Sabah yüzüme vuran güneş ışığıyla yatağımda dorulup hafif esneyip gülümsedim şaka lan şaka çalan alarma söve söve kalkıp kapattım tam geri yatıcaktımki yatamadım nedenmi çünkü üstümde bi adet Timur kuzen kalk kal diye depiniyodu "uza Timur uyuyacağım" "kuzen kalk ya" diyip pes etmeden zıpladı ama o inatsa ben ondan daha inadım en sonunda çıktı odamdan pes etti zannederken donuma kadar ıslanarak sıçradım yataktan timura evi üçkere turlattım sanırım arada yengemle dayımda bize katılıp ikimizi tutup hunharca gıdıklamaya başladılar oy neyse odama çık banyoda işlerimi halledip dolabın başına geçtim bugün hafta sonuydu ve timurun tayfayla gezicektik dolaptan kot şort beyaz t-şort alıp üstüne geçirdim saçımı makyajımı bitirdikten sora bordo vanslarımı giyip hazırdım aşağıya indiğimde Timur "kök saldım lan burda hala giyinmemişsin dedi" "odunsunya ondandır kuzen ayrıca gayet giyiniğim" sinirle şortuna bakıp söyler söylene dışarı çıktı arabaya bindi bende yanına binmiştim müziği son ses açıp süper bi yolculuk geçirdik indiğimiz yer uçurum gibi biyerdi çok güzel bi manzarası vardı resmen nutkum tutuldu on onbeş dakika sonra koray poyraz ediz üçlüsü geldi evet arkadaşlar yanlış duymadınız hayvan herif edizde geldi biraz sonra aramızda hoş bi muhabbet oluştu ediz poyraza bişeyler fısıldadı poyrazda timurla Koray'ı alıp biyere gitti Allah'ın hödüğüyle baş başa kaldım iyimi dik dik bakmaya başladı sinirlendim abi ben ayar oluyom ama en sonunda dayanamayıp ne bakıyosun dedim pis pis sırıttı dayanamayıp kafa attım arkamı döndüm gidiyodumki ayağım takılıp yerle seviştim edis kalkmam için elini uzattı elini ittirip kendim kalktım ağaçlık bi alana doğru koşarak girdim bi ağacın altına oturdum edizde geldi yanıma oturdu yapıştı sülük gibi ama hoşumada gitmiyo değil iki saat valla abartmıyom iki saat konuşmadan oturduk en sonunda "gidiyorum ben" diyip ayaklandım durdurmadı ne bekliyodumki zaten Allah'ın hödüğünden biraz yürüdükten sonra birden havalandım "bırak lan bırak bağırırım sapık var diye imdattttt!!!!"
EDİSİN AĞIZINDAN;
"Bırakmıyorum bağır" inatçı keçi napıcam ben bu kızla "imdat tecavüz ed..."cümlesini bitirmeden dudaklarına yapıştım hiç kızmayın bana ben bi erkeğim ve böyle bi afetin karşısında hormonlarımı zaptetmem hiç kolay değil olum noluyo lan banaAZRANIN AĞIZINDAN;
Oha lan bu nası bi histir böyle ayrılamıyorum resmen ama yok öyle yağma edis efendi ilk öpücüğümü çalmanın acısını ağır ödiyeceksin kendimi ondan ayırıp okkalı bi tokat geçirdim yüzüne hiç kızmayın bana bunu hak etti arkama bakmadan kaçtım Timur beni bekliyordu "kuzen noldu lan bembeyaz kesilmişsin" "yok bişey Timur eve gidelim" diyip geçiştirdim sonunda evdeydim yengemle dayımı kocaman öpüp odama çıktım faceye girdim bizimkiler beni eklemiş edis hariç tabi hödük nolucak diyip bilgisayarı kapattım ve derin bir uyku
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALIN YAZIM
Teen FictionBir birinden farklı iki insan sizce onları ne bi araya getirebilir?