12 - Paramparça

1.2K 175 212
                                    

"Kelimelerin boğazımdan çıktığını hissediyorum. Sanırım ağzımı sabunla yıkasam iyi olacak."

2024 / seoul

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2024 / seoul

Jungkook..

Gece yarısı çoktan geçmişti ancak gözüme bir damla bile uyku girmiyordu. Dinlenemeyecek kadar doluydu zihnim. Hakkımda çıkan haberlerin üzerinden neredeyse iki saat geçmişti. Bütün ülke benim sahtekarlığımı konuşuyordu, aylardır söylediğim yalan bir balon gibi patlamıştı. Taehyung iğneyi çok doğru bir zamanda batırmıştı, bu sefer beni sağlam sarsabildi.

Ancak beni rahatsız eden bu hislerin nedeni zarar gören itibarım değildi.

Aynanın karşısında sessizce dikiliyordum. Her bir detayımı öfke ile inceliyordum, kaşlarımı çatmaktan başıma ağrı girmişti. Ancak içimde biriken öfke fokur fokur kaynıyor bir şekilde enerjisini dışarı salmak istiyordu. Ellerime kadar ısındığımı hissedebiliyordum.

"Tiksinç herif." dedim kendime bakmaya devam ederken. Bu hakaret kesinlikle kişiseldi.

Etraftaki durgunluğa daha fazla tahammül edemiyordum. Şeytanlarım adeta susmuyordu kafamın içinde. Daha yeni silindiği belli olan tertemiz aynaya yumruğu savurup evin içinde bir gürültü kopardım. Her bir yerinden kırılan ayna, parçalarını etrafa savurarak dağıldı. Tıpkı kafamın içindeki düşünceleri de böylesine basitçe dağıtabilmeyi dilerdim.

Hırsımı alamıyordum adeta, etrafı yıkma isteğim her bir saniye bir çığ gibi büyüyerek katlanıyordu. Etrafa zarar verdikçe daha fazlasını istiyordum. Ellerimi lavaboya koydum, hızlı nefesler alıyor sakinleşmeyi umuyordum. Fakat aldığım her soluk sadece sinir sistemimi darmadağın ediyordu. Lavabonun kenarında duran sabunluk dikkatimi çekmişti, onu alıp tüm gücümle duşakabine fırlattım. Sabunluk yüzünden tuz buz olan cam parçaları hızla dağılıp kollarımı sıyırarak yere düştüler. Sağ elim feci kanıyordu. Yumruğun etkisiyle damarlarım zarar görmüştü.
Ancak fiziksel hiçbir acıyı hissetmiyordum.

Yerde duran kırık ayna parçasında yüzümü gördüm. "Senin yüzünden oldu her şey," kendime olan nefretim bir saatte tavan yapmıştı. "Bitmek bilmeyen hırsın yüzünden kendini öldürecekti."

Evet, beni asıl sarsan gerçek buydu. Taehyung'un bir zamanlar canına kıymak istediğini öğrenmek içimde bir şeyleri kopardı. Aklımı kaybedecek gibiydim, koca bir boşlukta hissediyordum kendimi. Eğer başarılı olsaydı onu bir daha göremeyecek olabileceğim ihtimali buz gibi çarpmıştı yüzüme. Ellerimi titreten ihtimaller küçük çocuklar gibi ağlatacaktı beni.

Onu bu cehenneme ben mi sürüklemiştim?

Gittikçe iğrenç biri oluyordum. Ona karşı acımasız olduğumu biliyordum ancak canının bu denli yandığını hiçbir zaman düşünmemiştim. Bu gece bilincimi kaybetmem gerekiyordu aksi halde kendi aklımı yiyerek delirebilirdim.

Devilish Bitch | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin