Mam na imię Gabriela a znajomi mówią na mnie Gabi. Mam prawie 15 lat i jestem w szkole podstawowej.
Obudziłam się o godzinie 7.00 i poszłam się ogarnąć, gdy to zrobiłam była już 7.45 więc idealny czas do przyjścia na zajęcia niemieckiego z panem Colinem.
Moje lekcje szybko się skończyły o godzinie 14:45, wyszłam ze szkoły z uwagą z matematyki bo upadłam na krześle a tekst tej uwagi brzmiał tak: Uczennica na lekcji matematyki rzuca krzesłem.
Napisałam do mojej mamy, że już idę do domu.
Gdy nagle zostałam uderzona w głowę a później dali mi przy ustach mokrą chusteczkę i zasnęłam...Obudziłam się w jakimś ciemnym pokoju.
Chciałam się poruszyć ale nie umiałam przez związane ręce jakimś sznurem.
A gdy poruszyłam biodrami poczułam jak w mojej cipce jest jakaś taka dziwna metalowa rura.
Zobaczyłam przez zmrużone oczy, że jestem kąpletnie naga.Po kilku minutach zapaliło się światło a po chwili do pokoju wszedł jakiś mężczyzna a za nim elegancka kobieta.
Kobieta była ubrana w długą czerwoną sukienkę z czerwonymi ustami i butami. Jej włosy koloru ciemnego blądu były upięte w elegancki kok. A u jej sylwetce nawet nie wspomnę, szczupła talia, biodra wyglądały ja po operacji plastycznej ale było w nich widać jakby tej operacji nie miały. Dupę miała wielką i okrągłą. A te cycki. Jej cycki wyglądały przepięknie, duże, okrągłe, chyba miseczka D, nie miała na sobie stanika więc było widać jej sutki.-Mówiłam, że będzie idealna- powiedziała patrząc na moje cycki i cipkę mokrą od soków. Cipkę ogoliłam sobie parę dni temu, a cycki miałam miseczkę C. Nie powiem, że nie ale mam podobną talię jak ta kobieta.
-Dzisiaj chcę ją mieć w swoim domu. Ma być w nienaruszonym stanie. Jeśli się dowiem, że cokolwiek jej zrobiłeś to moi ochroniarze ciebie znajdą, a później to ja już sama się tobą zajmę- powiedziała świdrującym spojrzeniem na tego kolesia.
- O-Oczywiście. To co zechcesz moja pani- powiedział z przerażeniem.
-Dam ci za nią 10k i ani grosza więcej. Nie mam zamiaru dać ci 50k/100k. Rozumiesz?
-T-Tak rozumiem. To i tak dużo- powiedział a jego mina mówiła coś w stylu ,,mogłaś dać chociaż 45k. Ja się za nią uganiam od tygodni a ty mi dajesz tylko tyle". To z jego twarzy mogłam wyczytać.
Kobieta kierowała się do wyjścia i tylko widziałam jak jej dupa przy wychłodzeniu podskakuje podczas chodzenia...
Wyszła.
Podszedł do mnie mężczyzna i nawet nie delikatnie lecz brutalnie złapał mnie za nadgarstek i szarpnął do góry.
Syknęłam na niego bo zapocno mnie złapał i to tego zabolała mnie cipka z nagłego wstania z metalowej rury.- Cicho siedzi. I tak za mało za ciebie zapłaciła- powiedział z widoczną wściekłością. Założył mi na głowę worek żebym nic nie widziała i poszliśmy. Już wiedziałam, że na moim nadgarstku robi się siniak.
Po krótkim czasie wepchał mnie do jakiegoś zapewne auta. Jechaliśmy w ciszy może z 15 minut.
Po tym okresie czasu za hamował, wysiadł z tego co usłyszałam, otworzył moje drzwi i ściągną z mojej głowy worek.
Moim oczom ukazał się piękny i wielki dom. Zapewne od tej kobiety.-Wysiadaj, idź pod drzwi, zapukaj i zaczekaj aż ci otworzą. Ja w tym czasie odjadę- powiedział stanowczym tonem.
Zrobiłam to co kazał i czekałam pod drzwiami. On za ten czas odjechał.
Otworzyła mi drzwi ta sama kobieta co mnie kupiła. Była kąpletnie naga, w sumie ja również.- Wejdź, nie krępuj się- powiedziała i otworzyła mi bardziej drzwi.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Hejka, to jest moja pierwsza erotyczna opowieść. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Tu będzie się znajdować powalona historia. Skąd mam takie pomysły pisania erotyki to nwm. Pod każdym rozdziałem będę pisała ile dany rozdział ma słów. Następne rozdziały postaram się dawać jeden w tygodniu bo chcę żeby wszystkie rozdziały miały co najmniej z 500/600 słów.
Miłego dnia/nocy ❤️❤️❤️
(632 słów)
CZYTASZ
One shoty +18 (długa historia) ZAKOŃCZONE
RomanceMoja psychiczna paranoja... Od razu piszę, że te sceny co tu napiszę są WYMYŚLONĘ!!!i, że ja nie mam na imię Gabriela!!!!!