söylemişti. Heyecanlı ve kırgın hissediyordu hala.

Jungkook'un aramasıyla ayakkabılarını giyip asansöre binmişti Taehyung.

Apartmandan çıktığında arabasının camından kendisine doğru bakan Jungkook'u görmüştü. Araba süren Jungkook  çok harikaydı.

"Atla ay çocuğu!"

Ön koltuğa oturan Taehyung, kemerini takmıştı.Jungkook ise kemerini bağlayan çocuğu izliyordu. Çok güzeldi her zamanki gibi. 

"Nereye gidiyoruz Jungkook?"

"Sürpriz"

Taehyung camdan dışarıyı izlemeye dalmıştı.Denizle birleşen gökyüzü ve akşam kızıllığı ortaya harika bir manzara çıkarıyordu.

"Taehyung istersen müzik açabilirsin."

Taehyung telefonundan bluetoothla bağlanarak RM'in Haeven şarkısını açmıştı.

"Kursa gittin mi bugün?"

"Evet gittim hatta öğrencilerimle beraber  Decalcomania çaldık."

"Ahh o zaman güzel olan şarkı senin dokunuşların ile daha da güzelleşti."

"Öyle mi dersin Jungkook?"

"Şüphen mi var ay çocuğu?"

.
.
.

Gidecekleri yere vardıklarında,
Jungkook arabadan inmişti.Bagajdan katlı sandaleyeleri çıkarmış ve büyük sırt çantasını takmış ardından Taehyung'un kapısının önüne gelip kapısını açmıştı. 

"Hadi Tae, in çok işimiz var daha"

"Elindekiler de ne Jungkook? Bana da ver ben de taşıyayım."

"Sen bagajdaki poşeti al ay çocuğu."

Taehyung bagajdaki poşeti almış ve poşetin içindeki marshmallow paketini görmüştü.

" Hadi Tae gidelim" diyen Jungkook ve onunla yürüyen Taehyung 'un adımları adapteydi.Jungkook ile yürümeye devam eden Taehyung ilerdeki "Kamp Alanı" tabelasını görmüştü.

"Ciddi misin Jungkook?"

"Fazlasıyla ,hem ay çocuğuna deniz kenarı ve ay yakışırdı zaten değil mi?"

moonchild | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin