Jk: bu dosyaları benim arabama koy arabaya bin..
Yn: ama hocam..
Jk: yn dedim..hocana karşı mı geliyorsun sen?
Yn: hayır ama evinize gelmek istemiyorum..
Jk: tuvali de al...
Yn oflayıp sınıfa girer ve tuvali alıp öğretmenler odasına gelir..
Jk: ben dosyaları alıcam şimdi 3 tane zaten..sende tuval ile birlikte gel..
Yn: peki hocam..
Jk: daha sonra seni eve götürürüm..okul yok çünkü bu ders son ders..
Yn: ben kendim giderim hocam..
Jk: bu kıyafetle ara sokaktan mı geçiceksin..?
Yn: hocam bu sizi ilgilendirmez..
Jk dayanamayıp kapıyı kilitler ve seni duvara yapıştırır belini tutup kıpırdamanı engeller..
Jk: ilgilendirir küçük hanım...ne zamandan beri hocaya karşı gelinir oldu?.
Yn: h-hocam napıyorsunuz bırakın?
Jk: ^dudaklarına doğru gelir^ bırakmıyorum küçük hanım..böyle giyinmekle hata ettin..sabahtan beri nasıl indirebilirim diye düşünüyorum..kaldırdığın gibi indirmesini de bil..
Derken iki elini hemen cebinden çıkardığı kelepçe ile kelepçeleyip odadan çıkarsınız ve seni arabaya bindirir..
Yn: hocam!.bırakın...
Jk arabaya biner..biner binmez kapıları kilitler ve son süratle kendi evine sürer..
Jk: normalde kızlar benimle olmak için can atarlar..ama sende iyisin..
Diyip elini bacak arana koyar ve okşar..
Böyle⬇️
Senin ellerin arkada kelepçeli olduğu için müdahale edemiyorsun..
Jk biraz daha yukarıya çıkar..
Yn: elini çek!.
Jk ilerliyordu..
Jk: çekmezsem nolur..ne yapabilirsin?
Yn: elini çek dedim!.istemiyorum..okula götür beni..
Jk: işimizi halledelim öyle..
Jk yn'nin özel bölgesini okşar tahrik etmek için..yn kendini sıkar..
Yn: nolur yapma..
Jk: niye inlemiyorsun niye sıkıyorsun kendini?
Yn: yapma lütfen istemiyorum..
Jk: ^yapmaya devam eder^ hadi güzelim..
Yn dayanamayıp ağzından inleme çıkar..
Yn: a-ahh..
Bir süre sonra sen boşalırsın ve jk elini çeker..gelmiştiniz..jk iner arabadan ve seni kucağına alıp eve götürür..
Salona oturtur..
Jk: su içer misin?
Yn kafa sallar..
Yn: sizden nefret ediyorum..
Jk gidip su koyar ve içine azdırıcı koyar..
Jk: madem kendi isteğinle gelmiyorsun yola bende bu şekilde getiririm..
Jk gelir suyu verir sana..sende içersin..elini açmıştı..
Yn: eve götür beni...
Jk: götüreyim de herkese öt demi..?.bundan sonra burda kalıcaksın..soranlara da abin olduğumu söyliceksin..
Yn: asla öyle birşey yapmam..!
Jk çeneni sıkar..
Jk: hele bi yapma..o zaman o arkadaşından daeun'a bak napıyorum...
Yn: arkadaşının kardeşi o hiç bir şey yapamazsın..!
Jk: emin misin?..Sen benim kim olduğumu bilmiyorsun heralde iyi anlatamadı sana..
Yn yavaş yavaş değişmeye başlıyordu..
Yn: kimsin ki sen?
Diyerek ona doğru gidersin...
Jk elini beline koyar..
Ynden=
Bana noluyordu bilmiyordum ama bedenim benden bağımsız istek dışı hareketlerde bulunuyordu..bana ne yaptı bilmiyorum..benden ne istiyor bu adam bilmiyorum...sadece bunun son bulmasını istiyorum..Sabah burada uyanmak istemiyorum..burda kalıp onun sex oyuncağı olmak istemiyorum..ben eve gitmek istiyorum hemen..
Jkden=
Neden böyle şeyler yapıyordum bilmiyorum ama beni kendisine çeken birşey var..çok güzel bir kız...herşeyi çok güzel..ilk görüşte vurulma gibi şeylere inanmazdım ama demek ki oluyormuş..ama bu da hepsi gibi geçici hevestir..gerçek aşk diye birşey yok hepsi uydurma..sadece şuan onu arzuluyorum sadece aşık değilim olamam..olmamalıyım...Sen sadece benim sex oyuncağım olucaksın Leo yn..rahatlamam için gereken bir araçtı..
Devamı az sonra bebeklerimmmm...beğenmezseniz silicem yorumlara yazın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JEON & YN /- SAPIK ÖĞRETMENİM -/
Fiksi PenggemarHikayemi okuyup beğenirseniz sevinirim emeğe saygı....teşekkürler...