Úvod
Jmenuji se Nina Lorencová, narodila jsem se 8. srpna 2005 a studuji na soukromé střední škole v Praze, přesněji Hotelnictví.
Jak bych popsala vzhledově samu sebe? Dlouhovlasá vlnitá brunetka s modrýma až zelenýma očima, hubená a měřím cca 166 cm. Já vím, nejsem nějak extra vysoká ale nejsem zase nějaká malinká. V každém uchu mám propíchnuté dvě dirky a v blízké době si mám v plánu nechat udělat nějaké menší tetování.
Co se týče mých zájmů, ráda poslouchám hudbu protože je to něco jako můj lék na všechny problémy co se mi dějí a ještě k tomu přidám psaní. Pomáhá mi to víc než kdybych se někomu svěřila když skoro všichni vám na to jenom řeknou „Chápu tě moc dobře." nebo „No jasný no.". Taky jsem v minulosti pár let tancovala, konkrétně Street Dance ale bohužel jsem s tím musela skončit kvůli dálkové škole. Většina lidí v mém věku už dávno ví, kam by chtěla na vysokou nebo jít pracovat ale já? Já absolutně vůbec.
Jsem spíše samotář než člověk, který je furt někde s několika lidmi venku i když jsou dny kdy nemám problém být v partě dvaceti lidí. Čista zkrátka mi stačí jen pár lidí do života. Ovšem, dost lidí o mně říká, že jsem empatická a to je taková vlastnost s kterou se vyloženě můžeš jen narodit a nemá ji leda někdo. Pak říkají, že jsem i hezká což si úplně nemyslím a taky vtipná akorát je pravda, že mi dlouho trvá než se lidem otevřu protože mám velký problémy s důvěrou.
A to je asi vše co by jste měli prozatím vědět o mně, přece jenom se to dozvíte v průběhu příběhu.
_______________________________
Info
- Nový příběh, nový začátek říkají a máte to mít. Ano, já vím že mám rozepsané rovnou dvě fanfikce o Nik Tendovi ale už nějakou dobu mám plnou hlavu různých myšlenek a nápadu co by se mi hodili do téhle fanfikce avšak spousta věcí bude i z čistě mých zážitků a vzpomínek ať už hezkých či smutných.
- Za necelých čtrnáct dní uvidím Sofiho na živo, nemůžu se dočkat i přes to, že se víc těším na Ektora, který tam bude taky. Jako přála bych si být na stagi se Sofim ale na druhou stranu nechci být taková ta fakt ulítlá fanynka jestli víte co tím myslím. A ano, Steina27 jsem sama viděla v Luxoru v České Lípě měsíc zpátky a za mě to byla pecka a jako vůbec nechci flexit ale viděl i mé story protože jsem ho označila na jedné fotce, kterou jsem pořídila na jeho koncertě, kterému dávám za mě 8/10 protože tam bylo pár nedostatků.
- Budu ráda za každou hvězdičku a klidně i komentář nebo follow na mém instagramu.
- Instagram: l_itterheimova