1.Rész

14 1 0
                                    

Nos hol is kezdjem, Celeste Hill vagyok 21 éves és most próbálom helyre hozni magam egy bántalmazó kapcsolatból. Los Angelesben lakom a legjobb barátnőmmel Kimberly-vel, az egyetemen ismerkedtünk meg és azóta elválaszthatatlanok vagyunk, ezért úgy döntöttünk, hogy összeköltözünk, ami szuper döntés volt! Most koncertre készülünk Kim kedvenc bandája van itt Los Angelesben a Deeper úgyhogy muszáj elmenni, bár nekem semmi kedvem nincs ehhez, őszintén félek kimenni az utcára, ugyanis fél éve, hogy szakítottam a volt barátommal aki a szakítás után sokáig zaklatott. Noah bántott, rengeteget, ha valami nem tetszett már fel emelte a hangját, sokszor még meg is ütött!

Először nagyon jól ment minden kedves, aranyos, figyelemes volt később viszont agresszív lett, inni kezdett aztán mikor elsőre megütött, engem hibáztatott mert provokáltam. Végül a folyamatos bántalmazások után utólag kiderült meg is csalt és ekkor szakítottam vele, de ennek már fél éve szóval most jól fogom érezni magam!

-Kim hol van a cipőm? - kérdezem a lánytól aki a szokásosnál is jobban kicsípte magát, köztudott, hogy Kim mindig nagyon csinos, de most valami elképesztő, egy fekete szatén ruhát visel aminek jobb oldalon van egy slicc és a dekoltázsa sem mondható kicsinek, a hosszú fekete haját egyenesen hagyta. Komolyan nagyon szép!

Rajtam egy fekete csipkés top volt egy szintén feket baggy nadrággal.

-Bocsi Celee! - nézett rám mosolyogva ezzel utalt arra, hogy le nyúlta és én ezt már nem veszem fel. - Annyira tetszett és olyan jól megy a ruhámhoz. - kezdi a szokásos meggyőző beszédet, aminek mindig az a vége, hogy az övé lesz a ruhatáram fele!
-Jó, de ez az utolsó! - fordulok felé miközben húzom a másik cipőm és próbálom fenyegeti mire elkezd nevetni.
-Jó, jó! - legyint és int az ajtó felé, hogy induljunk.

...

Már egy ideje ide értünk lassan kezdődik a koncert, Kim már nagyon izgul és most szólt, hogy van lehetőségünk találkozni a tagokkal a backstageben. Pár perc elteltével elkezdődik a koncert, ami nem rossz sőt kifejezetten jó! Kim nagyon bele jött és énekelt, táncolt ráadásul én is vele együtt csápoltam az első sorban úgyhogy hamar eltelt ez a két óra.
Már végig haladtunk a biztonsági ellenőrzésen is, amikor kisebb kétely fogalmazódott meg bennem.

-Tudod merre kell menni? - nézek rá aggódással mert amúgy eléggé félek, hogy elhagy valahol. Sóhajtott egyet majd rám nézett. - Persze, hogy tudom, gyere! - mondta büszkén és elkezdett húzni egy ajtóhoz. Ide értünk a nagy ajtóhoz, Kim vett két mély levegőt és kopogott, pár másodperc múlva kinyitották az ajtót és be invitáltak minket.

-Sziasztok! - köszönt kedvesen. Hirtelen mindenki ránk kapta a tekintetét és elmosolydtak.
-Sziasztok! - válaszolták egyszerre mind a négyen. Intett az egyik barna hajú, hogy üljünk le közéjük.
-Csinálhatunk képet? - törte meg a csendet. A fiúk bólintottak és Kim oda szaladt hozzájuk én meg gyors lefotóztam őket.

Gyorsan elmondták a nevüket, a barna hosszú hajú, zöld szemű, magas Josh, a szőke rövid hajú, kék szemű Conrad, a göndör kicsit hosszabb hajú, szőke Liam és a fekete hajú, fekete szemű, magas Atlas.
Josh az elektromos gitáron játszik, Conrad a basszus gitáros, Liam énekel, Atlas dobol.
...

Beszélgettek már egy ideje én csak hallgattam őket, amikor éreztem egy tekintetet, ami konkrétan lyukat éget belém így megfordultam és ekkor láttam meg aztaz éjsötét szempárt azonnal egybe olvadt a tekintetünk, percekig csak néztük egymást.

A szemezést végül Kim bökdösése zavarta meg.
-Indulunk. - súgta oda majd fel állt és elindult, én is követtem a cselekedetét és utána indultam.
-Sziasztok, örülök, hogy beszéltünk! - nézett a fiúkra és halványan elmosolyodott.
-Mi is örültünk, és szombaton bulizni megyünk a Red-be, reméltük, hogy eljöttök. - ajánlotta fel Liam és nézett a barátnőmre majd rám. Már szólásra nyitottam volna a szám, de Kim beelőzött és válaszolt helyettem. - Ott leszünk! - fogadta el és kedvesen mosolygott, majd intett és kisétált az ajtón. - Sziasztok! - köszöntem én is és kimenetem.

The Drummer Where stories live. Discover now