_______
______________לאחרונה קראתי הרבה פאנפיקים עצובים, וקיבלתי השראה, אז תתכוננו כי זה יפתיע אתכם בהמשך😁
--לכל מי שתהה מהשם של הפרק:
אין סיבה זאת פשוט המילה האהובה עליי
______________________
פרסי עמד מול אביו, פוסידון, כשהוא מרגיש לא מוכן נפשית לקרוא לו "אבא". אבל בכל זאת הוא בחר בשם הראשון שעלה על דעתו כשהביט בפוסידון."היי, בן," חייך פוסידון חיוך נעים. "אמרתי את זה כמו שהצעירים אומרים? לא יצאתי כמו זקן משנות ה-60?"
"לא, לא," פרסי ניסה להרגיע את אביו בעודו צוחק בתוכו, "נשמע בדיוק כמו שצריך."
פוסידון נאנח בהקלה. "יופי."
"עכשיו," המשיך פרסי, "אפשר לעבור לנושא הממש חשוב שבשבילו הגעת? כי אני מניח שלא היית בא רק כדי לבדוק את השפה שלך."
"נכון," השיב פוסידון, "באמת באתי לפה בעניין חשוב."
פוסידון התיישב בחדרו של פרסי והוסיף, "בן, תקשיב. ימים מלאי תלאות עומדים לעבור עליך ועל חבריך. אבל עלי לומר לך שגם כשיראה שהכל אבוד, אל תשכח שאני למעלה צופה. אולי תחשוב שלא אכפת לי ממך, אבל זה רק בגלל שזאוס אוסר על קרבה בין אלים לחצויים. אם תקריב לי קורבן כלשהו, אפילו הקטן ביותר, זה יוכל לספק לי תירוץ לעזור לך."
פרסי המתין כמה שניות כדי שפוסידון ימשיך, עד שהוא הבין שאביו מחכה לתגובה. "אה, תודה רבה, אבא." פוסידון חייך ואמר, "זה המעט שיכולתי לעשות בשבילך."
פוסידון התכוון ללכת, ואז נזכר במשהו והסתובב שוב לכיוון פרסי. "אה, פרסי, הבנתי שהיה לך יומולדת לפני יומיים, נכון?"
"כן, אבא," ענה פרסי, תוהה מה פוסידון מתכנן.
"אז," אמר פוסידון, "יש לי מתנה בשבילך."
"באמת?" פרסי התלהב, אך ניסה להנמיך ציפיות, "הבאת לי מתנת יום הולדת?"
"כן," ענה פוסידון, מבלי להכביר במילים. הוא נקש באצבעותיו וחבילה קטנה עטופה בנייר כחלחל הופיעה על המיטה בקול "פופ".
פרסי עט על החבילה, אך עצר כשקלט שאולי זה לא ממש מנומס. הוא הודה לפוסידון, ופוסידון צחק ואמר, "זה בסדר, אתה יכול לפתוח."
"תודה, אבא," חייך פרסי ופתח את המתנה. "זה... אקווריום?"
"אבל תראה מה יש בתוך האקווריום," השיב פוסידון.
פרסי בחן את האקווריום ולא ראה בתוכו כלום פרט למים. "אין כאן כלום חוץ ממים, אבא."
פוסידון נראה מבולבל ופרסי החליט שאביו לא מותח אותו. לאחר כמה שניות של מבט של הקלה, אמר פוסידון, "אה נכון! המתנה הראשונה מתה, אז אני צריך לזמן אחת חדשה."
YOU ARE READING
חצויים + הוגוורטס - מכירים את הקטע
Fantezieדבר 1: פרסי לא נכד וולדמורט דבר 2: אני יודע שיש מלא כאלה וגם התקצירים תמיד יהיו אותו דבר אזז.. פשוט תקראו #1 חצויים (1 ספטמבר 2024) #1 נבואה (1 ספטמבר 2024) #1 ליאו (10 ספטמבר 2024) #1 פייפר (10 ספטמבר 2024) #1 קוסמים (15 ספטמבר 2024)