EL ELE

223 7 2
                                    

2hafta sonra

EDİZİN AĞIZINDAN;

Tam üç kere bu tuzağa düştüğüme inanamıyorum bunu başka bi kız yapmış olsa onu çoktan becermiştim ama azra öyle değil o çok başka sanki onun canı yansa ben ölürüm gibi seviyorum işte ömrümün sonuna kadar onla olmak istiyorum aşığım ona ondan başkası olmasın istiyorum onla sonkez kınuşma karar verdim korayla poyrazı çağırıp hazırlıklara başladık

AZRANIN AĞIZINDAN;

2haftadır düzenli olarak "bugün nasılsın güzellik seni çok özledim kolarımda olman tek dileğim" gibi mesajlar geliyodu gizli numara olduğu için kimin attığını bilmiyorum sapık dadanmıştır diye geçiştirdim ve telefonum çaldı ekrana baktığımda 'hayvan herif' yazısını görünce edizin aradığını anladım "ne var ediz" "akşama saat sekizde hazır ol bi araba seni almaya gelcek sonkez konuşmamız gerek bu sefer oyun yok söz veriyorum" diyip telefonu yüzüme kapattı of ediz naptın bana günden güne dahada herşeyim oluyosun sana hayır demek ne mümkün gelicem çünkü sana aşığım hemen hazırlanmaya başladım borda mini kalem eteğimin üstüne siyah bi büstiyer giyiy ayagığıma siyah topuklularımı giydim borda bi ruj sürdükten sonra saçlarımı maşayla dalgalandırdım saatin sekiz olduğunu görünce hemen kapıya çıktım siyah bi audi beni bekliyordu şoför kapıyı açıp binmeme yardımcı oldu biraz gittikten sonra "nereye gidiyoruz" dediğimde cevap vermek yerine teyibi açtı

'Ne kadar meraklısın sen öyle sorup sorup adamın başını şişirme cadı neyse birazdan görürsün nereye geldiğini hadi çok bekletme beni' bu edizin sesiydi yüzümdeki tebessüme engel olamadım biraz daha gittikten sonra şoför arabayı durdurup aşağı indi ve benim kapımı açtı biraz yürüdükten sonra poyrazı gördüm kolunu kıvırıp gülümsedi hadi diyince kıvırdığı koluna girdim burası sahildi durup bi notu bana uzattı 'artık kendin devam et kelebek' yazıyordu notta biraz yürüdükten sonra bana doğru gelen bi koray beklemiyodum tabikide elindeki notu bana uzatıp gülümsedikten sonra gitti notu açtığımda 'amma beklettin ama beklemeye değersin' yazıyodu biraz daha gittikten sonra güller yağmaya başladı tepemden kimmi yapıyodu almila derya ve İdil hepsi çete olmuş resmen yürümeye devam ettiğimde kırmızı bi perdesi olan kocaman kabine yöneldim perdenin üstünde 'içeri gir ve üstünü değiş' yazıyodu İçeri girdimde diyer tarafa açılan başka bi perdeyle karşılaştım notta 'şaka yaptım hem zaten yeterince güzel olduğuna eminim gel artık yanıma' yazıyordu perdeyi açtığımda diz çökmüş bi ediz beklemiyordum tabikide konuşmaya başladı " seni gördüğüm ilk andan beri beni dağıttın resmen ben ben değildim sadece sen ol istiyorum hayatımda kadınım sen ol ömrüm seninle geçsin istiyorum oyunu sen kazandın prenses ben pes ettim her şartta benimle el ele verip zorluklara göğüs gerer misin? herşeyin olmama müsade eder misin?" diyip ayağa kalktı biraz durduktan sonra iç çekip "benimle çıkar mısın kelebeğim? "dediğinde sanki dilimi yutmuştum göz yaşlarıma hakim olamayaıp boynuna atladım "evetttttt" diye bağırdım dudağıma eğilip bani öptü bende karşılık verdim artık nefesimin kesildiğini hissedip ayrıldığımızda alkış seslerine döndüğüm almila koray poyraz İdil ve derya bizi izliyodu biraz sahilde dolandıktan sonra ediz beni eve bıraktı kapıdan girer girmez Timur kolumdan tutup odaya sürükledi beni kapıyı sertce kapattıktan sonra " ne bok yedin o herifle " diye kükredi "o benim sevgilim sevdiğim adam beni seven adam" imalı bi kahkaha attıktan sonra üstüme yürüyüp sesini dahada yükseltti "o kimseyi sevemez anladımmı oyuncak tüm kızlar onun için oyuncak senlede işini görüp fırlatacak bi kenara bunu görmeyecek kadr salakmısın" diye bağırdı göz yaşlarıma hakim olamayıp Timur'a tokat attım "o beni seviyo sen ne düşünürsen düşün bende onu seviyorum kendi çevremi kendim seçebilecek yaştayım karışma bana" " öyle olsa bir piçle sevgili olmazdın " bu sefer gerçekten sinirlenmiştim evden hızla çıktı birine telefon açıp hemen sahile gelmesini söyledi sahile gidip biraz bekledikten sonra edizin geldiğini gördüm edize ardı ardına yumruklarını geçirdi "benim kardeşim oyuncak değil "diye bağırıyodu dayanamayıp araya girdim " eğer gerçek bi abi olmak istiyosan mutluluğumla mutlu ol mutluluğuma gölge olma" ediz konuşmaya başladı bu sefer "kardeşim biliyorum bana güvenmiyosun ama ben azraya aşığım onu bırakmaya hiç niyetim yok" bende söze atlayıp "abi lütfen ben burda yeni bi anne baba abiye sahip oldum şimdide sevdiğim bi adam var lütfen mutlu olmama engel olma" dediğimde bana sarılıp edize "onu üzersen belanı sikerim ediz" dedi böylelikle mutlu bi şekilde evimize gittik yengemle dayım yarın dönüceklerdi şimdi yatıp uyuma zamanı :)

ALIN YAZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin