Mandy
Chester keşke şu an gelip beni kurtarsa niye mi?
Karşımda ilk okulda ve orta okulda bana yine zorbalık yapan Bibi vardı o bu okula gelmiş olamazdı değil mi onu almamışlardı.
Ya yine...•flashback•
M:Özür dilerim! Gerçekten isteyerek olmadı.
Küçük kalbi şekerden bile tatlı olan kız ağlayarak konuşurken karşısındaki taş kalpli kız onu umursamadan sopasıyla ona yavaş ama sertçe vuruyordu.B:Üstüme çikolatalı süt döktün sen!
Küçük kız boyu kadar olan sopasını son kez tüm gücüyle havaya kaldırdı.
Ağlayan kafasına sopa darbesini yemeden ve kanlar akmadan önceki son sözleri aynıydı;M:Bilerek olmadı-
Kafasına aldığı darbe ile yere yıkılması bir olmuştu.Sağ tarafından yayılan kanlar ağzından damlayan kan damlalarıyla birleştiğinde Bibi koşarak kaçmıştı korkmuştu başına geleceklerden.O sırada oradan geçen Chester Mandy'i o halde görünce eli ayağı titremesine rağmen ağlayarak hocanın yanına koşmuştu.Çilekli şekerini kaybetmek istemiyordu.
•flashback sonu•
hayır...Olmaz değil mi?
3. Şahıs
Mandy'nin eli istemsizce küçükken çatlayan noktaya gitti dikişlerin izlerini hissetmesi içini ürpertmişti.
Kafasını kaldırıp tekrar Bibi'ye baktı.Hala aynı kızdı.B: Yolumdan çekil ezik.
Sözlerinin üstüne sakızını patlatıp yürüyüp gitmişti.
Genç kız ise hala yerde soluklanmaya çalışıyordu sanki ciğerlerinden tüm hava çekilmiş geriye boşluk kalmıştı.
Chester ise sonunda çilekli şekerinin yanına varabilmişti.C:Okula gelmemeliydik.
Genç kız ise cevap vermiyordu veremiyordu.Aklindan geçen düşüncelerin esiri olmuştu.
Chester çoktan lanet etmeye başlamıştı.Neye mi?
Herşeye.Genç kızın yanına çökmüş endişeli gözlerle onu süzüyordu.
Mandy düşünce fırtınasından kaçmayı başarmıştı.C:Mandy eve geri gidelim ben izin alırım.
M:Gerek-
C:Var.
Chester'a göre Mandy onundu,her zaman,ilk tanıştıkları gün dahi ona aitti.Baskalrının ona ait olana zarar vermesi delirmesine neden oluyordu.
M:Ben iyiyim Chester gerek yok.
C:Müdürün odasının kapısında bekle beni!
Koşarken sanki çok işi varmış gibiydi.Ama o işsiz bir veletti.Mandy'e kalsa sonsuza kadar oturup ağlardı ama insanlardan çok çekiniyordu(aynı ben)
M:Off götüm...
Söylene söylene aşk adamının peşinden gitti.O an birşey fark etti.M:Lan...Biz... Chester ve ben...
Yüzünde gerçek bir gülümseme belirmişti genç kızın.*****
C:Hadi Mandy!M:Of Chester of!
C:Ne of?
M:Evime gitmek istiyorum!
C:Evindesin zaten?
Genç kız bıkkınlıkla daha doğrusu kızardığını gizlemeye çalışarak ofladı.
Chester onun bu hallerini çok sevmişti ve onu hep böyle görmek istiyordu.Bunun sadece bir istekle kalacağını nereden bilebilirdi ki?M:Chester...
C:Efendim?
Chester
Mandy'nin sesi titriyordu.M:Beni bırakmayacaksın değil mi?
C:Ne!Hayır!
Mandy korkuyordu.Bunu benim gibi bir soytarı bile anlayabilirdi.
Mandy ayağa kalktı ve sağ bacağımın üstüne ağırlığını verdi.Kollarını boynuma dolayıp uzunca yanağımı öptü.C;Mandy iyi misin?
M:Evet ama hayır.
Kollarımı Mandy'nin etrafına doladım.
O ise boynumdaki ellerini sırtıma çekmiş iki bacağını da etrafıma dolamış sıkıca bana sarılıyordu.M:Bana babamı anlat.
Titreyen ağlamak için can atan sesiyle konuşurken o Piçe baba demesi istemsizce daha sıkı sarılmak istememe neden oldu.C:O şu anda *****'da ve ünlü bir şirketin başında seni öldürmem karşılığında bana büyük miktarda para vericeğini söyledi.Ben de benim hayatımı kurtardı sanıp kabul ettim.Malım işte.
M:Gidip onunla konuşmak istiyorum.
C:NE!
M:bana bağırma.
C:Özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim gerçekten çok özür dilerim
M:Tamam yeter ve beni öpmeyi bırak.
Mandy söyleyene kadar onu sürekli öptüğümü fark etmemiştim bile.
C: Pardon!
M:Beni o sikik şirkete götür.
C:Hayır olmaz!Mandy seni öldürür.
M:Olsun sadece konuşmak istiyorum.
°°°°
Aramızdaki minik atısmanın ardından onu ikna etmiştim yani öyle sanıyordum.________
-5 GÜN SONRA-
Mandy
Chester'dan eve gitmek için izin aldım aslında yalan söyledim eve gidicektim evet ama gitme sebebim farklıydı.Dün komşum aramış ve evime mektup geldiğini söylemişti.
Evimin önüne geldiğimde yerdeki siyah zarfı alıp içeriye girdim.
Mandy,yarın saat 15.00'da adamlarım seni almaya gelecek hazır ol.
İmza:Bay Hernaner
Ş.A.Y.
Babam bu notu bana yazmıştı?Hemen telefonumdan saate baktım.Yarım saat vardı koşarak odamdan üstümü başımı düzelttim kıyafetlerimi değiştirdim olanlar çok hızlı gerçekleşmişti.
Hazır olduğumdan emin olup beklemeye başladım.
Yaklaşık iki dakikanın ardından evimin önünde bir siyah araba durdu üstünde altın harflerle yazılmış Ş.A.V vardı galiba şirketin adı diye geçirdim aklımdan.
Ve hayatımın mahvolmasını sağlayacak o kararı verdim.
O siyah arabaya bindim.
Selaam yeni bölüm böyle oldu.
Şimdiden uyarımı yapayım önümüzdeki iki bölüm bazı okuyucular için rahatsız edici olabilecek unsurlar içerebilir.
Görüş ve oylarınız,tahminlerinizi bekliyorum.
765 kelime...