Merhabalar iyi okumalar
.
.
.(Taehyung ve Jungkook)
Jungkook
Taehyung
O yanındaki kim ve
Niye sana sarılıyor
(İletildi)
Taehyung
(İletildi)
İçeri geliyorum
(İletildi).
.
.Jungkook antrenmanı erken bittiği için Taehyung'un stüdyosuna gelmişti
Çıkışta beraber yemek yemek için sözleşmişlerdi.Stüdyoya girdiğinde Taehyung'u cam odada biriyle konuşurken görmüştü.
Konuştuğu kişi ilk başta Taehyung'un elini tutmuş sonra ona sarılmıştı.Sarıldığı için birazcık kıskansa da sevgilisine sarılan kişi Taehyung'un tanıdığı biri olmalıydı. Arkadaşıydı belki de.
Jungkook, cam odanın cam kapısını tıklayıp içeriye "Merhaba sevgilim" diyerek girmişti.
"Aa Jungkook sen mi geldin?"
"Evet bebeğim antrenmanım erken bitti"
"İyi yapmışsın özlemiştim"
Taehyung dediğinin ardından Jungkook'a sarılmak üzere ilerlemiş ve ikilinin dışında odada olan kişi onlara bakmaya devam ediyordu.
Taehyung kısa bir sarılmanın üzerinden sevgilisinden ayrılmış ve
"Sevgilim seni tanıştırmayı unuttum
Arkadaşım Drew kendisi Amerika'dan geldi"Jungkook karşısındaki kahverengi saçlı, boyu kendisine yakın, kahverengi gözlü çocuğa elini uzatmıştı.
"Tanıştığıma memnun oldum ben de Taehyung'un sevgilisi Jungkook"
"Ben de memnun oldum Jungkook"
Ona gülümseyen çocuğa karşılık Jungkook da gülümsemişti.
"Taehyung işin bitti mi bebeğim?"
"Evet Jungkook işim bitti. Biz şeye gideceğiz Drew ile yemeğe"
Jungkook duydukları üzerine biraz üzülse de bunu sorun etmeyecekti. Taehyung ile uzun zamandır yemeğe çıkmadığı sebebiyle bugün için sözleşmişlerdi. Taehyung bunu unutmuş muydu? Başında bir sürü iş vardı unutması olağandı ve sorun değildi.
"Peki bebeğim iyi eğlenceler, ben eve geçiyorum"
Taehyung, parmak uçlarına kalkıp Jungkook'un yanaklarına dudaklarını bastırıp geri çekilmişti.
"Görüşürüz sevgilim"
Taehyung, giydiği mavi bol kotu ve belini belli eden haki yeşili cropuyla çok güzel gözüküyordu.
Jungkook, ikiliyi yalnız bırakmış evine doğru yol almıştı.
"Gidelim mi Taehyung?"
"Gidelim Drew"
.
.
.Bulletproof Boksörler
(3 katılımcı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moonchild | taekook
Fanfiction"Gitar hocası ay çocuğu Taehyung ile Boksör Jungkook" #taekook texting, düzyazı