13 - Senden Önce Senden Sonra

1.3K 173 181
                                    

2024 / seoul

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2024 / seoul

Parti Akşamı...

Bir gün batımının ardından parti havası etrafa yayılıyordu. Hoparlörlerden salınan gürültülü müzik, garsonların taşığı tepsilerde bir oraya bir buraya sürüklenen kadehler...
Lucas'ın devasa evinde bir kaos hakimdi. Parti çoktan başlamıştı, konuklar yavaş yavaş içeri akın ediyordu. Herkes oldukça şık giyinmiş partinin havasını yanlarında taşıyorlardı. Lucas kız arkadaşı Yoohyeon ile birlikte gelen konukları karşılıyordu. İkisininde yüzünde kocaman bir gülümseme hakimdi.

Jungkook herkesin aksine köşede ücra bir yerde somurtarak oturmuş keyifsizce birasını yudumluyordu. Partiden zevk aldığı söylenemezdi, beklediği kişi henüz varmadığından burası onun için sıkıcı bir mekandan ibaretti. Partilemekten delicesine keyif alan bir adam olmasına rağmen bugün buna hevesi yok gibiydi. Son zamanlarda çoğu şeye hevesi kalmamıştı, bazı şeylerin eskisi gibi olmadığının farkındaydı artık.

Girişten içeri adımlayan kırmızı ceketli bir adam dikkatini çekti. Kalabalıktan ötürü henüz kim olduğunu çıkaramamıştı ancak 'ben buradayım!' diye bağıran ceketi dikkatleri üzerine topluyordu. Aranan isim Kim Taehyung partiye girişini yapmıştı.

Yüzünde bir gülümsemeyle Lucas'ın karşısında dikildi. Lucas Taehyung'u baştan sona süzüp bir ıslık çaldı. "Çok şık olmuşsun Taehyung. Gözlerim kamaştı resmen."dedi alaycı bir tonda.

"Ağzını kapat Lucas, akan salyan çok belli oluyor." dedi Mingyu arkadaşının sırtına haff vurarak.

Kolunu Lucas'ın omzuna atıp hayranlıkla Taehyung'u izledi.
"Pekala deli dehşet güzel olduğunun farkındayız ancak şu an eşsiz bir parçasın. Ahh! Gözlerim çok fena kamaştı. Işığınızı biraz kısar mısınız Taehyung Bey?" dedi elleriyle gözlerini kapatıp acı çeker gibi bir hale büründü.
Taehyung Mingyu'nun bu sevimli hallerine kıkırdadı.

"Siz de benden aşağı kalmamışsınız Kim Mingyu. Bu parti böyle bir yakışıklıya hazır değil."

Lucas ikilinin tatlı sohbetini böldü, "Beni kırmayıp gelmişsin. Şaşırdım açıkçası, geleceğini düşünmemiştim." dedi kaşlarını havalandırarak.

"Albümün ilham kaynağı gelmezse olmazdı. İnsanlar şarkılarındaki gizemli isimi deli gibi merak ediyor. Ah...bu arada Kusura bakma Yoohyeon, senin yanında bu kadarı ayıp oldu."

Yoohyeon'un keskin gözleri Lucas'ı yakıp geçiyordu. Genç kız Taehyung'un hadsiz sözlerine ayar olmuştu, özellikle de ona bu sınırları aşmasına müsaade eden erkek arkadaşına daha çok öfkelenmişti. Yoohyeon'un göğsü hızla inip kalkarken bir şey söylemeden orayı terk etti.

Devilish Bitch | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin