Ben Sonyaz , belkide var olmaması gereken biriyim . Belkide hiç doğmamalıydım . Belkide 2 insanın hatasıyım . Belkide yaşmamalıydım .
Küçüklüğümü hatırlamıyorum hatta elimde olsa bütün geçmişimi unutmak isterdim . Ama maalesef böyle bir şeyin olması imkansız . Geçmiş en güçlü silahtır . Bence birini geçmişiyle vurmak (yargılamak) onu silahla mermi ateşine tutmakla eşit .
4-5 yaşlarındaydım ve her zamanki gibi annemle babam kavga ediyordu . Babamın anneme vurmasını önlemek için aralarına girdim . Babam bana vurdu
Babam bana vurdu
Babam bana vurdu
Sadece 5 yaşında olan bir çocuğa vurdu
Sadece annesine bir şey olmasın diye babasına yalvaran 5 yaşında olan bir çocuğa vurduBu bir yıl daha devam etti . Her gün anneme yalvarıyordum babamdan ayrılması için . Annemse nereye gideceğiz diyip geçiştirirdi .
Bir gün sokağa çıktım ve sarı bir kedi gördüm. Çok küçüktü onu sahiplenmek kararı aldım . Onu besledim . Birlikte oyun oynadık
Gece oldu yatağıma yatıp uyudum ve bir anda uyandım . Midem bulanıyordu . Kusmaya başladım . Karnım ağrımaya başladı babama söyledim yat zıbar yarın geçer dedi . Ben acı içindeyken babamın hayat umrumda değildi. Sancıdan uyuyamadım . Annemde uyuyordu uyandırmak istemedim. Geceyi kusarak ve ağrılar içerisinde geçirmiştim .
Bilincimi kayb etmiştim uyandığımda kolumda serum hastanedeydim . Doktor kedilere alerjim olduğunu söyledi . Dünyam başıma yıkıldı . Çünkü evdeki kavgalardan kaçmak için tek çıkış yolumdu .
Hastaneden eve geldik. Kediyi sokağa bıraktım . Ama 1 yıl acılarım devam etti. Yine kavga ediyordular her gün. Her gün.
Bir gün annemle babam yine kavga ettiler ama bu sefer daha kötü bir kavga ettiklerinin farkına vardım . Ama niye kavga ettiklerini çözemedim . Yine babama yalvarıyordum anneme vurmasın diye ama her zamankı gibi beni dinlemedi . Sonra cam sürahiyi annemin kafasına fırlattı . Annemin kafasından kanlar akıyordu . Ama babam denen aşağlık insan hala durmuyordu . Baba anneme vurma bana vur anneme bir şey yapma diye yalvarıp aralarına girmeye çalıştığımda yine bana vurmaya devam etti.
Gözümü açtığımda beyaz bir odadaydım ve anladımki hastanedeyim . Hemen ayağa kalktım annemi hastanede aramaya başladım . Sonunda buldum kafasını sarmıştılar .
Sonra annem gözlerini açtı sım sıkı sarıldım anneme . Ama bana sarılmadı . Bana benden iğreniyormuş gibi baktı. Neden böyle davrandığını anlamadım.
Hastaneden çıktık .Sonra annemin babasının evine taşındık annemle .
Abim dedemlerle yaşıyordu hasta olduğu için tedavi oluyordu . Dedemlerin evi hastaneye yakın olduğu için onlarla birlikte yaşıyordu . Ani krizler geçiriyordu .
Dedemlere taşındığımda anladımki dedem babamda daha çok kötü insandı . O da şiddet uyguluyordu . Çok küçük şeyler yüzünden kavga çıkartıyordu .
Ama mecbur orda yaşmak mecburiyetinde kaldık çünkü başka gideceğimiz yer yoktu .Annem bana hataymışım gibi bakıyordu. Hep "sende baban gibisin" , "babasının kızı işte" ve sayısız küfürler saydırıyordu
Annannem de benden nefret ediyordu . Niye 6 yaşındakı bir çocuktan bütün ailesi nefret ediyorduki. 6 yaşında olan bir çocuk ne gibi bir suç işlemiş ola bilirki. Niye ailem beni sevmedi?
Okula 7 yaşımda başladım. Okula gitmeyi çok seviyordum çünkü okul benim için kaçış yoluydu.
Yıllar aynı geçiyordu yine kavga yine şiddet yine küfürler.
Annem o günden buyana bana kötü davranmaya başladı . Sürekli gebersende kurtulsak diyordu . TV de haberlerde bir kızın intihar ettiğini söylüyordular . Annemde keşke sende intihar etsende kurtulsak senden dedi . O kadar bunları tekrarlıyirduki artık kendime zarar vermeye başladım . Belkide annem mutlu olurdu . Belkide ailem mutlu olurdu . Ne kadar intihar etmeye çalışsamda hep başarısız oluyordum .
Bir insanı ailesi neden sevmezki?
Üstelik anne babası . Sahi anne beni neden sevmedin ?
Neden bana hataymışım gibi davrandın ?
Belkide hatayımdır. Belkide doğmam hatadır. Belkide şuan nefes almam bile hatadır.Sahi baba beni neden sevmedin ?
Niye kendi kanından olan birini sevmedinki baba?
Sana baba demeye bile utanıyorum. Keşke hiç foğmasaydınBu soruların cevabını büyüdüğümde anladım . Annem babamdan hamileymiş . Annem hamile olduğunu öğrendiği gün babamın annemi aldattığını öğrenmiş. Bu yüzden tartışmışlar ve annem bebeğini düşürmüş . Bu yüzden bana olan nefreti . Bu yüzden beni hiç sevmedi. Bu yüzden bana hayatının hatasıymış gibi baktı. Bu yüzden bana hep kardeşimin katiliymiş gibi baktı .
Devam edecek