Reggel mikor felkeltem gyorsan elkészültem. Egy laza fehér felső és egy fekete rövidnadrág mellet döntöttem, szőke hajam kontyba köttem, és kimentem a konyhába valami ennivaló után kutatva.
-Jó reggelt! - battyogott Kim kócosan a konyhába, fekete haja szét állt és a szeme is karikás volt.
-Neked is. - mosolyogtam rá. - Jól vagy Kim? - néztem felé, miközben a kávét kortyolta.
-Nem igazán, tegnap este, amikor lefeküdtem jött egy üzenet, Noah küldte. - mondta szomorúan. - Azt írta, hogy vissza fog szerezni bármi áron. - tette hozzá könnyes szemmel.
-Én úgy sajnálom, hogy bele kevertelek ebbe, nem akartam! - öleltem meg és elkezdem sírni. Csak sírunk, miközben egymást öleltük.Ezek után gyorsan telt a nap, főztünk és filmet néztünk, és most készülök az edzésemre, szombat van szóval két órás, amihez most nincs kedvem. Őszintén nagyon szeretem a vivást, de most félek kimenni, mert nem csak engem, de már a barátnőmet is zaklatja Noah.
-Kim, elmentem vívni, majd jövök. - ordítottam az előszobából remélve, hogy meg hallotta.
-Szia Celee. - köszönt el.
Fel vettem egy pulcsit és azzal elindultam....
Már egy ideje észrevettem, hogy követ valaki, szerintem Noah, de nagy szerencsémre most értem ide az egyesület ajtaja elé, úgyhogy gyorsan bemegyek. Az ablakból látom, hogy az alak tovább sétál, söt rám se bagózott egész végig csak telefonált.
Esküszöm képzelődni kezdtem.
-Szia Brenda! - mosolyogtam az idős nő felé.
-Szia Celeste! - mosolygott vissza. - Itt a szekrény kulcsod, múltkor itt hagytad. - adta a kezembe a kulcsom.
-Ohh köszönöm! - mondtam, majd elindultam az öltözők felé.
Gyorosan felvettem a vívó ruhám, majd indultam melegíteni.
Mark az edzőm üdvözölt egy integetéssel és mutatta, hogy kezdjem a melegítést.....
Iszonyat hosszú volt az edzés. Mark ráhúzott még fél órát.
Ahoz képest, hogy kilenc éve vívok ez a két és félórás csak lábazás, nagyon durva. Na igen Mark előszeretettel csinálja azt, hogy minden héten tart egy lábnapot, amikor semmi mást nem csinálunk csak láb. De mindegy, mert megéri.
Most léptem ki az egyesület ajataján és indulok haza, mivel eléggé félek, hogy Noah esetleg megint követ ezért hívok egy taxit, ami gyorsan ide is ér. Beültem, elmondam a címet és már indult is.
Gyorsan felszaladok miután fizettem, már éppen, hogy kinyitottam az ajtót egy sikítás üti meg a fülem. Kim.-Kim? - nézek körbe, miközben veszem le a cipőm. -Hol vagy, minden oké? - sétálok a fürdőhöz.
-Ahjj de jó, hogy itt vagy Celee! Segítesz nekem újra csinálni a sminkem, mert egy kicsit elrontottam. - Fordult felém, de, ami az arcán volt felért egy bohóc sminkjéhez. Nagyon vicces volt, a haja égnek állt, a szeme fekete néhol piros, a rúzs az égsz arcán.
-Na jó, nem ér röhögni. Én igyekeztem! - próbált ki oktatni, de nagyon hülyén néz ki, úgyhogy elkezdem röhögni torkom szakadtából.
-Kim, ez...ez, hogy? - kérdezem nevetve.
-Hát egy videóban láttam, gondoltam kipróbálom, de nem jött össze. - mondta.
-Na gyere segítek......
Kb egy óra alatt végeztünk mindennel.
Kim egy ezüst mini ruhát viselt, ami elég jól kiemelte az alakját, ezüst magassarkú, amit szokásához hűen tőlem lopott, a haját kivasaltam és raktam bele egy ezüst csatot.
Rajtam vörös szatén ruha volt, amire Kim beszélt rá. A hajamat hullámosítottuk és feldobtam egy fekete-vörös magassarkút.
Kim állítása szerint, amikor találkoztunk a srácokkal az egyik jól megnézett. Asszem az akivel szemeztem. Ezért most meg kell neki mutatni, hogy kivel van dolga.
-Kim gyere már! - kiabáltam rá. - Ne igazgasd már a hajad. - kb amióta elkezdtünk készülődni azóta egyfolytában azon aggódik, hogy nem jön be az énekes csávónak. Én már el is felejtettem a nevüket.Taxiba ültünk és elindultunk a Red-be.
YOU ARE READING
The Drummer
RomanceCeleste Hill nemrég szakított volt barátjával miután rendszeresen bántotta fizikailag és mentálisan is így, hogy jobb kedve legyen barátnője unszolására elmegy a Deeper koncertre, de azzal nem számol, hogy akarva akaratlanul megtetszik neki a bunkó...