B7

222 20 25
                                    

Chester
Ya şimdi delireceğim ya da şimdi oda da drift atan arabalar gibi volta atıyordum Mandy 2 gündür kayıptı evinde yoktu.Aramak aklıma gelmişti ama açmamıştı.

O an telefonum çaldı.

Mandyim🩷 kişisinden arama geliyor

Ekranda yazan imsi görmemle telefonu açıp kulağıma koymam bir olmuştu

C: Mandy?

?:Küçük sevgilin şu anda cevap veremiyor ama ağlamalarını dinleyebilirsin

Mandy'nin çığlık atarak ağlamasını dinlemek en büyük işkenceydi.

C:MANDY

?:Sakin ol ucube şimdi attığımız konuma gel.

C:Sizi var ya bulduğum gibi sikicem!

?:Peki önce biz sevgilini sikersek?

Cevap veremedim yapmazlardı değil mi yapmazlar kendimi kandiramam yaparlar...

Telefon kapanıp Mandy'nin numarasından konum ve bir fotoğraf gönderilmişti.
Fotoğrafta Mandy'nin elleri zincirli ve rutubetli bir yerde oturuyordu.

Atılan konum o kadar uzak değildi ama o kadar yakında değildi ara sokaklarda bir yerdi.
Hemen arabaya atlayıp gittim.

Ağlamak istiyorum.O sözleri söyleyen ağzımı yakmak istiyorum.

Fazla hızlıydım umrumda değildi atılan konuma anında gitmek istiyordum

Siktir trafik...

_____

O uzak olmayan amına kodumun yerine hala varamamıştım 2 saattir trafikteydim her saniye daha şiddetli ağlıyordum.Benim yüzümden Benim yüzümden iğrenç bir insanım.

***
Konuma 10 dakika sonra gelmiştim ama geç kalmıştım.
Koşarak içeri girdim.Mandy benden bin kat daha şiddetli ağlıyordu.

Bugünü Mandy'nin hafızasından silmek için neler vermezdim.

Yerde sadece iç çamaşırı ile duruyordu.

C:O oruspular...

M:...

Mandy benimle konuşmuyordu.

Ben olsam bende konuşmazdım.Mandy'e giyinmesi de yardım ettim ama o bana temas etmemek için resmen ölüyordu.

C:Mandy her tarafın mosmor...

M:...

C:Lütfen benimle konuş Mandy...

O oruspuları bir güzel sikicem hem de o kadar farklı pozisyonlarda sikicem ki yıldızların sayısı o sayının yarısı bile olmayacak.

Mandy'i kucağıma aldığımda küçük bir çığlık atmıştı.Sakinlestirmek için omzuna yakın olan elimle omzunu hafifçe okşadım.Tam yarasının olduğu yeri.
Mandy ağlıyordu sarılmak istiyorum ama bu onun istemediği tek şey.

O pislikler benim olana dokunmanın cezasını ödicekler.Hem de çok ağır...

Mandy'nin arabaya binmesini sağladıktan sonra bende hemen yan tarafında bulunan sürücü koltuğuna atladım.

°°°°
İkimiz de hiç konuşmuyorduk ben konuşsam da o konuşmayacaktı bu yüzden sustum.

Vitesin üstündeki elim de hafif titrek bir baskı hisettim dokunmuyordu neredeyse hatta.
Elimi çevirip elini koymasına izin verdim.

Mandy korkakça elini elime koydu.Hala eli çok titriyordu onu sıkmadan elini kavradım baş parmağımla eline daireler çiziyordum
Gözüm yoldayken Mandy'nin bana baktığına emindim.

Şaka mı Şeker mi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin