JJK İLE HAYAL ET = SAPIK ÖĞRETMENİM 6.BÖLÜM =

459 10 12
                                    

Yn: beni çöz!..giyinmek istiyorum çöz beni!

Jk seni çözer...

Sen hızlıca giyinirsin..

Jk: yanlış birşey yaparsan eğer ölümlerden ölüm beğen Leo yn...

Yn: kurtulucam senden tamam mı?.gidicem burdan..beni tutmaya hakkın yok!.bana bunları yapmaya hakkın yok!.

Jk: ^çeneni tutup^ öyle bir yaparım ki yn..öyle bir yaparım ki haberin bile olmaz..ruhun duymaz..

Yn: bana hiçbir şey yapamazsın..sonuçta kendini rahatlatmak için beni kullanıyorsun..ben gidersem sen rahatlayamazsın..

Jk sana tokat atıp yere düşürür ve depodan gider kilitlemeyi unutur..

Yn de kilitlemediğini anlar..

Jk odaya gidip duşa girer..

Yn: gerizekalı kurtulamazsın benden diyordu..al bak gör nasıl kurtuluyorum burdan...eline depodaki makası alır..

Sen hemen kapıdan çıkarsın koşarak ve evin kapısından çıkarsın..

Evin önündeki iki korumaya makası saplarsın boğazlarına..Sen direk ormanın içine gidersin koşarak..makası cebine koymuştun..

Hızlı adımlarla bir ev ya da kulübe bulana kadar yürürsün..

Saat 03:00 olmak üzereydi..

Yorulmuştun...

Jk'a bakalım..

Jk uyuyamıyordu ilk defa..

Sen bir ağacın dibine oturur uyumuştun..

Hızlı geçiş..

Sabah olur..

Saat 09:30'tu..

Sen uyanmış yürüyordun..

Jk'ta kahvaltı yapıyordu..üyeler gelmişti...

Jin: jungkook yn nerde?

Jk: depoda..

Suga: ne demek depoda lan!.?

Jk: karşı geldi..bende depoya attım..

Suga masadan kalkıp Jin ile depoya iner..

Jin: yn!

Seni göremez..tuvaletin kapısını tıktıklar suga..

Suga: yn burda mısın?!

Jin: banyoda yok..orda mı?

Suga: ses gelmiyor...yn bak ordaysan ses ver yoksa giricem..

Ses gelmez suga bu sefer yavaşça açıp girer..

Suga: kaçmış..

Jin: napıcaz?

Suga: boşver jk kendisi öğrensin biz uyuyor diyelim..

Jin: aynen..bize de derse hani uyuyordu diye biz gittiğimizde uyuyordu deriz ordaydı deriz..

Suga: aynen..kaçabildiği kadar kaçar en azından..

Suga ve jin mutfağa gelir,,

Jk: napıyor o sürtük?

Jimin: kıza sürtük diyip durma..

Jk: yalan mı benim altıma yattı..

Tae: lan kızın içtiği suya azdırıcı koymuşsun tabi öyle yaparsan kontrolü kaybeder..Sen nasıl hem ayıkken hemde sarhoşken kendini kontrol edemiyorsan ve ilişkiye giriyorsan o da senin yaptığın plandan dolayı kendini kontrol edemedi..ayık olsaydı eminim ki yapmaz direnirdi kız..bu senin yaptığın şey tecavüze giriyor haberim olsun..kim bilir biz gittikten sonra neler yaptın kıza?

Jk: istediğimi yaparım sizi hiç ilgilendirmez..

Jk sofradan kalkar ve giyinip senin olduğunu düşünüp depoya gelir..kapıyı açar..

Jk: YN!.

Tuvalete gelir bakar yoktun..banyo yerine gider bakar yoktun..heryeri arar hiç bir yerde yoktun..

Jk: jaewoo!..

Koruma gelir...

Jaewoo: buyrun efendim..

Jk: nerde kız lan!.?

Jaewoo: efendim dün gece siz bana gidebilirsiniz demiştiniz ben bilmiyorum..dün gece kapıyı kilitlemiş miydiniz baktıktan sonra?

Jk: aishhh hayır..OF!.HEMEN O KIZI ARAYIP BULUYORSUNUZ KORUMALARI TOPLA!.ormanı didik didik arayıp bulmadan gelmeyin!.

Jaewoo: peki patron..

Sen bu arada bir kulübe bulmuştun 1+1'di çok küçük bir evdi..bungalov evi gibi..

Jaewoo korumaları toplar..

Jk gelir..üyeler de vardı..

Jk: siz 10 kişi ormana ormandaki evlere heryere bakıyorsunuz..siz 10 kişi şehire iniceksiniz hastanelere ve kendi evine bakacaksınız..siz 10 kişi de havaalanına gidip uçakları kontrol edeceksiniz gerekirse uçağın bavul koyulan yerlerine de bakın ama sakın bulmadan gelmeyin eğer bulmadan gelirseniz kellesini koparır köpeklere yem ederim!..ANLADINIZ MI BENİ!? KAYBOLUN!..

Jk: ^korumaların bazıları arabaya biner gider diğerleri de ormana gider^ jin hyung yn hani uyuyordu..

Jin: ne bileyim ben gittiğimizde yatakta uyuyordu..

Jk: demek ki uyumuyor kaçma planı yapıyormuş..!

Tae: ya bi kızı bırak artık..pişman olacağın şeyler yapıyorsun!.

Suga: boşver tae..ağzını yormaya değmez..buna bin kere de anlatsan 10 bin kere de anlatsan uyarsan anlamaz!.yine bildiğini yapar..boşver yorma kendini..biz uyaralım uyaralım kendimiz dinleyelim..onda daha henüz sike sürülecek akıl yok...sen akıllanmazsın jungkook..bak cidden bütün samimiyetimle söylüyorum..Sen akıllanmazsın..gel 3 yaşındaki çocuğa anlat uyar hemen anlar bırakır..ama sen 3 yaşında değilsin ki anlayasın!.ÖĞRETMEN OLDUN AMA Bİ ADAM OLAMADIN HALA!.yürüyün gidelim durmayalım burda yoksa fena dayak yicek benden yürüyün hyung!..

Jk: iyice doldurmuş sizi!.bana destek olacağınız yerde o kıza sahip çıkıyorsunuz!.aferin size devam edin böyle..!

Suga: lan adam olsan kızı bıraksan yanında oluruz heralde demi!.ama nerde o dünya!..

Arabaya binerler giderler..

Jimin: jungkook yanlış yapıyorsun haberin yok kardeşim..

Saat 10:00 olur...üyeler gitmişti...jimin kalmıştı..

Jk: jimin gidiyorsan git gireceksen gir eve..

Jimin: kalıcam ama yalnız kalma kendine bir şey yapma diye..destek olmak için kalmıyorum suga hyungla aynı kafadayım..

Jimin eve girer..

Sana bakalım..

Yn: offf benim bir yol bulmam lazım..burda bulur beni o şerefsiz..

Sen evden bir kaç kesici alet falan alırsın ve evden çıkarsın..

Etrafı kol açan edersin..

Koruma seni görür..

Jaewoo: yn hanım!.

İyi seyirler müşteri geldi ben kaçar

JEON & YN  /- SAPIK ÖĞRETMENİM -/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin