Kapitola 2

31 2 0
                                    


Myslela som si, že toto ráno bude na chlp rovnaké ako každé iné ale mýlila som sa. Miesto otravného budíka ma zobudilo hlasné búšenie na dvere od môjho bytu a známe tlmené hlasy, kričiace jedná radosť. Zo začiatku som to ignorovala pretože predsalen sa mohol niekto pomýliť alebo si niekto len robil srandu. Nežijem tak ďaleko od campusov našej univerzity takže opití vysokoškoláci sa tu počas víkendov pohybovali neustále. Ale víkend nebol ani zďaleka. Keď sa ozval další buchot, okamžite som vystrelila do sedu a snažila sa zachytiť čo sa vôbec deje. Môj pohľad okamžite zablúdil k nočnému stolíku kde sa nachádzal budík, na ktorom svietil čas 6:10.

„Grace Adelin Winchester otvor konečne tie prekliate dvere!" už po druhom slove som
vedela, že ide o moju kamarátku Morgan a preto som na nič nečakala, a rýchlo vstala z postele.

Div sa mi z tak prudkého pohybu hlava nezatočila, no nemohla som ignorovať hlasné búchanie na dvere, ktoré mohlo každú chvíľu zobudiť všetkých susedov. A verte či neverte, naozaj sa mi im to nechcelo vysvetľovať a už vôbec nie sa s nimi rozprávať. Susedia tu totižto neboli práve najpriateľskejší.

„Zbláznili ste sa?! Všetkých zobudíte!" okamžite na nich vychrlím keď otvorím dvere, na ktoré sa blondínka predomnou práve snažila opäť zaklopať, no neúspešne keďže som ju predbehla.

„Ver mi, že toto za to zobudenie stojí" neodbytne prehlási Isac zatiaľ čo moje kroky vedú naspäť do izby kde sa hodím do postele, z ktorej som pred malou chvíľou odišla. Spokojne sa zamotám do teplých perín a povzdychnem si.

„Čo také môže stáť za zobudenie o šiestej ráno keď máme dnes školu až o deviatej hm?" poviem do vankúša pokúšajúc sa opäť zablúdiť do ríše snov. Štvalo ma, že keď mám konečne šancu si dlhšie zdriemnuť a nemusím sa ponáhľať do školy či práce, tú šancu nedokážem využiť. Môj priemerný hodinový spánok boli štyri hodiny maximálne päť a to nepreháňam.

„Nespi! Toto musíš vidieť! Kedy si nám chcela oznámiť, že sa ťaháš s Ryanom McKnightom?" vychrlí na mňa Morgan nad čím sa uchechtnem, keďže nemám ani poňatia o kom to moja kamarátka hovorí a čom to vôbec hovorí.

„S Ryanom Mc-čo?" nechápavo poviem stále majúc oči zatvorené a na pol ponorená v snoch nevynímajúc realitu. Bola som tak unavená, že sa mi ťažilo aj dýchať nie to byť pri zmysloch a viesť plnohodnotnú konverzáciu.

„Ryanom McKnightom! Vašich fotiek je plný internet!" táto veta ma avšak vrátila do trpkej reality, ktorej treba denno dennne čeliť a obzvlášť teraz.

Čo to práve povedala? Počula som správne, že moje fotky s akýmsi mužom kolujú po internete?

„Čo?!" doslova vykríknem a pozriem sa na mojich dvoch priateľov stojacich pri mojej posteli, ktorí čakajú na vysvetlenie.

To ale aj ja.

Isac držal v ruke mobil tvárou ku mne, kde sa na nachádzal akýsi článok s fotkami. Keďže som na to poriadne nevidela, mobil som mu z rúk doslova vytrhla a keď som zaostrila zrak, dúfala som, že ide len hlúpy vtip.

HVIEZDA RYAN MCKNIGHT S JEHO NOVOU LÁSKOU! KTO JE TÁTO ZÁHADNÁ DÁMA?

Prečítala som názov titulnej strany a pokračovala nižšie.

Vo včerajších večerných hodinách bola naša hokejová hviezda zachytená v romantickej chvíli s neznámou ženou. Dvojica mala k sebe blízko a vyzeralo to, že sa zabávali. Kto je táto dáma?

Moje ústa sa otvorili do písmena O, ktoré ihneď zakryla moja ruka, ktorá ku ním vystrelila. Pod článkom sa totižto nachádzali fotky kde som bola ja a ten idiot, ktorý nevie šoférovať. Bolo tam asi dvadsať fotiek nás dvoch zo včera ako sme sa rozprávali a potom ako držal moju tvár v dlaniach, keď sa obzeral po zraneniach na nej. Pod týmto článkom bolo asi dalších nekonečno odkazov na ďalšie články o nás dvoch čo ma donútilo mobil rýchlo položiť čo najďalej odomňa.

DealWhere stories live. Discover now