פרק 3

251 21 44
                                    

_____________

אנבת', פרסי, ליאו והאחות החורגת של פרנק, שעדיין לא זכר את שמה, היו בדרכם להוגוורטס. דמבלדור שלח להם הודעה ששליח יגיע לאסוף אותם בעוד כמה ימים לקראת תחילת הלימודים.

פרנק חזר להתאמן עם החניכים האחרים, כשפתאום ליאו התגלגל לתוך רגליו, ממשיך לרוץ כמה שיכל. לא שזה היה הרבה - הוא הרי עדיין שדון נמוך. מאחור נשמעה צעקתה של אנבת': "ליאו ואלדס, אני אתפוס אותך, אחנוק אותך ואפרק אותך לפאזל!" היא הוסיפה איומים צבעוניים שלא היה צורך להיכנס לפרטיהם.

באותו רגע, אנבת' התנגשה בפרנק.
"לעזאזל איתך, פרנק!" היא נשפה עליו בזעם, מזכירה לו להוסיף את שמו לרשימה השחורה שלה אחרי שתסיים עם ואלדס. "עוף לי מהדרך!"

פרנק ושאר החניכים ברחו במהירות, בזמן שאנבת' המשיכה לרדוף אחרי ליאו. פרנק כבר התחיל לתהות אם הוא כלול בצוואה של ליאו, ומה יכתבו על המצבה שלו, עד ש...

---

ריינה הייתה בשיחה עם כירון וויל דרך איריס נט.
"אתה אומר לי שיש קוסמים?" היא שאלה. "ושהם מזמינים אתכם לבית הספר שלהם?"
"כן, בדיוק," השיב כירון. "אבל קלאריס תהיה המורה, לא התלמידה."

ריינה חייכה לעצמה. "הגיע הזמן להתעלל בכמה קוסמים חלשלושים."

וויל הוסיף: "ריינה, חשוב שתדעי שהקוסמים לא אמורים לדעת שאתם חצויים, אז אסור לכם לדבר על זה."
"כן, כן," היא ענתה.

"אז... אם יש לך משהו מביך או עצוב שתרצי לשתף..." המשיך וויל מהוסס. "אני כאן בשבילך."
"ויל!" נזף בו כירון. "זה לא הזמן."

ריינה הבינה מיד מה קרה.
"עליתי עליכם!" היא קראה בכעס. "נתתם לו חובה, נכון? שיחקתם אמת או חובה, הבקבוק נפל על וויל, וזאת החובה שלו!" היא צעקה עליהם.

פרסי, ג'ייסון וניקו הצטרפו לשיחה, עם הבעות פנים נבוכות.
"איך ידעת?" שאל פרסי במרמור. "רק אנבת' מסיקה דברים כאלה!"
"טוב, מתברר שלא רק היא," השיבה ריינה בקור רוח. "אם הייתם פה מולי, במקום בהשתקפות, הייתי הורגת את כולכם."

"מיצינו," היא אמרה. "מישהו יודע איפה פרנק והייזל?"
"פרנק בזירה, והייזל עוזרת לבני הפייסטוס לבנות איזו מכונת יהלומים," ענה פרסי, והוסיף בצחוק: "סתם חרטטתי."
"ברצינות?" שאלה ריינה. "הם באמת בונים מכונת יהלומים?"
"לא בדיוק," תיקן ג'ייסון. "ליאו מנסה לשחד את אנבת' ביהלומים, אבל לפני שהספיק לסיים את המכונה, היא תפסה אותו ועכשיו הוא בורח מסביבה במחנה."

"אוקיי," אמרה ריינה. "אם תפגשו אותם, תגידו להם שתהיה בקרוב אספה בסנאט, למרות שככל הנראה הם לא יגיעו."

לפני שהספיקה להמשיך, פיצוץ כלשהו קטע את השיחה, אך ריינה הניחה שזו כנראה עוד אחת מהמזימות של ליאו.

---

חצויים + הוגוורטס - מכירים את הקטעWhere stories live. Discover now