B1

409 19 114
                                    

Lise 2

Mandy
Okuldan nefret ediyorum.Her şeyiyle nefret ediyorum keşke olmasaydı.
Özellikle zorbamdan chesterdan.Aslında annelerimiz çok iyi anlaşıyor ama o bana bok gibi davranıyor.

Bip bip bip

Sikik alarm...Hazırlanmam bittiğinde aynaya baktım.Genelde makyaj yapmazdım ama yapmayı biliyordum.Yine de yapmadım keşke yapsaydmışım.
Evet lise 2'nin ilk günü ve okula gelir gelmez Chester ve Fang'i gördüm famg benim en iyi arkadaşımın zorbası yani Janet'in anlamıyorum neden biz?biz onlara ne yaptık ki!

J:Hey candy!

M:Ha efendim Jen?
Janet ve ben genelde böyle seslenirdik birbirimize Janet ve ben ortaokulda zorbalık görürken birbirimize sığınmıştık chester hayatımda sadece bu işe yaramıştı ama yine de çok kötü bir zorba.

J: Kızım bugün çok durgunsun!

M:Ne biliyim... Şey bu yıl da zorbalık görmek istemiyorum...

J:Üff candy alıştık artık hem amcam beni tekrardan roket takımına aldı!

Evet Janet akrobaside harikaydı.Bende hep onu beleşe en önde izlerdim o da benim şeker dükkanımdan beleş şeker yerdi.

M:Klasik oldu artık.
Şakasına göz devirdim.Ve lanet olası sesini duydum

C:Naber mandy~

M:...

Normalde korkak değilimdir ama insanların yanında...
Chester'in sırıtışı hafif düştü ve ağzını yayarak

C:Hadi ama mandycim biz arkadaşız
Sırıtısını siktiğim.

M:Chester lütfen bugün beni rahat bırak.

F:Vay vay bizim roketli facia da buradaymış

Bir sen eksiktin varoş fang.

J:...

Aslında harika dövüşürdü Janet ama...
Fang'tan korkuyordu.Bu benim aşırı sinirimi bozuyor ama bende Chester'den çekiniyorum.

F:Konuşsana Janet dilini mi yuttun

J:Ha-hayır Fang
Sesi titriyordu herkese gücü yeterken nasıl nasıl ondan korkuyordu aslında normaldi küçükken fang ve Chester bize o zamanlarda zorbalık yapıyordu ve fang bir ara onu köşeye sıkıştırmıştı.Zorla ödevini yaptırmıştı piç.

F:iyi.Chester ben kantine gidiyorum sen de gelirsin.

C:Tamam kanki.

...

C:Eee mandycim sen napiyorsun~

M: hiçbir şey chester
Sesimi kendim bile duymuyordum ama o duymuştu

C:Mandy benimle yüksek sesle konuş seni duymakla uğraşamam.Neyse hadi sonra görüşeceğiz:)

Gitti sonunda gitti Janet'i aldığım gibi sınıfa koştum çantamı bırakıp sıraya oturdum yanımda Janet vardı.Birbirimizden başka arkadaşımız yoktu ve hepsi onların suçu nefret ediyorum.

_________
Dersler bir türlü geçmiyordu son iki ders vardı.bedendi üstümüzü değiştirmeye gittik.Ve kim vardı tahmin edin pardon edemezsinin çünkü sikik Charlie'yi size tanıtmadim o da zorbamiz herkes gibi o da bizi sevmiyor umrumda değil.

Ca:Ay bizim ezikler buradaymış.

M:Ne var?Sevgilin mi boşladı seni?

Ca:Sen nereden biliyorsun be?

J:Neyi?Hocalarla ilişkini mi?

M:Evet canım biliyoruz.

Normalde umursamazdım ama yeter.

Şaka mı Şeker mi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin