Merhabalar iyi okumalar
.
.
.Jungkook'un attığı gönderiden sonra onun deniz kenarında olduğunu öğrenmişti Taehyung.
Taehyung gece 00. 00'da sevgilisine,
"Sevgilim, hayatım gerçekten daha ne desem bilemiyorum. Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllar dilerim. Umarım bu yıllar birlikte geçer. Seninle birlikte olmak nefes almak demek hayat demek her şey demek...
Her şey ne demek olduğunu seninle öğrendim. Seninle hayata karşı emekleyip yürüdüm. Beraber ağladık beraber güldük. Bunlar sıradan duygulardı ama benim için özeldi.
Şafakta şarkı söyleyen isimsiz bir kuşun çığlıklarını duyan sendin.
Beni herkesten kurtardın, çok sevdin.
Ben şu an üzgünüm. Beni yanlış anlamandan korkuyorum. Ben nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama seni çoook seviyorum. Senin için klavye değiştirdim. Biz anılarda saklıyız birtanem, Jungkook'um.Bu hayatta kahkaha atmamın nedenleri olduğun ve yanında olabildiğim için minnettarım
Şimdikinden daha çok parlamaya çalışacağım ve ikimizi parlatacağım.
Seninle olan anılarımız çiçekleniyor güneş ışığının altında. 4 mevsim beraberdik ve beraber olup parlayacağız. Ay'ın doğduğu zaman bizim vaktimiz. Hadi gel ay çocuğu ağlama diyorum kendime ama ağlıyorum. Bunları düzgün yazabilmek bile mucize. Sen benim mucizemsin. Seni çok özledim aşkım~Jungkook'un Ay çocuğundan.... "
mesajını göndermiş ve duşa girmişti.
Duştan çıktıktan sonra şişen gözleri az da olsa inmişti.Taehyung hazırlanıp sevgilisinin doğum gününü kutlamaya deniz kenarına gidecekti.
Taehyung, dolabından siyah ışıltılı cropunu çıkarmış altına da dizinin bir karış yukarısında biten kot şortunu giymişti.
Vanilya parfümünü sıkmış aynanın karşısına geçip saçlarını taramıştı.
Üzerine kot ceketini alıp evden çıkmıştı.
Umardı ki Jungkook hala oradaydı.
Taehyung gecenin 00.43'ünde pasta bulamayacağını bildiği için stüdyodan arkadaşının annesinin pastanesini açtırmıştı.
Taehyung pasta modelleri arasından lacivert pastayı seçmişti.
Pasta lacivertti. Üzerinde hilal, dolunay vardı. İkisinin arasında uçan açık mavi kelebekler de pastayı güzelleştiriyordu. Taehyung pastanın kartına "HBD AŞKIM" yazdırmıştı.
Jungkook sahilde kendi kendine oturup denizin gelgitlerini izliyordu.
Taehyung sahilin ne tarafına gideceğini bilmiyordu. Fakat Jungkook ile genelde oturdukları yere gitemeye karar vermişti.
Görmüştü...
Jungkook oturuyordu.
Taehyung'un bacakları sanki yere yapışmış gibi hareket edememişti.
Ağlaması gerektiğini hissetmişti.
Ama ağlamamalıydı. Makyajı bozulabilirdi.
Jungkook çok güzel bir şekilde oturuyordu. Bir insan nasıl her haliyle yakışıklı olabilirdi?
Omuzları genişti.
"Naber güzellik!"
Taehyung duyduğu sesle irkilmiş ve arkasına dönmüştü.
İri bir adamdı. Nefesi alkol kokuyordu.
Taehyung'a zarar verebilirdi.
"O poşette ne var bakayım ver bana"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moonchild | taekook
Fanfiction"Gitar hocası ay çocuğu Taehyung ile Boksör Jungkook" #taekook texting, düzyazı