3. Poznámka

159 6 0
                                    

Vysvětlivky: [N - Nina, V - Valérie, J - Jirka, Hrbata - učitel matematiky]

2023

Víte jak jsem říkala, že mám problémy se spaním? Tak to na dále pokračuje. Nevím co se s semnou děje ale každou noc se probouzím už asi čtrnáct dní v kuse a sem tam do toho se mi zdají sny. Vždycky mě ty sny děsili protože moje mladší já by vám řeklo, že se to pak do několika měsíců maximálně jednoho roku stane. Tak jako tenkrát, byla jsem asi v sedmé třídě a zdálo se mi jak se jednomu deváťákovi stala nějaká nehoda. A hádejte co? Zemřel na následky jeho silných zranění. Ten člověk pro mě nějak moc neznamenal protože jsem ho prakticky ani neznala ale byla jsem v šoku tak jako celá škola. Ale pojďme zpátky do přítomnosti.

Přeskočím hned na druhý týden školy protože se prakticky nic moc zajímavého nedělo kromě toho, že jsme hlavním tématem sborovny jenom protože kluci rozbili dveře takovým způsobem, že uvnitř byla díra. Co přijde příště? Stížnost od učitelů na naše poznámky v hodinách během výkladu? To už by mě nepřekvapilo asi ani. Pak jsem začala koukat na novou sérii cz/sk Love Islandu protože ta minulá byla za mě fakt skvělá tak jsem zvědavá co přijde tentokrát ale bude tam Sandro což je jen tak mimochodem securiťák Steina27 takže ten to tam rozjede. Taky jsem oba víkendy jela domů, pobrala zbytek věcí co mi chybělo na internátě a abych strávila nějaký ten čas s rodinou i když se to zase vše pokazilo kvůli zbytečným hádkám a raději jsem odešla ven se projít a vyčistit si hlavu přičemž jsem potkala i svou kamarádku ze základky.

Akorát sedím na poslední hodině, konkrétně na matice. Jaký blázen by dával poslední hodinu matiku? No jo vlastně, náš ředitel. Nedokážu ani už pomalu vnímat všechna ta čísla, která přibývají na tabuli a ještě horší je to, že mi absolutně matematika nejde takže z příštího testu budu mít zase blbou známku. Skvělý. Z mého transu mě vyruší ten nový kluk co si sedl přede mě když se na mě otočí a kouká na mě. Já se ale leknu a jsem slyšet snad přes celou třídu. Slyším naše příjmení a je mi jasný, že dostaneme poznámku.

J: „Poznámku? Vždyť jsem ani nepromluvil." Řekl naštvaně.
Hrbata: „Ale byl jste otočený na slečnu Lorencovou a očividně jste se chtěli začít bavit pane Převrátile a buďte rád, že vás nepošlu do ředitelny." Otočil se zpět a začal opět psát na tabuli.
N: „Tak ti teda pěkně děkuju." Zamračila jsem se na něj.
J: „Hele můžeš za to ty, já se tě chtěl jen na něco zeptat a kvůli tobě máme poznámku." Začal šeptat.
N: „To nemění nic na tom, že jsi se otáčel když jsi neměl. Na co, že jsi se mě chtěl zeptat?" Zašeptala jsem.
J: „Jestli jsi zase někoho srazila." Usmál se. Dělá si prdel?
N: „Asi ti neudělám radost tím, když ti řeknu, že ne." Zabila jsem ho pohledem.
J: „Ale víš, že udělala? Přijdu si teď vyjímečně." Zachechtal se a otočil se zpátky směrem k tabuli. Dement.

To je fakt výborný, není ani konec prvního měsíce natož prvního pololetí a už mám poznámku ani ne mou vinou.

Naštěstí se za pět minut rozezněl hlasitý zvonek a skončila nám konečně škola. Teď už mě čekala jenom ta dlouhá fronta na oběd. Občas si říkám proč tam vlastně chodím ale na druhou stranu, nemají tam tak špatné obědy jako na základce kdy jste tam objevili pořádný kus vlasu nebo kolikrát i jiné poklady. Ani jsem se nedívala co mám dneska dostat na talíř tak snad to nebude něco co nejím. Ještě, že dneska bylo smažené filé s bramborem. Sedám si ještě s dalšími třemi holkami ke stolu s kterými sedím tak nějak od prváku. Většinou tam jenom sedím a poslouchám nové drby co se holky dozvěděli třeba o někom ze třídy a nebo řeší své či cizí vztahy. Je fajn se pokaždé něco nového dozvědět ale já třeba nepotřebuju aby mě někdo řešil natož se mi sral do vztahu. Tentokrát jsem byla na hlavním pořadu já protože holky chtěli samozřejmě vědět o tom koncertu a jaký hlavně byl Stein27 naživo, taky chtěly vidět i nějaké fotky a videa. Akorát když už jsem si brala telefon zpátky k sobě tak se na horní části obrazovky objevila zpráva z Instagramu.

Úsměv / Sofian MedjmedjKde žijí příběhy. Začni objevovat