4 • SUSKUN SESLENİŞ

432 62 80
                                    







Jimin'in Günlüğünden

22 Nisan 2022 - Seul

Bugün yazacak bir şey bulamıyorum. Gittiği görevden dün döndü. Henüz yüzünü göremedim. Yalnızca bir kere penceremin önünden geçerken...

Galiba annesi yine ona ev yemeği yapıp getirmiş Nedense kapıdan verip gitti Haemin teyze. O da yemek kaplarını evine taşıyordu.

Taehyung ailesi ile tatile gitti. Havalar bayağı ısındı anlayacağın. Bir ay kadar da buralarda olmayacak. Yemeğe elbette ki ihtiyacı vardır, açtır şimdi o. Bilseydim... Tteokbokki ve kimbap yapmıştım. Ona da götürürdüm. Ancak yemek götürsem yanlış anlaşılırdı muhtemelen. Bu yüzden asla bunu yapamazdım.

°•°•°•°•°•°•°

Taehyung yazdı az önce Onu kontrol etmemi istedi. Telefonlarını açmıyormuş. Yine kavga ettiler anlaşılan. Günlük, ona hayır diyemedim ama ben bunu nasıl yapacağım? Kapısına gidip ne diyeceğim? Hadi yaptım diyelim; kavga ettilerse şimdi öfkelidir o, ya bana da bağırırsa? Hiç yapmadı ama yine de çekiniyorum. Sana anlaşamadığımızı yazıp duruyorum. Anlaşamıyoruz ama bana hiç bağırmadı. Belki az sesi yükselmiştir, onda da hep başkaları onu öfkelendıirdiği için ucu bana da sıçramıştır.

°•°•°•°•°•°•°

Gittim, geldim ve ben bir suç işledim. Yalnızken onun evine girdim! Bana sofra kurduğunu ve annesinin çok fazla şey getirdiğini söyledi. Yenmezse çöp olacakmış. Kabul etmeyip ne yapabilirdim ki? Bende de yemek var, onlar ne olacak diyemedim ona. Galiba evine girmeyi çok istedim.

Çok utandım, yanaklarım hâlâ kırmızı kırmızı. Kalbim deli gibi atıyor. Evin her yanı buram buram o kokuyordu. Asker üniforması salondaki koltuğun üzerindeydi. Yeni yıkamış, ütülemiş. Ah, insanın üniformasına bile kalbi hızlanır mı? Benim öyle oluyor işte.

Yemek yerken çok konuşmadık, her zamanki gibi suratıma pek bakmadı. Hem davet ediyorsun hem de neden böyle davranıyorsun be adam, dediğini duyar gibiyim günlük. O da böyle bir adam işte. Sadece bana değil, herkese karşı Arkadaşlarıyla belki daha iyidir. Bir de kız kardeşi Vien ile. Vien'in, Jungkook'un en yakın arkadaşı Jaebum ile evli olduğunu sana yazmıştım daha önce. Bir oğulları var ki çok tatlı. Onun da adı Jungkook.

Yine lafı dolandırdım ve başka bir yerden çıkardım.

Ne diyordum? Heh, yemekten sonra sanki yiyebilecekmişim gibi çok seviyorum diye annesinin meşhur mandularından bir kaba koydu. Aldım ve eve getirdim. Bir kap dolusu mandu mutfak tezgahında yenmeyi bekliyor. Sevdiğimi nereden bildiğini ise bilmiyorum. Bu konu üzerinde hiç konuşmamıştık. Acaba fazla mı iştahlı yedim... Neyse canım, öyleyse ne olacak? Sonuçta Haemin teyzemin yemekleri. Kadın bu işi biliyor.

Şimdi Taehyung'a yazacağım. Ama ona iyiydi desem mi, demesem mi bilemiyorum. Yanlış anlamaz ama yine de çekiniyorum. Birlikte yemek yediğimizi söylesem... Ben söylemezsem Jungkook'dan duyar. Anlayacağın olanı anlatmak zorundayım. Hem ben kötü bir şey yapmadım ki.

HİDDEN °• JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin