Açıklama

40 1 2
                                    

Merhaba arkadaşlar, bu benim ilk kitabım ve bu konuda çok yeniyim. Sizden bunu anlayışla beklemenizi ve kırıcı olmadan kusurlarımı söylemenizi isterdim.

İlk bölümler olmasına rağmen absürtlüklerle dolu olduklarını iyi biliyorum, zaten ben hobbi olarak yazıyorum. Ve bazen izlediğim çizgi filmlerden, dizilerden, okuduğum kitablardan bazı isimler ve yerler okuya bilirsiniz.

Aslında bu kitabın baş karakteri benim bir nevi hayali arkadaşım. Bir az garib gele bilir ancak evet çocukluk arkadaşım. Kara Melek ve bunun altında yatan efsanesi, nasıl böyle bir gücün ortaya çıktığı, her şey sadece benim hayal ürünüm. Bir az spoiler vereyim: gelecek bölümlerde mitolojiden bilgiler olacak ve bunlar da tamamen kendi hayal ürünüm. Gerçeklikten uzak bir kitab ve hayal ürünü olaylarla dolu ancak yine de seveceğinizi umuyorum.

Bütün olaylar az önce dediğim gibi benim hayali arkadaşım Aleysha'yla ilgili. Yani fazla absürt bulduğunuz yerler varsa söylemenizi isterim. Dediğim gibi ilk kitabım ve fazla deneyimim yok.

Benim Azerbaycandanım yani Türkçem zayıf bu yüzden yazım hatalarının kusuruna bakmayın lütfen. 

Kendimi nasıl geliştire bilirim? Bunun için tavsiyeleriniz varsa söyleye bilirsiniz ☺️

Kara Melek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin