"Bereketli Bir Rüya"
-
Nihayet vakti gelmişti.Genç kız geçen zamanın hızına yetişemezken, kendini o ağır elbisenin içinde ve yenice kazandığı ismi, artık eşi olan Solem Kralı Jeon Rhosyn tarafından halka duyrulurken bulmuştu.
"Solem Kraliçesi Jeon Soobin!"
Kısa bir süre öncesine dek hiç kimse olan genç kız, kraliçe unvanını kazandığı vakit başına ağırlık yapan bir taç giydirilmişti ona. Onu oraya kimin yerleştirdiğini bilmiyordu, kalabalık öylesine coşkulu ve gürültülüydü ki, kraldan başka hiç kimseyi seçemiyordu.
Bunun ne zamana dek böyle süreceğini merak ederken, imdanına yetişen eşi oldu ve elini sıkıca tutarak "İlk danstan sonra kısa bir vakit soyluların tebriklerini kabul edeceğiz. Daha sonra hiç kimse bizimle ilgilenmez." Dedi, ona biraz daha dayanmasını söylerken tuttuğu elini yavaşça okşuyor ve ona güç veriyordu.
Soobin'in tek yaptığı ise gülümsemek ve ona onay vermek olmuştu.
Tıpkı söylediği gibi, ellerini hiç ayırmadan kralın evliliğini ve yeni kraliçelerini kutlamak adına onların huzuruna gelen soyluları ağırlamışlardı bir süre.
Kadın ve erkek bütün misafirler yeni Solem kraliçesinin gençliğine ve güzelliğine hayran kalmıştı.
Pek çok kişi doğu insanlarına benzetmişti onu, nitekim soyu da oraya dayanıyordu. Lakin onun Volmond'dan bir kefaret gibi alındığı söylenmemişti kimseye, zira kral için de o bir kefaretten çok daha fazlasıydı.
Ona verilen isimle birlikte kraliçenin geçmişinde iyiden iyiye bir doğu prensesi olduğu zannediliyordu artık, kral ise bunu sorma cüreti gösterebilecek konumda olan herkese, eşinin geldiğin yerin önemsiz olduğunu ve onun artık Solem'in kraliçesi olduğunu vurguluyordu.
Bu süreç içerisinde Soobin, yeni ismine aşinalık kazanmaya çalışıyor ve gelen çoğu misafirin ne dediğini anlamıyor olsa da onlara gülümsemeyi ihmal etmiyordu.
Su gibi akıp gidiyordu vakit. Gün batımından önce başlayan bu evlilik seremonisi, yıldızlar geceyi aydınlatmaya başlayıncaya dek sürmüştü.
Kralın vaat ettiğinden biraz daha fazla vakit almıştı karşılama. Nihayet dinlemeye vakit bulduklarında ise, Soobin bu defa bambaşka bir şeyin telaşına kapılmıştı.
İçeriye ilk alınan o oldu, hizmetliler geldi ve altın sarısı kumaşına alacalı taşlar döşenen ağır kıyafetini çıkartarak yeni kraliçelerini dikkatle soydular. Tacını dikkatle çıkartarak altın işlemeli kırmızı kadife bir sandığa yerleştirdiler ve yüzüne sürülmüş olan her şeyi gül kokulu sularla temizlediler.
Onu güzelce yıkayıp hoş kokularla süsledikten sonra giymesi için önüne getirilen beyaz saten gecelik, genç kızın telaşla nefes almasına sebep oldu. Hizmetlilerin başından beri onu ne için hazırladığını anlaması işten bile değildi.
Dili damağı kurumuş, üzerine sürülen güzel kokulu çiçek esansları tuz biber olmuştu buna. Saten gecelik ona giydirildikten sonra saçları ağır ağır taranırken, ürkek gözlerini odada bulunan Raeyun'a çevirmişti.
Ne yapacağını bilmiyor, ona yardım için dilenir gözlerle bakıyordu.
Hizmetlisi, onun telaşını ve heyecanını anlamıştı lakin öncelikle onu hazırlamayı bitirmeyi beklemişti. Haddini aşmak istemediği için başta sessiz kaldıysa da, o bakışlar bu tutumunu yumuşatmasına ve yeni kraliçesine gülümseyerek bakmasına sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trøllabundin | Broken Crown side story
Fanfiction"Buzların arasından kazıdım köklerini, artık bereketli topraklarda yeşerme vaktin geldi." - Solem'in ölümsüz kralına can veren, "İlk" Baharı'nın hikayesi...