Arkadaşlar merhabaa öncelikle başlama tarihimizi buraya not edelim.(06.05.2024)
Bu benim ilk hikayem o yüzden fazlasıyla mantık ve yazım hatası olacaktır umarım beğenirsiniz tamamen keyfi yazılan bir hikayedir bunu bilerek okuyalım.🫶🏻🌸
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Sabah yine alarmdan erken kalkarak kendimi şaşırtmamıştım son günlerde anlamadığım bir şekilde kaçta yatarsam yatayım erkenden uyanıyordum ve sabah tamamen dinç bir şekilde uyanıyordum. Kalkıp ilk iş odamda bulunan banyoya ilerleyip yüzümü yıkadım ve bakımımı yaptım odaya dönüp saate baktığımda saatin daha 05.40 olduğunu gördüm ve ilk işim olan güzel dostuma mesaj attım
Tuğba: Günaydın çiçeğiimm (05.41)
Kitaplığıma doğru ilerledim ve son okuduğum kitabı elime alarak odamın en sevdiğim köşesi olan tekli koltuğuma oturdum ve kaldığım yeri açtım. Bu aralar dinime olan merakım artmıştı ve bunun için kitap okuyordum, kitapları okudukça aslında ne kadarda eksik bir hayatım olduğunu anlıyordum çünkü oruç tutmaktan ve özel günlerde namaz kılmak haricinde bir şey yapmıyordum. Biraz kitap okuduktan sonra okunan ezanla kitabımı aldığım yere bırakıp tekrar banyoya dönüp abdest aldım ve odama gelerek dün aldığım namaz elbisemi giyerek düzen oluşturmak için niyetli olduğum ilk namazımı kıldım
'Allah'ım hayatımda ki her şey için sana teşekkür ederim ailem dostlarım sağlığım ve işim için sana gelmek için ne kadar geç kalmışta olsam buradayım geldim ve senden özür dilerim. Sen herkese en güzelini en hayırlısını nasip edersin kendim içinde onu istiyorum ailemin evlilik sorularından sıkıldım hayatımda senin yolunda olan annem ve babam gibi sevgimizin bitmeyeceği o özel kişiyi almak istiyorum inşallah'
Diyerek duamı da ettim ve hazırlanmaya başladım. Dolaptan siyah takımımı alarak giyindim ve sıkı bir topuz yaptım makyajımı da tamamladıktan sonra çantamı ev telefonumu alarak mutfağa gittim telefonumda Aleyna'dan gelen mesajlar vardı
Aleyiimm🌸: Günaydın canımın içi
Tuğba: Napıyorsun?
Aleyiimm🌸: Kahvaltı yapıyorum canım birazdan çıkacağım sen?
Tuğba: Bende kahvaltı yapıcam şimdi arabanı servisten almadıysan bırakayım?
Aleyiimm🌸: Ay çok iyi olur valla öğleden sonra alacağım
Görüldü atıp telefonumu kilitledim.
'Günaydın ev halkı
'
'Günaydın deli kızım resmi giyinmişsin bugün''Evet baba ya bugün öyle olsun istedim'
dedikten sonra kahvaltımı yaptım ve tam evden çıkarken annem seslendi
'Kız ben bu aralar çok kilo aldım öğlen yanına geleceğim'
'Mis gibisin anne hala ne kilo alması ama yine de görmek istersen gel tabi haber vermen yeterli danışanlara denk gelme'
diyerek evden çıktım tam o sırada karşı evin de kapısı açıldı ve Aleyna çıktı o da bugün siyahlara bürünmüştü 1.70 boyu sarı saçları ve her zaman maşa yaptığı saçlarıyla yine mükemmel gözüküyordu birbirimize güldükten sonra arabaya doğru ilerledik sanki 10 senedir hiç görüşmemişiz gibi sarılıp arabaya bindik ve tabiki olmazsa olmaz müziğimizi açarak yola çıktık. Yaklaşık 20 dakikalık bir yolculuğun ardından Aleyna'yı öğretmenlik yaptığı anaokulunun önünde durdum ve onu bıraktıktan sonra yola devam ettim. Ofisin önüne geldiğimde hemen arabayı park ettim çantamı aldıktan sonra aynadan kendime bakarak tekrar parfümümü sıkarak arabadan indim ve içeri girdim.
'Günaydıınnn!'
'Günaydın Tuğbacım hoşgeldin nerelerdesin bu enerjini özlemiştik sonunda iznin bitti de döndün'
'Enerjimi mi özledin yoksa çok mu yoğundun Açelya?'
'Ehh yani ikiside hayatım ne önemi var kii'
dediğinde ikimizde gülmüştük. Geçen hafta annem rahatsızlandığı için izin kullanmıştım ve bütün saatlerimi ona bakarak geçirmiştim bu sebeple geçen haftaki bütün danışanlarıma da o bakmıştı bunun için teşekkür olarak onu öğle yemeğine çıkarmayı aklıma not olarak düşmüştüm.
'Ee nasıl oldu Esra teyze iyi mi şimdi?'
'Ay çok şükür iyi Açelya çok korkuttu bizi zaten gelecek bugün çok kilo aldığını söylüyor hanım efendi' diyerek güldüm.
'Bayılıyorum bu kadının kendini sevmesine ve bu kadar bakımlı olmasına gelecekteki halim resmen! Neyse ben şimdi odama geçiyorum birazdan danışanım gelecek onun dosyalarını inceleyeceğim'
diyerek odasına geçti böylece bir güne daha başlamış olduk.
————
4 saatin sonunda öğle arasına çıkma zamanımız gelmişti odamdan çıkarak Açelya'nın odasına adımladım odaya girdiğimde içeride bir kadın oturuyordu ve Açelya'yla birebir aynıydı muhtemelen annesi olmalıydı bugüne kadar sürekli yurtdışında olduğu için tanışmamıştık.
'Merhabaa'
'Gel Tuğba şükür artık sizi tanıştırma zamanı bu annem Melisa, anne size sürekli bahsettiğim mükemmel arkadaşım ve ortağım Tuğba'
'Çok memnun oldum Melisa hanım! Bende öğle yemeğine çıkalım diye gelmiştim isterseniz beraber gidelim hem daha iyi tanışmış oluruz hem de şu aç karnımızı doyuralım' diyerek güldüm ve tam o sırada annemin aradığını gördüm.
'Çok pardon' diyerek odadan çıktım ve telefonu açtım
'Efendim anne?'
'Kızım ben geliyorum da müsaitsin demi baban bırakacak?'
'Yemeğe çıkıyorum anne hala bir şey yemediysen gel değerlerine bakalım sonra beraber yemek yeriz bende tam Açelya'nın annesiyle tanışacaktım seni bekliyoruz o zaman'
dedim ve telefonu kapattım Açelya'ya haber verip odama geçtim ve eşyalarımı toparlarken dışarıdan gelen sesleri duymamla dışarı çıktım annem ve Melisa teyze birbirlerine sarılıyordu anlamadan Açelya'ya baktığımda o da bana anlamadığını belirterek baktı ve söze girdi
'Hanımlar noluyor siz tanışıyor musunuz?'
'Tanışmaz olur muyuz kızım Esra benim üniversiteden arkadaşım uzun zamandır birbirimizi görmemiştik'
dediğinde hepimiz şaşırmış ve gülümsemiştik
'Anne sen gel benim odama hemen işlerimizi halledip çıkalım bunları yemekte konuşalım'
diyerek annemi odaya aldım ve boyunu kilosunu tekrar güncelleyerek bi dosya oluşturdum ve 10 dakika içerisinde listesini çıkararak ona gönderdim sonra hep beraber yemeğe gitmek için dışarı çıktık. 10 dakikalık mesafede olan çok sevdiğimiz bir restorana oturduk ve sohbete başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜCÜ USÜLÜ MÜ?
SpiritualÇocukluktan beri annesi ve babasının aşkına hayran olarak büyümüş olan Tuğba kendi evliliğini de aşk dolu bir evlilik olarak hayal eder ama gelin görün ki bu zamana kadar hiç sevgilisi olmamıştır. Bir gün kendisine gelen görücü ile bütün hayatı deği...