JJK İLE HAYAL ET = SAPIK ÖĞRETMENİM 5.BÖLÜM =

522 10 19
                                    

Yn: istemiyorum dokunma bana..istemiyorum işte..gitmek istiyorum..yapma..

Sen ağlıyordun..

Yn: pis ellerinle dokunma bana istemiyorum..

Sinir krizi geçiriyordun..önceden 16 yaşındayken öz amcan tarafından tecavüze uğramıştın daha yeni yeni atlatıyorken yeniden canlanıyordu o sahneler aklımda..

Sen yere çöküp ağlayarak konuşursun..

Yn: dokunma..dokunma..istemiyorum!..

Jk ne olduğunu anlamaz şaşırır..üstüne birşeyler giyer hemen yanına gelir..anlamını bilmediği bir korku oluşmuştu..

Jk: yn..yn noluyor..iyi misin?

Yn: DOKUNMA BANA!.

Ayağa kalkarsın..

Yn jungkook'u ittirir..

Yn: nefret ediyorum senden!.iğrençsin!.dokunma bana!..o adamdan farksız değilsin..git burdan!..EVİME GİTMEK İSTİYORUM ARTIK!.BIRAK BENİ!.SENİ İSTEMİYORUM!..SÜRTÜK DEĞİLİM BEN!.

Jk seni tutar...üyeler gelir..

Jin: jungkook yeter!.

Jk: hyung Sinir krizi geçiriyor..

Hobi seni sakinleştirip üstüne ceketi giydirip oturtur..

Tae: yeter artık gerçekten yeter..istemiyor kız işte..zorlama..yn üstüne birşeyler giyin evine bırakıcam seni..jungkook sende okulda kıza dokunmuyorsun..kız korkuyor olum görmüyor musun?..istemiyor..

Yn giyinik olarak geri gelir..

Jk: yn gitmicek taehyung..burda kalıcak..eğer karşı gelirseniz olacakları siz düşünün şimdi yn'yi bırak..evden de bi zahmet gidin..

Tae: jungkook..bak pişman olucaksın..yapma..

Jk: ben mi pişman olucam..?

Diyip kahkaha atar..

Jk: bi siktirin gidin ya!..

Evden kovar kilitler kapıyı..

Jk: seni gebertirim yn!..seni gebertirim!.

Diyerek saçını tutarak seni alt kattaki depoya götürür..

Jk: Sana ben fazla yüz verdim..

Kemeri alıp ikiye katlar..

Yn: n-napıyorsun?

Jk: elinin körünü..

Dedikten sonra seni dövmeye başlar..

Yn: DUR!.AAHH!..YAPMA!..

Jk: o lafları yutturucam sana!.pisliğim ha..şerefsizim ben demi?..O ADAM SANA NE YAPTIYSA AZ BİLE YAPMIŞ!..BENİ  YERİME DE YAPSAYDI KEŞKE!.

Yn ağlıyordu..

Yn: dur!.n-nolur dur!.

Jk: SÜRTÜKSÜN KIZIM SEN!.ANLA SÜRTÜK VAROŞUN TEKİSİN!...

Yn: AH!..YAPMA!.

Jk: desene yine o cümleleri..pislik desene yine..şerefsiz desene hadi!..

Yn'nin saçlarını tutar..

Jk: ^heryerin kan revan içinde morluklar içinde kalmıştı^ bundan sonra hayat böyle yn hanım..Sen kanlar içinde bende zevkler içinde olucam..madem yapmak istemiyorsun cezasını çekeceksin..

Seni saçınla ittirir ve kapıyı kilitleyip korumaya döner..

Jk: günde 1 bardak su haricinde hiçbir şey vermiyorsun..

Koruma: peki patron..

Jk: al..

Jk eve her zamanki gibi bara gider eğlenir kız getirir ilişkiye girerler daha sonra kızı öldürüp yakar..

Sen ağlıyordun..herşeyi duymuştun..

Jk zerre acıma duygusu yada pişmanlık duymuyordu..

Saat geç olmuştu..22:30'du..

Jk yanına gelir..

Jk: ah yn ah..dediklerimi yapsaydın..sex oyuncağım olmayı kabul etseydin bunları yaşamayacaktın..ne vardı sanki o kız yerine yukarda inleyen sen olsaydın..

Yanına çömelip çeneni tutup dudaklarına bakar..

Jk: şuan o kadar çok güzel duruyorsun ki..

Ellerin ve ayakların bağlıydı..jk seni soyar..

Yn: bırak dedim!.GİYDİR ÜSTÜMÜ!.

Jk kemerini çıkarıp karnına vurur..

Jk: KES!..

Yn: AH!.

Jk pantalonun içinden penisi çıkarıp önünde durur..

Jk: sen mi alırsın ağzına yoksa zorla ben mi sokayım?

Yn: yapma lütfen..bırak beni!.

Jk kafanı tutup ağzına sokar..kafanı ileri geri yapar..Sen direniyordun kafanı çekmek için..

Sen çığrınıp ağlıyor debeleniyordun..jk göğsünü sıkıyordu..

Bir süre sonra göğsüne boşalır...

Yn: NEFRET EDİYORUM SENDEN GEBERTİCEM SENİ.!

Jk seni sandalyeden kaldırıp yatağa yatırır ve ayaklarını yatağın ayaklarına bağlar..jk özel bölgeni yalamaya başlar..

Yn: ah..yapma..

Sen elini çözmeye çalışıyordun..ama kelepçeydi onlar..bileklerim fena halde kan içindeydi..

Yn: yapm-ahhmm..

Jk 2 saat yapar..orta parmağını kullanır iki parmak kullanır ve senin boşalmanı sağlar..

Yn: yapma yeter artık kes!.,kes!.ağrıyor artık dur nolur!.

Jk: niye durucakmışım.. istemiyorsun musun sende?.azmadın mı?

Yn: BIRAK DEDİM ARTIK GİT BURDAN!.

Jk: benden kurtuluşun yok yn..burdan asla kaçamazsın!..

Herkese iyi seyirler diliyorum ve gidiyorum yatmaya..

Birde şey dicem..sizce dizi nasıl?.güzel mi?..beğendiniz mi?.eğer beģenmediyseniz silebilirim gerçekten..yorumlarda belirtin sabah bakayım ben..

JEON & YN  /- SAPIK ÖĞRETMENİM -/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin