Már hazafele tartunk barátnőmmel, és én épp ecsetelem neki azt, hogy nem is rossz a Deeper, amikor Kim elkomorodik és megbök, hogy nézzék óvatosan balra.
-Mivan? - nézek rá értetlenül.
-Ne légy feltűnő, de nézz balra! - kér meg, én meg nagyon lassan oda fordítom a fejem, amikor is egy fekete kapucnis, magas alak követ minket.
Ilyedten nézek rá Kimre, hogy most mit csináljunk?!-Figyelj, már elég régóta követ minket, mert hallottam a lépteket, és erős gyanúm van rá, hogy ki. - nézek rá megint a furcsa alakra és, ha jobban megnézem tudom ki legalábbis sejtem.
-Ugye nem? - kérdezem könnyes szemmel. Kim csak bólogat, hogy igazam van.
-Nézd itt egy taxi! - kiáltott fel boldogan, de láttam a tekintetében, hogy őt is frusztrálja a helyzet, mert együtt lakunk és tapasztalta már ő is a zaklatást az exem által.Gyorsan beszálltunk a taxiba lediktalta a címünket és már indult is, mikor megérkeztünk a ház elé gyorsan fizettünk és már mentünk is fel.
-Van nálad kulcs? - fordul felém Kim, na igen az esetek többségében mindig nálam van úgyhogy már nyúlok is a zsebembe, de észreveszek valami kis fehér lapot a lábtörlő alatt, lehajolok és kiveszem onnan.
Nagy betűvel rá van írva a nevem megfordítom és csak ez állt rajta."Megvagy Cel! Megtalaltak és nem hagyom, hogy elszökj előlem, soha nem engedlek el."
Ui: Remélem jó volt a koncert! - N
Teljesen lesokkoltam! Megtalált. Kiejtem a kezemből és sírni kezdek. Észrevette Kim, hogy nem oké valami és tesz egy lépést felém, majd szorosan megölel.
-Celee minden rendben lesz oké? - biztatni próbál, de jelenleg nem érzem azt, hogy minden rendben lesz.
Noah őrült! Ráadásul most meg is tálat és egyértelmű, hogy ő volt aki követett minket hazafele jövet. Őszintén kezdtem reménykedni kicsit, hogy leszállt rólam és békén hagy, egy ideje nem hivogatott, nem üzengetett és, hogy honnan tudja, hogy hol lakom arról fogalma se lehetne.
Számtalanszor letiltottam és töröltem, de mindig megtalálta vagy a számom, esetleg egy kamu profilról írt vagy hívott, hát most úgy néz ki, hogy a valóságban meg is figyel. Remélem nem fog bántani, mert kinézem belőle sőt ennél rosszabb dolgokat is.
Volt olyan, hogy a kedvenc ételét készítettem és állítása szerint nyers volt a hús, kiabálni kezdett, szidott és nekem vágta a vázát, ami eltört.
Aztán, amikor beképzelte, hogy megcsalom, mert köszöntem a szomszédnak, elkezdett üvölteni velem a lépcsőn, majd lelökött mert megmondtam, hogy soha nem tennék ilyet.
Betegesen féltékeny volt.Ahogy ezeket felidéztem minden emlék elő jött. Csak sírtam és sírtam, Kim kinyitotta az ajtót majd gondosan be is zárta, ő is fél csak nem meri vállalni. A szobámba kísért, ahonnan nyílt egy fürdő gyors lezuhanyoztam, átöltöztem, egy hatalmas fekete pólóba és egy szintén fekete rövidnadrágba. Olyan rosszul éreztem magam fájt a fejem, pánikoltam, szorongtam azon, hogy mi lesz, ha eljön értem. Inkább befeküdtem az ágyamba és álomba sírtam magam.
ESTÁS LEYENDO
The Drummer
RomanceCeleste Hill nemrég szakított volt barátjával miután rendszeresen bántotta fizikailag és mentálisan is így, hogy jobb kedve legyen barátnője unszolására elmegy a Deeper koncertre, de azzal nem számol, hogy akarva akaratlanul megtetszik neki a bunkó...