Arkadaşlar yorum ve oylarınızı bekliyorum lütfen
*******************************
EDİZİN AĞZINDAN;
Ne yapacağımı bilemez haldeyim bi yanda aşık olduğum kadın diyer yanda bebeğim evet bebeğim olduğuna eminim çünkü DNA testi yaptırdık iki haftadır baba olmaya çalışıyorum ama sanki bişeyler var ve ben bu bebeğe alışamıyorum ısınmıyorum ve azrayı hergeçen gün dahada özlüyorum hele bi orospuyla evlencek olmam işleri dahada zorlaştırıyo ama yapmak zorundayım bebeğimde benim gibi baba sevgisi olmadan büyümemeli. Melisa bebek. Önceden olsa açelyayla bi beğimin olmasını bilmek bile mutluluktan ölmeme neden olabilir ama artık öyle değil o beni hem aldattı hemde ben artık başka bi kadına aşığım iki gün sonra düğünüm var ne güzel ama. Açelyayla beraber melisayı parka götürmek için hazırlandık. Melisa daha çok küçük olduğu için sadece bebek arabasında oturup etrafı izleyebilir bizde bi banka oturduk. Biraz oturdup konuştuktan sonra arkadan gelen sesle oraya döndüm "ne güzel aile ama" diyip aşağalayıcı bi kahkaha attıkttı. Ne olamaz dimi o değil geçirdiğim şokla açelyayla aynı anda "erdinç" diyebildik sadece açelyanın saçlarından tutup arkaya doğru çekti melisa ağlamaya başladı korkmuştu Erdinç melisaya dönüp "kızım" dedi. Nee!!! Kızımmı dedi o "o benim kızım" diye tısladım "yerinde olsam bukadar emin olmam taşıdığı her bir hücrede benim genlerim var" diyip sırıttı açelyaya dönüp 'ne saçmalıyon bu yavşak' bakışımı attım kafasını önüne eğdi "Erdinç git"diye mırıldandı "kızımı almadan hiç bir yere gitmiycem" dedi net bi ses tonuyla "bu bebek seninse DNA testi" diye sordum "malmısın sen Allah aşkına açelyayı tanımıyomusun sahte bi rapor onun için nekadar zor olabilir" dedikleri mantıklı gelmişti ama yinede emin değildim "açelya?" Dedim "ediz ben çok özür dilerim seni kaybetmek istemedim"
"Ve bunun için benim çocuğumu kullandın" diye araya girdi Erdinç. "seni o yatakta bi sürtük olarak gördüğümde o manzaradan daha iğrenç bi açelyayla karşılaşmam sandım ama sen uçkuru için çocuğunu kullanan zavallı bi sürtüksün" diye bağırdım elimi tuttu "bırakma beni edis" kolundan tutup onu Erdinç'in önüne attım "sürtüğüne sahip çık" dedim bu olanları azraya anlatmalıydım bana inanır dimi o bana güveniyo "Erdinç" diye arkamı döndüm "bunları azrayada anlatırmısım" sırıtıp "seve seve" dedi sonuçta ben azrayla olunca açelya ona kalıyo Erdinç'in işine geliyo bekle azram güzelim tekrar kavuşucam sana bidaha hiç bırakmıycam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALIN YAZIM
Teen FictionBir birinden farklı iki insan sizce onları ne bi araya getirebilir?