2. První školní den

224 7 0
                                    

Vysvětlivky: [N - Nina, V - Valérie, S - Sofian Medjmedj, J - Jirka, L - Lukáš, Ma - Marek, F - Filip, T - Terka]

2023

Otevírám dveře od mého pokoje na intru a vidím jak na posteli sedí už nějaká budoucí prvačka, která si vybaluje věci z tašek a chystá si nalepit nějaké plakáty na zeď. Byla zády otočená a jediné co jsem viděla byli, dlouhé hnědé vlasy s trochu blonďatým melírem.

N: „Ahoj, jsem Nina a ty budeš ta prvačka o které mi psali, že s ní budu sdílet pokoj." Začala jsem konverzaci.
V: „Ahoj, moc mě těší já jsem Valérie." Promluvila na mě.
N: „Jestli máš nějaké otázky tak se klidně ptej."
V: „Ne asi zatím ne, kdyžtak se zeptám." Usmála se.
N: „Dobře."

To nejhorší co jsem čekala tak se nestalo což jsem ráda a snad z nás budou časem i dobré kamarádky než jen spolubydlící.

Jsem absolutně líná něco vybalovat takže jsem si jen hodila telefon na nabíječku, vyndala si ručník s hygienickou taštičkou a šla do koupelny. Svékla jsem se ze všeho a nechala na sebe téct horkou sprchu. Po celém dni cestování je to fakt úleva. Vypla jsem sprchu, převlékla se do mého pyžama, odmalovala se a vyčistila si zuby. Po cestě do pokoje jsem se zastavila ještě v kuchyňce si natočit vodu do skleničky. Sedla jsem si na postel, přikryla se peřinou a koukala do telefonu. Napsala jsem mamce, že jsem v pořádku dorazila na internát a ještě si nastavila budík na pět ráno. Otevírám Instagram a tam nové zprávy, projíždím je ale zaujme mě jen jedna.

/sofianmedjmedj: „Zdravíčko, jsem moc rád, že jsem ti mohl udělat radost a ta fotka se nám mimochodem moc povedla."\

Jenom aby jste nebyli zmatení, kromě toho mého označení jeho na příběhu tak jsem mu i psala něco na způsob „Ahoj Sofiane, nečekala jsem, že se objevíš na Steinovi27 koncertě a chci ti ještě jednou poděkovat za menší pokec, krásný fotky a hlavně objetí."

/nina_lorencova: „Ještě jednou děkuju a už nebudu otravovat."\
/sofianmedjmedj: „Neotravuješ, byla jsi velmi příjemná pozornost."\
/nina_lorencova: „Až na to, že jsem půlku času jenom mlčela a spíš tě jen poslouchala?"\
/sofianmedjmedj: „To je věc vedlejší, i tak to bylo fajn."\
/sofianmedjmedj: „Jinak nemáš těch fotek víc?"\

Poslala jsem mu přibližně čtyřicet fotek a tři videa.

/nina_lorencova: „Ale nebudou mít úplně nejlepší kvalitu."\
/sofianmedjmedj: „To nevadí, děkuju. Pak se na ně podívám."\
/nina_lorencova: „Sice nevím k čemu ti budou ale no nic, ještě jednou děkuju a vážně už půjdu, zítra vstávám brzo."\
/sofianmedjmedj: „Rád jsem tě poznal Nino a přeju ti krásnou dobrou noc."\
/nina_lorencova: „Tobě taky dobrou noc."\

Odložila jsem telefon, který se okamžitě zase rozsvítil.

/[nina_lorencova] sofianmedjmedj se líbí vaše zpráva\

Co se to právě stalo?

Každopádně jak jsem již psala, měla bych už jít spát protože zítra vstávám na první den školy a potřebuju si zabrat nějaké dobré místo ať nesedím úplně vpředu.

V: „Myslíš, že by jsi mi pomohla vybrat něco zítra na sebe?"
N: „Jo klidně, tak ukaž co jsi si vzala s sebou." Podívala jsem se na ni.

Úsměv / Sofian MedjmedjKde žijí příběhy. Začni objevovat