JJK İLE HAYAL ET = SAPIK ÖĞRETMENİM 15.BÖLÜM =

209 5 7
                                    

Saat 02:00 olur..daeun muayene odasında muayene ediliyordu..

Jimin beklerken üyeler de koşarak gelir..

Tae: jimin!..

Jimin ağlıyordu..üyelerin geldiği yöne çevirir kafasını..

Jimin: çok çaresizim taehyung..

Tae jimin'e sarılır..

Tae: tamam jimin sakin ol..iyi olucak..

Jk yoktu..

Hobi: herşey eskisi gibi olucak mutlu olucak daeun..biz mutlu edicez tamam mı?

Jimin: o kadar emindi ki hyung..çok emindi..olmayacak dedi..eskisi gibi olmayacak dedi..çok içten inanarak söyledi hyung..hepsi benim suçum..

Jimin: HEPSİ!.

Hastaların oturduğu sandalyeye vurar..

Rm jimin'i tutar..

Rm: böyle yaptıkça kendine ve kardeşine zarar vermekten başka birşey yapmıyorsun!.sakin ol!.

Suga: jimin bak çok zor evet ama...direnmelisin..direnmelisin ki daeun da dirensin..

Jimin: siz onu görmediniz hyung!.çok kötüydü!.ü-üstü..her yeri morluklar içinde kanlar içindeydi!..zor durdum..annem bana kızmış olmalı!..haklı da!.

Üyeleri ağlatmıştı jimin ..kendisi de ağlıyordu...

Jin: jimin...

Jimin: ben koruyamadım!.ben..mafyayım ya mafya..korumayı ne diye arttırdım ben hyung!!.böyle mafyanın amına koyayım!.o benim kardeşim ya kardeşim..nasıl bilemedim ben bunu belliydi zaten..söz verdim ben..gelmicek dedim..bulmaz burayı dedim..hani nerde benim sözüm!.nerde hyung!?

Suga: jimin.-

Jimin: ne jimin jimin!.suçluyum işte!.benim suçlusu!.ben yaptım!.kendi ellerimle bunu tekrar yaşamasına izin verdim!.lanet olsun bana!.LANET OLSUN BÖYLE ABİYE OLMAZ OLSUN!.

Tae jimin kendine  gelsin diye yumruk atar..

Jimin yere düşer..çenesini tutar..

Jimin: ahh..

Tae: içerde daeun yatıyor seni böyle görseydi ne hisseder biliyor musun sen?. kendine gel lan!.Sen suçlu olsaydın seni suçlardık daeun da seni suçlardı!.Sen suçlu değilsin park jimin..bunu yapan kişi suçlu hissedecek..kendine gel artık!.bir daha yumruk attırmak zorunda bırakma beni!..

Jimin'i oturtur suga ile Jin..

Saat 02:32'dir..

Doktor çıkar..

Doktor hanım: bazı testler yapacağız..iç kanama olmamış..sabah rahimine bakıcaz geçmiş olsun..

Jimin: girebilir miyim peki yanına?

Doktor hanım: tabi ki ama uyuyor..uyandırmayalım..

Jimin: peki..

Doktor gider..jimin girer..

Jimin odaya girince daeun korkup uyanır ve oturur pozisyona gelir..

Jimin: güzelim..benim..benim abicim sakin ol..

Daeun: abi..

Jimin sarılır..

Jimin: mis kokulum...burdayım abicim..

Daeun: b-ben..benim canım a-acıyor..

Jimin: neresi?

Ayrılır daeun'dan..

JEON & YN  /- SAPIK ÖĞRETMENİM -/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin