"Bir kıvılcım yeterdi her zaman koşup geri dönmemize."2024 / seoul
Bugün korenin en prestijli eğlence şirketlerinden birinin binasında sıradan iş günlerinden biriydi. Güne oldukça enerjik başlayan Hoseok'un pozitifliği bütün şirketi etkisi altına almıştı, çalışanlar adeta işini aşkla yapıyordu. Patronlarının sevimli gülümsemesi ile güne başlamak en güzel başlangıçlardan biriydi. Hoseok, asistanı ile birlikte şirket koridorlarında tempolu bir yürüyüşle günlük planın üzerinden geçiyorlardı. Bugün Kim Taehyung gelecekti, bir sürü insan onun tozlu raflara kaldırılmış bitik kariyerini tekrardan eskisi gibi parlatmak için toplanacak beyin fırtınası yapacaklardı.Bir zamanlar ülkenin en çok ses getiren isimlerinden biriyken şimdi neredeyse halkın ağzına almaktan çekindiği bir isim oluvermişti. İnsanlar genelde onun hakkında pek iyi şeyler söylemezdi, skandal defteri kabarık modelin sektöre tutunmak için fazla vakti kalmamıştı. Bir zamanların altın yüzü yerine artık yeni kişiler geçmişti, Jeon Jungkook gibi kişiler. Kim Taehyung'un düşüşe geçtiği dönemlerde ortaya atılan bu yüz halk tarafından çokça sevilmişti. İnsanlar artık Jungkook'un sadece yüzüne değil tamamı ile kendisine hayranlık beslemeye başlıyordu. Bu durum onu şimdilerin en güçlü ismi haline getirmişti.
Jung Hoseok doğru atı doğru zamanda oynayarak en iyi hamlesini yapmıştı.
Şimdi ikinci en iyi hamlesini yapmak üzere toplantı odasına ileriyordu, "Taehyung ve Jungkook şirkete geldiler mi Hyera?" dedi, umuyordu ki ikisi de zamanında gelmişti. Hyera notlarını düzenlerken bir yandan patronunun sorularını cevaplamakla meşguldu. "Geldiler efendim ikisi de topantı odasında şirket çalışanları ile birlikte sizi bekliyorlar." dedi.
"Harika, bu ikisinin dakikliğine hayranım."
İçeriye kocaman bir gülümseme ile adım atan Hoseok'un gözleri öncelikli olarak ikiliyi aradı. Taehyung ve Jungkook yan yana oturuyor birbirilerinin yüzüne bakmamak için gayret ediyorlardı. Büyük ihtimalle mecbur kaldıkları için yan yana oturmuşlardı, birbirilerine bayıldıklarını söylemek pek mümkün değildi.
Toplantı salonundaki şirket yöneticileri ve diğer alt sınıf çalışanlar patronlarını görür görmez ayağa kalkmış saygı ile karşılarken huysuzluklarını belirtmekten çekinmeyen ikili hiç oralı olmadan oturmaya devam ediyordu. Neyse ki Hoseok bu tarz şeylere takılan bir adam değildi. "Buyrun oturabilirsiniz." dedi eliyle her birini oturmasını rica ederek. "Biliyorsunuz ki bugün burada tek bir kişi için toplantı herkes." gözlerinin içi gülümseyerek bakışlarını Taehyung ile buluşturdu.
"Kendisi son zamanlarda talihsizliklere maruz kaldı. Sizde buna şahitsiniz, maalesef parlak modelimizin kariyerini baltalamak isteyenler emellerine ulaştı. Ancak ben biricik çalışanlarıma sonsuz bir güven duyuyorum, eminim bu durumu hep birlikte tersine çevireceğiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devilish Bitch | Taekook
أدب الهواةSektörün tozlu raflarına kaldırılmış zamanının en iyisi ünlü model Kim Taehyung, şimdilerin parlayan yıldızı Jeon Jungkook ile iş birliği içine girer. Yolları yeniden kesişen ikili lise zamanlarından yarım kalmış hesaplaşmaların görüşüldüğü, kirli o...