Weszliśmy do jadalni na stole była przygotowana kolacja. Tą kolacją był kórczak w sosie, puree ziemniaczane oraz starte buraki.
Nie lubię zbytnio buraków ale jestem taka głodna że, mogę już te buraki zjeść.Usiadłam z moją mommy i nałożyłam sobie jedzenie na talerz.
Gdy miałam zacząć jeść z ust wydobył się mój jęk. Kurwa. Zapomniałam o tym małym wibratorze którego mam w cipcę.
Moja mommy dała go chyba na największe obroty. Bo tylko pod nosem się lekko zaśmiała i uśmiechneła.Ciężko mi się było skupić na jedzeniu ale jakoś musiałam dać radę.
,, pov: Pani"
Patrzyłam jak moja kurewka starała się jeść ale ciężko jej to szło przez wibrator w cipie. Włączyłam go na pełne obroty bo miała go na 6 a ich wszystkich było 8.
Tak zajebiście zajęczała że aż mi w cipce zrobiło się ciepło a jej widelec spadł na podłogę.
Nie potrafiła już jeść więc skorzystałam z tej sytuacji oraz wstałam i poszłam w kierunku mojej kurewki. Zabrałam ją na ręce jak niemowlaka. Była bardzo lekka a ja umiałam podnosić naprawdę ciężkie rzeczy. Po sobie moja suczka zostawiła wielką mokrą plamę na krześle i na podłodze ale ja to zignorowałam.Poszłam z nią do salonu gdzie ją połorzyłam na kanapie. Ona tylko na mnie patrzyła z wielką chcicą. Położyłam się na niej. Zaczęłam ruszać jej piersią z czego jej sutki od razu zrobiły się twarde.
Drugiego sutka zabrałam do buzi z i zaczęłam go ssać, lizać, całować oraz podgrzać.
Nie miałam pojęcia że z jej piersi wytryśnie mleko, ale było bardzo smaczne.
Właśnie z tego powodu zabrałam ją do innego pomieszczenia.
Połorzyłam ją na stoliku gdzie przypiełam ją do niego. Ten stół nie był zwykłym stołem. On był specjalnie zrobiony właśnie na takie potrzeby jak moje.
Włączyłam stolik a on wstał i był na pionowo postawiony.
Przyczepiłam do mojej suczki dwa mechanizmy na dwie piersi dzięki którym wydobywało się jej mleko.
Teraz pozostaję mi tylko czekać aż będę miała wystarczająco dużo mleczka.
Podeszłam do półki i z niej zabrałam kilka zabawek. Poszłam do mojej suczki i wsadziłam jej do dupy wielki wibrator, on był trochę mniejszy niż moja reka. Suka zaczęła krzyczeć z bólu ale mnie to nie powstrzymało. Wsadziłam wibrator szybko i sprawnie. Na początku dałam jej się przyzwyczaić a potem włączyłam go na maksa. Zaczęła jęczeć jeszcze bardziej niż przed chwilą. Gdy ją zobaczyłam pomyślałam że, czegoś tu jeszcze brakuje. Zabrałam z kątu pokoju taki mechanizm, był to stojak który u góry można było regulować na kąty. Na załączeniu kąta był sztuczny fiut. Przybliżyłam go tak aby moja dziwka miała go w buzi. Włączyłam maszynę a ona zaczęła ruchać buzię mojej dziwki. Uśmiechnełam się do siebie. Usiadłam na kanapie czyli przed moją suczką. Rozłożyłam nogi, a do mojej cipy włożyłam wielkiego sztucznego chuja.
Zaczęłam coraz szybciej nim ruszać.
Jęczałam jak oszalała...
Tak się tą czynnością zmęczyłam że, aż zasnęłam z wycięczenia. Moja suka jednak miała gorzej bo zapomniałam jej wyłączyć te wszystkie urządzenia które przy nie były.
Gdy się obudziłam przede mną była moja suczka z tak wielkimi cyckami że, chyba były większe od moich a ja mam rozmiar D.
Była pod nią wielka kałuża jej soczków i mleczka.
Tak słodko wygląda. Może powinnam jej kupić jakieś lepsze ubrania? Jeszcze to przemyślę...-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Hejka naklejka. Dzisiaj nie mam nic tu do powiedzenia. Papa
Miłego dnia/nocy ❤❤❤
(551 słów)
CZYTASZ
One shoty +18 (długa historia) ZAKOŃCZONE
RomantizmMoja psychiczna paranoja... Od razu piszę, że te sceny co tu napiszę są WYMYŚLONĘ!!!i, że ja nie mam na imię Gabriela!!!!!