0.3

25 0 0
                                    

Önceki gün Esra hanımdan (Tuğba'nın annesi)

'Kız tekrar karşılaşmamız ne güzel oldu seneler sonra kendi ailelerimizi kurduk çocuklarımız büyüdü meslek sahibi oldular tesadüfe bak ki onlarda üniversite arkadaşı!'

'Evet ya cidden hiç tahmin edemezdim böyle olmayı bir de düğünlerini görsek keşke daha mutlu olucam!'

'Sorma bende çok istiyorum ama Tuğbamın hiç gözü yok öyle şeylerde e geldi 24 yaşına güzel kız bizde yaşlanıyoruz artık görmek istiyoruz torun sevmek istiyoruz ama nerdee!'

'Bende Tuğra için istiyorum Açelya'nın görüştüğü var biliyorum ama abisi Tuğra'nın hiç öyle şeyleri yok şirketin yazılım tarafına o bakıyor işi gücü hali pek bir yerinde maşallah'

'Çok iyi bir de ibadetlerini yapıyorsa ne güzel! Tuğba'da bu ara pek bir dinine düştü maşallah'

'Yapmaz mı senelerdir daha 1 vakit kılmadığını görmem şükürler olsun.'

'Maşallah maşallah çıkar inşallah ikisinin karşısınada düzgün biri nasipse'

'Esra ben sana ne diyeceğim? Aklıma bir şey geldi!'

'Sanırım ikimizin de aklına aynı şey geldi hayatım'

'Birbirimizden iyi dünür mu buluruz hem?'

'Ben Tuğba'yla bir konuşayım sende Tuğra oğluma haber ver o zaman bak bu Tuğba'nın numarası'

'Hadi hayırlısı olsun o zaman!'

Tuğba'dan günümüz;

Sabah uyandığımda yine saat çok erkendi banyoya gidip işlerimi hallettim ve namazımı kıldım yine aynı duayı ettim hayırlı bir eş ve evlilik.. Biraz kitap okuduktan sonra annemin yanına giderek kahvaltı hazırlamasına yardım ettim bugün biraz geç gidecektim çünkü sabah erken saatte bir danışanım yoktu o yüzden geç gitmemde sorun olmazdı annem çoktan çayı demlemiş ve patatesleri soyup kesmiş şimdi de kızartıyordu yanına giderek sofrayı hazırladım ve kahvaltılıkları masaya yerleştirdim. Babamı görmeyince merak ettim ve anneme sordum

'Babam nerede bu saatte çoktan salonda olurdu?'

'Eski bi arkadaşı gelmiş onunla kahvaltı yapmaya gittiler anne kız olacağız bugün noldu beğenmedin mi beni?'

'Olur mu öyle hiç Esra sultan seni beğenmemek ne haddime!' diyerek güldüm. Ve annemde patates kızartmasını masaya koydu kahvaltı yapmaya başladık.

'Tuğba sana bir şey diyeceğim ama ciddi bir konu hemen parlamadan önce iyice düşünüp cevap vermeni istiyorum.'

'Noldu anne önemli bir şey mi var sabah sabah hayırdır?'

'Hayatında kimsenin olmadığını biliyorum...'dediğinde sözünü kestim

'Anne bu konuyu zaten defalarca kez konuştuk şimdi neden böyle yapıyorsun?'

'Lafımı kesmeden beni bi dinle önce! Hayırlı bir eş istediğini biliyorum duanı duydum e bizde yaşlanıyoruz artık evlenip mutlu bir yuva kurduğunu görmek istiyoruz bu bizimde hakkımız biriyle görüşmeni istiyorum aslında ismen tanıyorsun zaten dün bunu iyice düşündük onunda senden haberi olacak bir görüşseniz en azından deneseniz?'

dediğinde kim olduğunu merak ettim bu kadar ciddi konuştuğu bir konuda o kişinin kim olduğu çok önemliydi ve güveniyor olmalıydı ilk defa böyle şakaya vurmadan konuşmuştu.

'Kim peki anne?'

'Tuğra!'

'Kim kim?'

'Tuğra Açelya'nın abisi dün Melisa'yla beraber oturduk konuştuk ikimizde birbirimizden iyi dünür bulamayız zaten sizin de kafanız uyuşursa neden olmasın sadece bir deneyin oturup konuşun zaten kendisi de sorumluluk sahibi biri işinde başarılı ibadetlerine dikkat eden biri.'

dediğinde biraz düşünmek istedim.

'Anne daha adamı hiç görmedim bile bana bunu düşünmem için biraz zaman ver ben sana haber vereyim olur mu?'

'Ay hemen reddedeceksin diye ödüm kopmuştu tamam sen otur düşün biraz akşama bana haber verirsin bende Melisa'yla konuşurum sonra siz haberleşirsiniz kızım hayırlısı olur inşallah sizin için'

Annemle konuştuktan sonra ister istemez aklıma yer edinmişti nasıl bir adamdı, kimdi, nasıl bir eş olurdu bunların hepsi bir soru işaretiydi Açelya'yı az çok tanıyordum evet çok iyi anlaşıyorduk ama abisiyle de aynı uyumu yakalayabilecek miydik emin değildim biraz sert biri olduğunu ve yazılım işi yaptığını dün yemekte öğrenmiştim ibadetlerini de yapıyor demişti annem bir yemekten sanırım zarar gelmezdi.

Bu düşüncelerim anneme hemen söylemedim kahvaltım bitince de masayı toparlayıp hemen ikimize bir kahve yaptım ve biraz daha sohbet ettik sonrasında odama geçerek hazırlanmaya başladım altıma buz mavisi bir kot gitmiştim üstüme de beyaz tişört giyerek aynaya baktım altına kesinlikle yeni aldığım beyaz sporlarım çok hoş duracaktı ve çok spor bi kombin olmuştu saçlarımı zaten ördüğüm için bir şey yapmayacaktım çıkan saçlarım biraz düzelttikten sonra makyajımı da yaptım ve çantamı alarak odamdan çıkarken gözüme çarpan kitaplığımdan adamın önerdiği kitaplardan birini alarak çantama attım anneme evden çıktığımı söyledim ve arabaya doğru ilerledim. Çantamı yan koltuğa bırakıp emniyet kemerimi taktım ve radyoyu açarak ofise doğru sürmeye başladım. Ofise geldiğimde arabayı park ederek içeri girdim ve onu gördüm Açelyayla beraber sohbet ediyorlardı sessizce odama geçecekken Açelyayla göz göze geldik

'Tuğba sen sessiz sessiz odana geçebileceğine inandın mı gerçekten?'

'Belki?'diyerek güldüm. Tuğraya dönüp

'Abi sen şimdi git öğle arası hep beraber buluşuruz!' diyerek yanağından öptü ve sakince onu kovdu.

'Demek abimle konuşacaksınız ve benim bundan en son haberim oluyor öyle mi?'

'Ben bile sabah kahvaltıda öğrendim Açelya abartma istersen! Hem öğlen ne buluşması?'

'Seni azıcık tanıyorsam bunu kabul etmişsindir abimde kabul etti e tabi baş başa buluşmanız haram olduğu için bende geleceğim!' dedi ve odasına geçti.
Cidden dinine harama helale dikkat eden biri olması hoşuma gitmişti. Odama geçerek öğle saatinin hızlı gelmesini dua ettim ve işime başladım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖRÜCÜ USÜLÜ MÜ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin