YARALI KALPLER(3)

49 27 46
                                    

Rahat bir yatakta uyanmıştım . Başımda Clara vardı.  Uyandığımı görünce parlayan gözleriyle bana baktı.

''Aptal. Güçlü olduğunu mu sanıyorsun. Sarayda elimize taş değmeden büyüdük kızım biz. Bu kadar büyük bir yaran varken güçlü kalabileceğini mi sandın ? Haa bi cevap ver. Toparlanman uzun sürecek.'' uyanır uyanmaz güzel bir azar iyi gitmişti. 

Azarlayan taraf genelde ben olurdum. Ama Clara ablalık yapma kararı almış gibi duruyordu.

Göz devirerek alayla  güldüm. ''Beni düşünür müydün ya sen . '' tavırları hep canımı yakmıştı geçmişte. Ama artık umursamıyordum. O benim her şeyimdi. Kılıcım ,  yuvam , kalbim ,ailem , küçük kızım, biriciğim. Ben ise onun  ,sadece ihtiyacı olduğunda gittiği sığınağıydım , bir kaçış kapısıydım , onu her şeyden ve herkesten koruyacak kalkanıydım.

Yapma ne olur dercesine kafasını eğip baktı. Üzerimdeki siyah kazağı yukarı doğru sıyırdım. Bandajı çıkardım. Clara yüzünü buruşturdu. Berbattı iltihaplanmıştı. Sargıyı geri sardım. 

Albertla konuşmam lazımdı. Beni buraya çeken bir şey vardı. Kafamı rahatsız eden. Merdivenlerden indim. Clara peşimden geliyordu. 

Jessie beni görünce endişeli yüzüyle ayağa kalktı.

''İyi misin güzel kızım?''  dedi endişeyle daha önce hissetmediğim bir sıcaklık vardı onda . İçten yaralıyan. 

''İyiyim endişelenmeyin lütfen.'' dedim gözlerim salonda dolanıyordu.

 David, Daphne ,ve Daren yoktu.

Dry babasının yanında oturuyordu. Kıskançlık seziyordum Dry'da abisinin ve kardeşlerinin gölgesinde kalan bir kıskançlık . Bulduğu ilk güçte önündeki engelleri kaldıracak bir kıskançlık. Tehlikeliydi . Belliydi. Bakışlarıyla insanları yiyen kişilerdendi. Ezilmekten nefret edenlerdendi. 

'' Teklifinizi kabul ediyorum.'' dedim Clara anlamaz bir şekilde  baktı.

''Ne teklifi Lanya. '' dedi merakla .Albert onaylayan gözlerle bana baktı ve konuştu.

'' Sürüyle birlikte yaşamanız için teklif sunmuştum Lanya'ya'' dedi parlayan gözlerle.'' Ve en doğru şekilde kabul etti.''

Albert ve Jessie mutluydu. Dry şaşkındı. Bu adamı çözmem lazımdı. Garip şeyler vardı.



                                                                   💍💍💍💍💍

Lanya'dan

Yaklaşık 2-3 aydır Wink klanında kalıyorduk. Ormanda gezen vampir ordusu beni her ne kadar rahatsız etse de güçlerimi öğrenmek mükemmeldi. 

Güçlerimi bana Niss Valeon adlı yaşlı bir büyücü öğretiyordu. Ben de ileride onun gibi klanı doğaüstü güçlerden koruyacaktım.

60'lı yaşlarda olmasına rağmen fazla huzursuzdu. Beni sinirlendiriyordu ama saygımdan susuyordum. Az çok güç kontrolü öğrenmiştim. 

Burada beni rahatsız eden az şey vardı . Başını Clara ve David 'in yakınlaşması çekiyordu. 

Ormana Niss'in kulübesine doğru gidiyordum. 

                                                                                        💍

''Niss'' dedim ortalıkta yoktu. Kulübenin içine girdim. Ve arkamdan yavaşça geldi. Onu fark etmiş olmama rağmen irkildim.

Kızıl Göldeki VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin